REAL LIFE CAFE 23 OKTOBER OOSTENDE

Home Forum Porsche Uitstappen REAL LIFE CAFE 23 OKTOBER OOSTENDE

• Dit onderwerp bevat 177 reacties, 26 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren geleden door Anoniem.
  • Maker
    Discussie

• Anoniem

Zie hier het 2de Real life Cafe dat plaats vindt op Zondag 23 OKTOBER te Oostende !!!!! Afspraak voor het restaurant om 12.00 uur .

Gezien het succes van het eerste life cafe te Hulst ,wil ik alle forumleden, Porsche-liefhebbers en of Porsche rijders uitnodigen voor een leuke babbel .
      Dit alles gaat door in een gezellig resaturant met zicht op de luchthaven van Oostende ,restaurant Charles Lindbergh http://www.charleslindberghe.be

Het restaurant biedt ons een menu aan tegen de prijs van 25 euro/persoon .
      Het menu omvat een glas cave ,artisanale garanaalkroketten en als hoofdmenu keuze uit vis van de dag of Ierse Ribeye .

Graag had ik van jullie vernomen of er interesse is .
      Bijkomend wil de restaurant eigenaar parkeerplaatsen voorbehouden voor het restaurant volgens het aantal reserveringen .

Bij interesse gelieve me een PM (persoonlijke mail) te sturen met opgave van jullie
      Nickname ,emailadres ,aantal personen ,voorkeur vis of vlees .
      Ik stuur jullie dan een mail terug met mijn persoonlijke gegevens en rekeningnummer waarop jullie het bedrag kunnen storten .
      Uiterste inschrijvingdatum maandag 17 oktober .

Het restaurant is eenvoudig te vinden ,de pijlen luchthaven Oostende volgen ,voorbij de luchthaven van Oostende rijden als je uit de richting Oostende komt naar Middelkerke rijdt en het restaurant is gelegen juist voor de vliegschool .(Duidelijk ???? misschien kan iemand een plannetje plaatsen )

Wie alvast gereserveerd heeft is de ZON .

Hopende jullie allen daar te zien op Zondag 23 Oktober 😀 😀

Funny (Bart)

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 177)
    • Anoniem

Onlangs kwam er een vraag of we ook een rit maken .
        Dit is niet gepland .Ik laat alles open .
        Veel hangt af van verschillende factoren .Alles kan niets moet .
        De bedoeling is een gezellig samen zijn .
        Maar een goede soldaat heeft steeds zijn wapens bij ,dus een benzinetank is steeds gevuld in geval van nood . 😉

Zoals jullie reeds konden lezen er zijn 36 personen ingeschreven .De zon zal van de partij zijn ,hoop en denk dat de locatie ook zal meevallen .
        Voor mij mag het snel zondag zijn . 😉

Anoniem

Parking zal geen probleem zijn .
          Vandaag zijn de laatste betalingen binnen waarvoor dank .Ik ga in de loop van zondagmorgen naar het restaurant en parkeer daar al enkele auto’s om plaatsen voor te behouden .Er is meer dan voldoende plaats .

dat word zondag vroeg opstaan aangezien k zaterdag werk 😥
            wat is er nu afgesproken inzake parking?

funny schrijft:

Er gaan er zaterdag niet veel bij de vrouw zijn vrees ik ,allen met spons ,emmer en droege doeken aan de slag .

Of vlug even de zondagmorgen hé.

The weather is looking good for sunday 8)

Anoniem

Er hebben zich 36 Porsche-forummers en liefhebbers voor zondag ingeschreven 😀 😀 .Degene die de betaling vergeten waren gelieve dit zo snel mogelijk te doen aub .
                Dat het maar snel zondag is 😉 😉 😉 😉 😉 .

Funny

Anoniem

Kga mijn hart laten spreken Jp ,ja telt .
                  Je mag zondag een halve minuut langer kijken naar mijn auto 😉 grapje .

Er gaan er zaterdag niet veel bij de vrouw zijn vrees ik ,allen met spons ,emmer en droege doeken aan de slag .

Anoniem

De ganse dag in gietende regen gereden telt dat ook?

Anoniem

Vandaag nog enkele late beslissers erbij,uiteraard zijn ze welkom.

Mijn Worsten gaan toch hun vruchten afwerpen ,zelf zonder het geheim van Rufie is het ons gelukt om de zon te laten schijnen zondag .

Allez kga mijn auto nog mogen wassen dat hij blinkt tegen zondag.

Rocco schrijft:

de mijne is gewassen en is er klaar voor … 😈

de porsche bedoel ik 😉

Lol! 😉

De mijne niet hoor, wordt nog gebruikt deze week 8)

@funny, kunnen we er nog bij ❓ ❓ ❓ beetje laat hé maar ben nog maar terug in Belgenlandje 😡 😡 😡

de mijne is gewassen en is er klaar voor … 😈

de porsche bedoel ik 😉

ik heb me op de valreep ook nog kunnen inschrijven. De betaling is net gebeurt. Thx Bart! 😉

Met welke P ik kom hangt af van welk weer het is…
                              Mooi weer: oldie
                              Slecht weer: 996 turbo

Anoniem

We hebben de kaap van 30 personen overschreden . 😀
                                Leuke groep ,en P-Lovers .

Wim

Da’s dan prachtig Bart als we weer zo’n mooie groep hebben. 8)

Anoniem

Vandaag nog enkele inschrijvingen binnen gekregen .Vanavond maak ik de volledige lijst op om door te geven naar het restaurant .Ik laat jullie dan weten met hoeveel we zijn .
                                    Ik dank alvast degenen die hebben ingeschreven .
                                    We zullen ongeveer aan het zelfde aantal zitten als op het 1ste real life cafe bij Wim in Hulst .

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 177)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.