REAL LIFE CAFE 23 OKTOBER OOSTENDE

Home Forum Porsche Uitstappen REAL LIFE CAFE 23 OKTOBER OOSTENDE

• Dit onderwerp bevat 177 reacties, 26 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren geleden door Anoniem.
  • Maker
    Discussie

• Anoniem

Zie hier het 2de Real life Cafe dat plaats vindt op Zondag 23 OKTOBER te Oostende !!!!! Afspraak voor het restaurant om 12.00 uur .

Gezien het succes van het eerste life cafe te Hulst ,wil ik alle forumleden, Porsche-liefhebbers en of Porsche rijders uitnodigen voor een leuke babbel .
      Dit alles gaat door in een gezellig resaturant met zicht op de luchthaven van Oostende ,restaurant Charles Lindbergh http://www.charleslindberghe.be

Het restaurant biedt ons een menu aan tegen de prijs van 25 euro/persoon .
      Het menu omvat een glas cave ,artisanale garanaalkroketten en als hoofdmenu keuze uit vis van de dag of Ierse Ribeye .

Graag had ik van jullie vernomen of er interesse is .
      Bijkomend wil de restaurant eigenaar parkeerplaatsen voorbehouden voor het restaurant volgens het aantal reserveringen .

Bij interesse gelieve me een PM (persoonlijke mail) te sturen met opgave van jullie
      Nickname ,emailadres ,aantal personen ,voorkeur vis of vlees .
      Ik stuur jullie dan een mail terug met mijn persoonlijke gegevens en rekeningnummer waarop jullie het bedrag kunnen storten .
      Uiterste inschrijvingdatum maandag 17 oktober .

Het restaurant is eenvoudig te vinden ,de pijlen luchthaven Oostende volgen ,voorbij de luchthaven van Oostende rijden als je uit de richting Oostende komt naar Middelkerke rijdt en het restaurant is gelegen juist voor de vliegschool .(Duidelijk ???? misschien kan iemand een plannetje plaatsen )

Wie alvast gereserveerd heeft is de ZON .

Hopende jullie allen daar te zien op Zondag 23 Oktober 😀 😀

Funny (Bart)

12 reacties aan het bekijken - 166 tot 177 (van in totaal 177)
      • Proberen ook af te komen. 8) 8) 8)

We zullen erbij zijn Bart
          Dichter dan dit kan bijna niet

Ik ga er jammer genoeg niet kunnen bij zijn 🙁

Wij komen ook af hoor zoals ik in een PM gestuurd heb ,Ik heb het echter kort moeten houden want mijn PC begon te flippen en ik kon amper nog een zin schrijven .Ik verwittig Koen en Sammy (Zwarte Pijl ) 😳

Anoniem

Bedankt voor jullie toffe reacties en interesse .
                Tenslotte Oostende is niet de andere kant van de wereld en niets is zo leuk als een mooie rit naar de kust in een Porsche (of andere wagen ) 😉
                Iedereen is welkom ,breng gerust jullie vrouw , vriendin of partner mee .

Dag Bart,
                  Wij zullen er zijn !
                  rest per PM
                  Groet
                  Jorgen

Het is eens niet ver van mijn deur, dus zal er zeker zijn 😉

hahaa, fijn fijn fijn! We gaan de agenda eens uitpluizen, en kijken of we erbij kunnen zijn… Alvast dank voor de moeite van het organiseren…

het webadres met plannetje vindt je HIER
                        en de aanwezigheid moet ik nog bespreken op de huisraad 😀

Bij deze de juiste link:

Link restaurant

Ik kijk het na en laat je weten of we kunnen komen.

Greetz,

Plumber

Anoniem

Dat is heel leuk wim dat je de weg naar Oostende vindt .
                            We gaan zeker al niet alleen aan tafel zitten 😉 .

Wim

8) Wij zijn erbij Bart, wel met de Alfa, VW/Porsche project zal dan nog niet klaar zijn. 😳 😉

Zal verder alles doorgeven per PM.

Alleen kan ik de link van restaurant niet openen. 🙄

12 reacties aan het bekijken - 166 tot 177 (van in totaal 177)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.