REAL LIFE CAFE 23 OKTOBER OOSTENDE

Home Forum Porsche Uitstappen REAL LIFE CAFE 23 OKTOBER OOSTENDE

• Dit onderwerp bevat 177 reacties, 26 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren geleden door Anoniem.
  • Maker
    Discussie

• Anoniem

Zie hier het 2de Real life Cafe dat plaats vindt op Zondag 23 OKTOBER te Oostende !!!!! Afspraak voor het restaurant om 12.00 uur .

Gezien het succes van het eerste life cafe te Hulst ,wil ik alle forumleden, Porsche-liefhebbers en of Porsche rijders uitnodigen voor een leuke babbel .
      Dit alles gaat door in een gezellig resaturant met zicht op de luchthaven van Oostende ,restaurant Charles Lindbergh http://www.charleslindberghe.be

Het restaurant biedt ons een menu aan tegen de prijs van 25 euro/persoon .
      Het menu omvat een glas cave ,artisanale garanaalkroketten en als hoofdmenu keuze uit vis van de dag of Ierse Ribeye .

Graag had ik van jullie vernomen of er interesse is .
      Bijkomend wil de restaurant eigenaar parkeerplaatsen voorbehouden voor het restaurant volgens het aantal reserveringen .

Bij interesse gelieve me een PM (persoonlijke mail) te sturen met opgave van jullie
      Nickname ,emailadres ,aantal personen ,voorkeur vis of vlees .
      Ik stuur jullie dan een mail terug met mijn persoonlijke gegevens en rekeningnummer waarop jullie het bedrag kunnen storten .
      Uiterste inschrijvingdatum maandag 17 oktober .

Het restaurant is eenvoudig te vinden ,de pijlen luchthaven Oostende volgen ,voorbij de luchthaven van Oostende rijden als je uit de richting Oostende komt naar Middelkerke rijdt en het restaurant is gelegen juist voor de vliegschool .(Duidelijk ???? misschien kan iemand een plannetje plaatsen )

Wie alvast gereserveerd heeft is de ZON .

Hopende jullie allen daar te zien op Zondag 23 Oktober 😀 😀

Funny (Bart)

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 177)
      • @funny was weer een toffe bende, sorry dat ik. Zo laat was, en de meeste niet meer heb kunnen spreken,
        was.tof om de bende nog ens te zien …

Volgende keer beter. Stonden toch weer enkele schoon machines buiten 🙂
        Mijn dochter wou nog eens naar strand dus dat heb ik ook nog eens gezien…

En dan om de file te omzeilen een omweg via Brugge Maldegem, Eeklo Gent gemaakt was ook nog een tof ritje 🙂

Anoniem

We zijn net thuis ,blijven hangen met enkele leden .

BEDANKT iedereen voor de opkomst ,jullie enhousiasme en de gezellig sfeer die er heerste 😉 😉

Thanks voor de mooie foto’s en leuke filmpje .Enkel je eigen zien op een filmpje is een beetje 🙁 🙁 🙁 🙁

rjf

@funny

Was weer heel leuke dag met fantastisch weer, een leuk uitstapje en een interessante rondleiding. Nu koop ik mijn worsten met iets meer vertrouwen 😉

Enig minpunt: die fucking files op weg naar huis 😈

Chapeau aan funny voor de organisatie en het eten was super
              Vandaag weeral wat mensen leren kennen achter hun forum naam 😀
              En merci Bruno voor de rondleiding in uw zaak, was wel interessant om te kijken hoe dat alles in zen werk gaat.

Wim

Klik eens op de link, en dan krijg ik dit, > Sorry, die pagina is niet gevouden. 😥 😉

https://picasaweb.google.com/116469131256329689093/October232011RealLifeCafeOostende

Merci Bart voor de organisatie
                  Toffe bende ,toch die porscheforummers
                  Bedankt voor de reacties,deze middag in mijn bedrijfje
                  het is zeker voor herhaling vatbaar
                  Op naar de volgende bijeenkomst

Wim

KDC schrijft:

En hopelijk ben ik de volgende keer weer met de P aanwezig (deed toch een beetje raar nu 😳 ).

Hier idem dito, maar als je hart maar bij Porsche ligt, is het ook toch goed. 😉

Thx aan Bart voor de organisatie, en iedereen die aanwezig was 😉
                      Dit moeten we zeker blijven doen ❗
                      En hopelijk ben ik de volgende keer weer met de P aanwezig (deed toch een beetje raar nu 😳 ).

Bart en Martine, bedankt voor de perfecte organisatie, het was top !
                        Bruno, super je bedrijf te zien, weer heel wat bijgeleerd.

Mooi weer, toffe mensen, porsches, wat wil je nog meer…

mijn foto’s :
                        https://picasaweb.google.com/116469131256329689093/October232011RealLifeCafeOostende

Volgende keer in Limburg, ik organiseer dit in het voorjaar.
                        Ik hoop dan evenveel gezichten te zien.
                        Ik heb al een idee in het hoofd en ga dit asap uitwerken, in kort; samenkomst in zutendaal, korte rit door Limburg, hapje en drankje in Alden biezen…
                        hopelijk tot dan.

Groet
                        Jorgen

Wim

Rocco schrijft:

ga hier proberen al wat foto’s online te zetten :

Mooie foto serie Erik, en was weer gezellig je te treffen.
                          En zo krijg je op de manier steeds meer respect voor alle mensen die op het forum zitten.

althans degene die ik nu persoonlijk ken. 😉

Wim

Bart, bedankt voor deze mooie en gezellige dag.
                            het was weer leuk om de bekenden te zien, maar ook de nieuwe gezichten die je n u kun plaatsen.
                            Timo heeft nog even een filmpje gemaakt van vertrek, dus plaats deze gelijk even.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=yReKnMcWco0[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=hxmfQERnoN8[/youtube]

Nogmaals bedankt ook voor iedereen, en tot het volgende R.L.C. 8)

terug thuis,proficiat funny voor de organisatie,prachtig weerke en vele leuke mensen,sta wel op de foto bij het terugkeren,coyote bleef stil,was wel heel toffe dag 😉

Ziet er gezellig uit. Herken één auto van Brussel vorig jaar (die snelle grijze met rode accenten 😉 )en zie eindelijk eens mensen ontspannen die altijd hard werken:

Wie weet als de P klaar is en er komt nog een meeting………

Thanks voor de orga @ funny (en zijn vrouw Martine niet vergeten hé), die worsten hebben ook hun dienst gedaan voor het mooie weer. 😆 😆 😆

Ook nog ne toffe rondleiding gekregen bij Bruno RS 8) 8) 8)
                                  Net ne keer geproefd van zijne worsten die we meegenomen hebbenoei da mocht ik nie gezegd hebben zeker 😳 😳 😳

@Rocco
                                  , en gene foto van mijne ‘oude’ Cayenne getrokken ❓ ❓ ❓

Anoniem

Die Orange 928 is dat een metallic kleur of niet?
                                    Op foto altijd moeilijk te zien mijn idee.
                                    Dat is ongeveer de kleur die mij meer en meer begint te bevallen voor mijn Porsche binnen een jaar of 2 bij restauratie, zeg maar bouwen van een Singer look a like.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 177)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.