REAL LIFE CAFE 23 OKTOBER OOSTENDE

Home Forum Porsche Uitstappen REAL LIFE CAFE 23 OKTOBER OOSTENDE

• Dit onderwerp bevat 177 reacties, 26 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren geleden door Anoniem.
  • Maker
    Discussie

• Anoniem

Zie hier het 2de Real life Cafe dat plaats vindt op Zondag 23 OKTOBER te Oostende !!!!! Afspraak voor het restaurant om 12.00 uur .

Gezien het succes van het eerste life cafe te Hulst ,wil ik alle forumleden, Porsche-liefhebbers en of Porsche rijders uitnodigen voor een leuke babbel .
      Dit alles gaat door in een gezellig resaturant met zicht op de luchthaven van Oostende ,restaurant Charles Lindbergh http://www.charleslindberghe.be

Het restaurant biedt ons een menu aan tegen de prijs van 25 euro/persoon .
      Het menu omvat een glas cave ,artisanale garanaalkroketten en als hoofdmenu keuze uit vis van de dag of Ierse Ribeye .

Graag had ik van jullie vernomen of er interesse is .
      Bijkomend wil de restaurant eigenaar parkeerplaatsen voorbehouden voor het restaurant volgens het aantal reserveringen .

Bij interesse gelieve me een PM (persoonlijke mail) te sturen met opgave van jullie
      Nickname ,emailadres ,aantal personen ,voorkeur vis of vlees .
      Ik stuur jullie dan een mail terug met mijn persoonlijke gegevens en rekeningnummer waarop jullie het bedrag kunnen storten .
      Uiterste inschrijvingdatum maandag 17 oktober .

Het restaurant is eenvoudig te vinden ,de pijlen luchthaven Oostende volgen ,voorbij de luchthaven van Oostende rijden als je uit de richting Oostende komt naar Middelkerke rijdt en het restaurant is gelegen juist voor de vliegschool .(Duidelijk ???? misschien kan iemand een plannetje plaatsen )

Wie alvast gereserveerd heeft is de ZON .

Hopende jullie allen daar te zien op Zondag 23 Oktober 😀 😀

Funny (Bart)

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 177)
    • Wim

porsche914orange schrijft:

Zou het wel super vinden moest de volgende meeting nog dit jaar zou doorgaan!

Ik zou zeggen, leef u uit. 😉

Zou het wel super vinden moest de volgende meeting nog dit jaar zou doorgaan!

was vandaag bij de beenhouwer ook aan het denken, zou er iets van bij bruno komen??
          Nu weten we tenminste hoe witte worst aan zijn kleur komt en andere worsten roze zijn 😆 😉

Anoniem

JP ,jij hebt de goede variant van Alzheimer ,enkel weten ,herkennen en onthouden wat je wil . 😉
            Daar kan je nog heel veel jaren mee doorkomen .

Anoniem

Tja, den bibber…afkick verschijnsel…maar van wat weer precies? 😕
              (Gevoeligheid tabpad ondertussen wat aangepast)
              @ funny, sla enkel het type wagen en de partners op, en dan zit ‘t koppeke vol 😈

porschky schrijft:

…Is voor herhaling vatbaar, doch als ik naar alle plannen en ideeën luisterde aan mijn tafel, staan er ons nog leuke dingen te wachten… 😀

Laat de ideekes maar komen!

Wim

Mijn kop gaat hij nu zeker niet meer vergeten. 😆 😉

Anoniem

@gd1 ,zou JP ons nog herkennen ? 🙄 😉 😉 😉 😉

Anoniem

Geweldige foto van Wim maar wil hem de eerste 30 jaar (foto dan) niet zien . 🙄

Inderdaad er staan heel mooie foto’s op het forum .

Ik vond het heel aangenaam om jullie te leren kennen .Wat vloog de tijd .
                    Nu heb ik nog het gevoel met die persoon zou ik nog wat willen praten .Met die andere wil ik het nog even hebbben over dat enz .

Jp relax ,alles komt goed 😉

Moeten wij nog tot de lente wachten op een volgend R.L.C 😥 😥 😥

gd1

@ JP

Alzheimer ?? 🙄

Wim

reys schrijft:

Ofwel (en dat zal waarschijnlijk het geval zijn) is de tabpad van mijne laptop overgevoelig.

Kan ook zijn dat uwe vinger overgevoelig is voor de tabpad. 😉

Zou u verder ook geen uitleg kunnen geven hoe dat komt. 😳

Geweldig he die foto, had al hem opgeslagen!

Anoniem

Ofwel (en dat zal waarschijnlijk het geval zijn) is de tabpad van mijne laptop overgevoelig, ofwel het forum iets te traag maar posten loopt soms niet zoals het moet.
                            Hierboven met één klik drie maal gepost?
                            En nog: zaterdagnacht(+/- 1h30) forum ‘out of service’?
                            Zal beginnen met de instelling van de tabpad iets aan te passen 😉 .

Perfecte weergave van een geslaagde meeting!!!!!
                            [IMG]http://i52.tinypic.com/2u4uhl0.jpg[/IMG]

Wim

Wat moeten we doen omdat je help roept, dus zeg het maar J.P. 💡

Anoniem

Help, posten loopt weeral niet zoals het moet!!!!!!!

Anoniem

Voila, net onze plaatselijke beenhouwer op de vingers getikt, hopelijk zijn de volgende worstjes van onze Bruno!

Mooie foto’s mannen!

Heb 2 beenhouwers in ‘t dorp…… 😕

Anoniem

Voila, net onze plaatselijke beenhouwer op de vingers getikt, hopelijk zijn de volgende worstjes van onze Bruno!

Mooie foto’s mannen!

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 177)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.