REAL LIFE CAFE 23 OKTOBER OOSTENDE

Home Forum Porsche Uitstappen REAL LIFE CAFE 23 OKTOBER OOSTENDE

• Dit onderwerp bevat 177 reacties, 26 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren geleden door Anoniem.
  • Maker
    Discussie

• Anoniem

Zie hier het 2de Real life Cafe dat plaats vindt op Zondag 23 OKTOBER te Oostende !!!!! Afspraak voor het restaurant om 12.00 uur .

Gezien het succes van het eerste life cafe te Hulst ,wil ik alle forumleden, Porsche-liefhebbers en of Porsche rijders uitnodigen voor een leuke babbel .
      Dit alles gaat door in een gezellig resaturant met zicht op de luchthaven van Oostende ,restaurant Charles Lindbergh http://www.charleslindberghe.be

Het restaurant biedt ons een menu aan tegen de prijs van 25 euro/persoon .
      Het menu omvat een glas cave ,artisanale garanaalkroketten en als hoofdmenu keuze uit vis van de dag of Ierse Ribeye .

Graag had ik van jullie vernomen of er interesse is .
      Bijkomend wil de restaurant eigenaar parkeerplaatsen voorbehouden voor het restaurant volgens het aantal reserveringen .

Bij interesse gelieve me een PM (persoonlijke mail) te sturen met opgave van jullie
      Nickname ,emailadres ,aantal personen ,voorkeur vis of vlees .
      Ik stuur jullie dan een mail terug met mijn persoonlijke gegevens en rekeningnummer waarop jullie het bedrag kunnen storten .
      Uiterste inschrijvingdatum maandag 17 oktober .

Het restaurant is eenvoudig te vinden ,de pijlen luchthaven Oostende volgen ,voorbij de luchthaven van Oostende rijden als je uit de richting Oostende komt naar Middelkerke rijdt en het restaurant is gelegen juist voor de vliegschool .(Duidelijk ???? misschien kan iemand een plannetje plaatsen )

Wie alvast gereserveerd heeft is de ZON .

Hopende jullie allen daar te zien op Zondag 23 Oktober 😀 😀

Funny (Bart)

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 177)
      • Vooreerst bedankt Funny voor de organisatie, dik in orde en lekker weer zoals je ons had beloofd 😉

ikzelf had een ‘plat’ excuus om niet met de Porsche te komen, maar ja …

ga hier proberen al wat foto’s online te zetten :

link http://s1114.photobucket.com/albums/k540/ROCCO_993/Porsche%20real%20life%20cafe%20Oostende%2023%20oktober%202011/

[IMG]http://i1114.photobucket.com/albums/k540/ROCCO_993/Porsche%20real%20life%20cafe%20Oostende%2023%20oktober%202011/IMG_1156.jpg[/IMG]

[IMG]http://i1114.photobucket.com/albums/k540/ROCCO_993/Porsche%20real%20life%20cafe%20Oostende%2023%20oktober%202011/IMG_1134.jpg[/IMG]

[IMG]http://i1114.photobucket.com/albums/k540/ROCCO_993/Porsche%20real%20life%20cafe%20Oostende%2023%20oktober%202011/IMG_1141.jpg[/IMG]

Anoniem

Wagen gewassen of niet Bruno het belangrijkste is dat je er bent .

Over een uur komen de eerste forummers toe op het 2DE Real Life Cafe van Porscheforum.be

Tot straks .

Funny

Ik kan u met zekerheid zeggen dat het om 8.30 nog aant vriezen was…ma hey…hij is gekuist

De RS zal niet gewassen zijn 😥
              Iets teveel werk en een rug die iets teveel zeer doet
              Tot deze middag

Wim

Zo, we zijn er klaar voor, en het weer ook zo te zien.
                Wat doen goede sauseisen toch een wonder. 😆

Zal rond 10uu45 de sleutel omdraaien van de Alfa 😳 om de rit naar Oostende aan te vangen,

Geniete r morgen allemaal van jongens .
                  Wij zullen weer hard mogen werken , maar een mens moet iets doen wil die leuke dingen hebben hé .
                  Ik probeer aan jullie te denken

Anoniem

@ibiz@ke ,zeker met de P komen met zo een mooi weer .Ik ben zot van 964’s .Vuil zal hij zeker niet zijn ❗ ❗
                    Hebben jullie zo hevige plannen een rolbeugel ❗ 😉 😉 😉

@Luc
                    we wachten op je . 😉

@Rocco
                    ,ja dieren in nesten ,ik zit in nesten om hen eraf te krijgen 😈

gans de week druk bezig geweets,vandaag nog gaan werken
                      met als gevolg vandaag nog rolbeugel gestoken,en een kort ritje gaan maken,was al een week geleden 😯
                      toen begon t koud te worden met als gevolg P niet gewassen
                      dus ofwel morgen ZEEEER vroeg er uit….ofwel vuile P 😆

funny schrijft:

Ik kon de vliegen en insecten niet tellen die met mij wilden meerijden ,dood of levend . 😮

Ha die funny onze grote dierenvriend … 😈

die beestjes denken : als ik dan toch doodga dan liever op ne witte 😆

funny schrijft:

indien wat later ,ja dat is dan een aperitief minder voor jullie 🙁 🙁 .
                          Funny

😥 😥 😥

Anoniem

Als ik dit hier allemaal lees zal er morgen mooi Porsche-geweld aanwezig zijn .

Waarschijnlijk zoals de meeste hier de P ook een wasbeurt gegeven .
                            Wie zegt dat wit een gemakkelijk kleur is amai :roll 🙄 : .
                            Ik kon de vliegen en insecten niet tellen die met mij wilden meerijden ,dood of levend . 😮

Morgen ZON en 15 graden ❗ ❗ ❗ 😀 😀 😀

Mushroom tot vorig jaar kon ik ook genieten van een breder kontje ,maar ja , ik wou eens vreemd gaan en nu is het een strakker kontje . 😉 Maar het nieuwe speelgoed maakt iets meer geluid en dat compenseert veel . 😉 😉 🙄

Tot morgen allemaal .Afspraak om 12u voor het restaurant .Indien wat vroeger jullie zijn welkom en indien wat later ,ja dat is dan een aperitief minder voor jullie 🙁 🙁 .
                            Funny

Anoniem

De liefde misschien niet, de oudjes daarentegen 🙁
                              Maar met voldoende liefde komt dat ook nog goed 😀
                              Zie maar naar alle restauratie draadjes 😀

Deze namiddag ook weer de P gekuist, maar moet er nu nog mee weg…

Ik woon op ‘t Kerkplein en heb geen oprit en zoals steeds terug veel positieve commentaar gekregen. ‘t Spreekt toch aan hoor.
                                Een manneken van een jaar of 12 die vol bewondering een gesprekje aanknoopte en dan ne man van een jaar of 50 : “die lijnen, allez, bekijk dat eens, dat heeft toch geen een andere auto?” Hij had ooit ook nog een 3.2 gehad en oude liefde roest niet blijkbaar 😆

vanmorge ook de 996 gekuist, maar in de namiddag een toertje gaan rijden met als resultaat dat de voorkant al terug een slagveld is 🙁

Ik ga straks mijn bolide een douchke geven zie dat hij staat te blinken morgen naast zwarte pijl zijn machien en de GT3’s en zo .Laat de zon maar schijnen 8)

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 177)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.