- Dit onderwerp bevat 177 reacties, 26 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren geleden door .
-
Discussie
-
28 september 2011 om 23:49
Zie hier het 2de Real life Cafe dat plaats vindt op Zondag 23 OKTOBER te Oostende !!!!! Afspraak voor het restaurant om 12.00 uur .
Gezien het succes van het eerste life cafe te Hulst ,wil ik alle forumleden, Porsche-liefhebbers en of Porsche rijders uitnodigen voor een leuke babbel .
Dit alles gaat door in een gezellig resaturant met zicht op de luchthaven van Oostende ,restaurant Charles Lindbergh http://www.charleslindberghe.beHet restaurant biedt ons een menu aan tegen de prijs van 25 euro/persoon .
Het menu omvat een glas cave ,artisanale garanaalkroketten en als hoofdmenu keuze uit vis van de dag of Ierse Ribeye .Graag had ik van jullie vernomen of er interesse is .
Bijkomend wil de restaurant eigenaar parkeerplaatsen voorbehouden voor het restaurant volgens het aantal reserveringen .Bij interesse gelieve me een PM (persoonlijke mail) te sturen met opgave van jullie
Nickname ,emailadres ,aantal personen ,voorkeur vis of vlees .
Ik stuur jullie dan een mail terug met mijn persoonlijke gegevens en rekeningnummer waarop jullie het bedrag kunnen storten .
Uiterste inschrijvingdatum maandag 17 oktober .Het restaurant is eenvoudig te vinden ,de pijlen luchthaven Oostende volgen ,voorbij de luchthaven van Oostende rijden als je uit de richting Oostende komt naar Middelkerke rijdt en het restaurant is gelegen juist voor de vliegschool .(Duidelijk ???? misschien kan iemand een plannetje plaatsen )
Wie alvast gereserveerd heeft is de ZON .
Hopende jullie allen daar te zien op Zondag 23 Oktober 😀 😀
Funny (Bart)
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.