REAL LIFE CAFE 23 OKTOBER OOSTENDE

Home Forum Porsche Uitstappen REAL LIFE CAFE 23 OKTOBER OOSTENDE

• Dit onderwerp bevat 177 reacties, 26 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren geleden door Anoniem.
  • Maker
    Discussie

• Anoniem

Zie hier het 2de Real life Cafe dat plaats vindt op Zondag 23 OKTOBER te Oostende !!!!! Afspraak voor het restaurant om 12.00 uur .

Gezien het succes van het eerste life cafe te Hulst ,wil ik alle forumleden, Porsche-liefhebbers en of Porsche rijders uitnodigen voor een leuke babbel .
      Dit alles gaat door in een gezellig resaturant met zicht op de luchthaven van Oostende ,restaurant Charles Lindbergh http://www.charleslindberghe.be

Het restaurant biedt ons een menu aan tegen de prijs van 25 euro/persoon .
      Het menu omvat een glas cave ,artisanale garanaalkroketten en als hoofdmenu keuze uit vis van de dag of Ierse Ribeye .

Graag had ik van jullie vernomen of er interesse is .
      Bijkomend wil de restaurant eigenaar parkeerplaatsen voorbehouden voor het restaurant volgens het aantal reserveringen .

Bij interesse gelieve me een PM (persoonlijke mail) te sturen met opgave van jullie
      Nickname ,emailadres ,aantal personen ,voorkeur vis of vlees .
      Ik stuur jullie dan een mail terug met mijn persoonlijke gegevens en rekeningnummer waarop jullie het bedrag kunnen storten .
      Uiterste inschrijvingdatum maandag 17 oktober .

Het restaurant is eenvoudig te vinden ,de pijlen luchthaven Oostende volgen ,voorbij de luchthaven van Oostende rijden als je uit de richting Oostende komt naar Middelkerke rijdt en het restaurant is gelegen juist voor de vliegschool .(Duidelijk ???? misschien kan iemand een plannetje plaatsen )

Wie alvast gereserveerd heeft is de ZON .

Hopende jullie allen daar te zien op Zondag 23 Oktober 😀 😀

Funny (Bart)

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 177)
      • nog leuker is constant op en af rijden met een andere P 😆 😈
        Brugge is zo ver niet van Oostende…

Anoniem

Welkom Porsche914orange ,
          Jij en uiteraard iedereen is welkom ,misschien kan je een trailer inleggen om ons te laten genieten van al je knappe P’s

rjf

ben er ook bij … :mrgreen:

ik probeer er ook bij te zijn

Anoniem

Inderdaad de huidige Charles Lindbergh is de vroegere Icarus van Bart de Bruycker .
                Eeen real life cafe zonder Rocco en zijn prachtige foto’s dat kan toch niet .
                Probleem opgelost ,Luc tevreden dat hij zijn ex ziet ,wij hebben er een forumlid aan tafel bij en misschien nog wat foto’s .
                😉

heb al werk genoeg … 😈

ik probeer er wel bij te zijn, wil zeker je GT3 zien en nog wat fototjes maken 8)

Wij zouden ook wel eens te durven afzakken naar OOSTENDE op 23/10. Restaurant Charleslindberghe, is dat de voormalige ICARUS?

Onze witte 3.2 staat afgebeeld op pag. 73 van CHRISTOPHORUS nr. 352.

In dit nr. worden heel wat gegevens herhaald betreffende de motorisatie van de nieuwste 911. Nochtans blijft bijvoorbeeld de oude 3.2 compacter, lichter en strakker, maar dat laatste is subjectief.

oude 3.2:
                    lengte 4291 mm
                    breedte 1652 mm
                    wielbasis 2272 mm
                    gewicht 1200 kg.

nieuwste 911:
                    lengte 4491 mm
                    breedte 1808 mm
                    wielbasis 2450 mm
                    gewicht 1400 kg.

Of worden deze vergelijkingen liever niet gemaakt.

Tot kijks en vergelijks in OOSTENDE.

Anoniem

@Deepee ,als je wil leggen we wel een busje in hoor ,dan kan je heel je harem meebrengen .
                      Misschien kan Rocco eens van zijn route afwijken en met de bus naar Oostende komen 😉

Wij zullen er waarschijnlijk ook zijn…

funny schrijft:

…Iedereen is welkom ,breng gerust jullie vrouw , vriendin of partner mee .

als ik ze allemaal meebreng is er zeker ruzie op de achterbankjes voor we in de badstad arriveren 😀

@ zwarte pijl ,Dat is gesproken zie 😀

Hoi funny, de avond voor de rit zitten we met een feestje van 12 man bij ons thuis (het zijn bourgondiers die er goed weg mee kunnen, hihi) het zal er dus alweer heftig aan toe gaan. Maar toch willen we er bij zijn. Dus bij deze, we komen zeker. 😉

Anoniem

Bart, ik en/of wij komen af!

23 oktober is ons werkweekend .
                                  We kunnene r dus niet bij zijn , tenaij de geruchten zouden kloppen en eind oktober de zaak voor twee weken zou dichtgaan vanwege het verdubbelen van de keuken .

Anoniem

De tafel begint al goed gevuld te raken 😉

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 177)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.