REAL LIFE CAFE 23 OKTOBER OOSTENDE

Home Forum Porsche Uitstappen REAL LIFE CAFE 23 OKTOBER OOSTENDE

• Dit onderwerp bevat 177 reacties, 26 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren geleden door Anoniem.
  • Maker
    Discussie

• Anoniem

Zie hier het 2de Real life Cafe dat plaats vindt op Zondag 23 OKTOBER te Oostende !!!!! Afspraak voor het restaurant om 12.00 uur .

Gezien het succes van het eerste life cafe te Hulst ,wil ik alle forumleden, Porsche-liefhebbers en of Porsche rijders uitnodigen voor een leuke babbel .
      Dit alles gaat door in een gezellig resaturant met zicht op de luchthaven van Oostende ,restaurant Charles Lindbergh http://www.charleslindberghe.be

Het restaurant biedt ons een menu aan tegen de prijs van 25 euro/persoon .
      Het menu omvat een glas cave ,artisanale garanaalkroketten en als hoofdmenu keuze uit vis van de dag of Ierse Ribeye .

Graag had ik van jullie vernomen of er interesse is .
      Bijkomend wil de restaurant eigenaar parkeerplaatsen voorbehouden voor het restaurant volgens het aantal reserveringen .

Bij interesse gelieve me een PM (persoonlijke mail) te sturen met opgave van jullie
      Nickname ,emailadres ,aantal personen ,voorkeur vis of vlees .
      Ik stuur jullie dan een mail terug met mijn persoonlijke gegevens en rekeningnummer waarop jullie het bedrag kunnen storten .
      Uiterste inschrijvingdatum maandag 17 oktober .

Het restaurant is eenvoudig te vinden ,de pijlen luchthaven Oostende volgen ,voorbij de luchthaven van Oostende rijden als je uit de richting Oostende komt naar Middelkerke rijdt en het restaurant is gelegen juist voor de vliegschool .(Duidelijk ???? misschien kan iemand een plannetje plaatsen )

Wie alvast gereserveerd heeft is de ZON .

Hopende jullie allen daar te zien op Zondag 23 Oktober 😀 😀

Funny (Bart)

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 177)
      • nice pictures Jorgen! Thanks

Same to Rocco!

ik kan enkel maar beamen: het was tof, heb mij goed gehad, heb bijgeleerd bij Bruno, en de klotefile achteraf was een minpunt! Ben ook afgereden in Aalter om via de binnenwegen te rijden…

Is voor herhaling vatbaar, doch als ik naar alle plannen en ideeën luisterde aan mijn tafel, staan er ons nog leuke dingen te wachten… 😀

Heb spijt dat ik er niet kon bij zijn. 😥

gd1

@ Vanwilliam, het is oranje met. maar ik heb er geen kleurcode van
              @ Bart, bedankt ‘t was een toffe namiddag, goe gedaan !
              @ Bruno, bedankt voor de rondleiding, weer iets bijgeleerd

Kortom, voor herhaling vatbaar.

😀 Bart en Martine bedankt voor de toffe dag ,ook de aanwezige forumers bedankt voor de leuke babel en de mooie wagens te mogen aanschouwen .Het bezoek aan Bruno zijn bedrijf was ook eens leuk te zien hoe die man zich opgewerkt heeft met veel passie voor zijn vak.En niet te vergeten de drink nadien om de dag af te sluiten was ook leuk .Laat de volgende RLC maar komen ,we zijn er zeker bij indien mogelijk en wat mij betreft moeten ze er niet te lang mee wachten hoor .Nogmaals bedankt Bart voor de schitterende organizatie

goedemorgen allemaal,

zat waarschijnlijk nog met mijn hoofd bij de porsches…
                  album vergeten “publiek” te maken… 🙁

bij deze nogmaals, ik hoop dat het nu lukt.
                  groet
                  Jorgen

https://picasaweb.google.com/116469131256329689093/October232011RealLifeCafeOostende

Wim

funny schrijft:

Thanks voor de mooie foto’s en leuke filmpje .Enkel je eigen zien op een filmpje is een beetje 🙁 🙁 🙁 🙁

Timo wilde wat wegrijdende auto’s filmen, en wat geluiden vast leggen.

Maar valt toch wel mee, en als organisator mag je best eens in de bloemetjes gezet worden. 😉

die saucissen naar de klarissen hebben in ieder geval voor lekker weer gezorgd 😆

Inderdaad weer een mooi dagje 8)
                        En ik heb er verschillende op die “witten” ook zien staan kwijlen hoor.
                        De oranje had icm zijn velgen ook een heel geslaagde kleurstelling (en vawilliam : ‘t was metaalkleur).
                        Schoon auto’s en ‘t gezelschap maakte ‘t weer af…
                        Tegen de volgende RLC zal’t lentezonnetje alweer schijnen zeker… :mrgreen:

Anoniem

Bah, begrijp dat hier allemaal niet goed………….toffe dag, toffe dag, allé de ganse namiddag niets anders dan over Porsches babbelen, plezant en leuk staan doen tegen gasten die het alleen maar over Porsches hebben, en dan als aporteoze nog naar een ‘worstendraaier’ staan luisteren in de kou dan nog wel, te blijven ‘tooghangen’ en als laatsten thuis te komen……..zijn er dan geen leukere dingen om een zondag te vullen???

NEEN,PRIMA DAGJE GEHAD, VOLGENDE KEER ZIJN WE ER ZEKER TERUG BIJ!!!!!

Bart en Martine [IMG]http://i52.tinypic.com/azfkmc.gif[/IMG]

kan aan de drank gelegen zijn, ben niet gewoon van alcohol te drinken bij de lijn, en mijn wijnglas was zo groot als een visbokaal 😯 8)

Het was onze eerste uitstap met porscheforum,maar zeker niet de laatste
                              Leuke sfeer,fijn wat namen achter de nickname te kennen
                              Lekker eten
                              Kortom gezellige dag!
                              Proficiat Bart voor de organisatie!
                              Bruno rs zal de zijne wel mogen poetsen na al dat gekwijl,super auto 😯

Als er een limburg editie komt wil ik zoals gezegd zeker helpen waar ik kan

Kristof

Anoniem

@rocco bedankt voor de foto’s , maar 1 Cayenne ?

Kunnen jullie ook het foto-album van jol 178 niet openen of ligt het aan mij 😳 😳 ?

luc993cabrio schrijft:

@Rocco
                                  , en gene foto van mijne ‘oude’ Cayenne getrokken ❓ ❓ ❓

sorry Luc ik zag maar 1 cayenne staan en dacht dat deze van u was …

[IMG]http://i1114.photobucket.com/albums/k540/ROCCO_993/Porsche%20real%20life%20cafe%20Oostende%2023%20oktober%202011/IMG_1148.jpg[/IMG]

ben blijkbaar nog niet helemaal mee met uw wagenpark 😥 😕 😈

Ook nu al efkes thuis. Was een leuke dag, super weer, leuke mensen,…
                                    Bedankt Bart voor de organisatie. Dat moeten we meer doen.

Nog een leuke avond gehad met enkele forumleden. TOP !

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 177)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.