REAL LIFE CAFE 23 OKTOBER OOSTENDE

Home Forum Porsche Uitstappen REAL LIFE CAFE 23 OKTOBER OOSTENDE

• Dit onderwerp bevat 177 reacties, 26 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren geleden door Anoniem.
  • Maker
    Discussie

• Anoniem

Zie hier het 2de Real life Cafe dat plaats vindt op Zondag 23 OKTOBER te Oostende !!!!! Afspraak voor het restaurant om 12.00 uur .

Gezien het succes van het eerste life cafe te Hulst ,wil ik alle forumleden, Porsche-liefhebbers en of Porsche rijders uitnodigen voor een leuke babbel .
      Dit alles gaat door in een gezellig resaturant met zicht op de luchthaven van Oostende ,restaurant Charles Lindbergh http://www.charleslindberghe.be

Het restaurant biedt ons een menu aan tegen de prijs van 25 euro/persoon .
      Het menu omvat een glas cave ,artisanale garanaalkroketten en als hoofdmenu keuze uit vis van de dag of Ierse Ribeye .

Graag had ik van jullie vernomen of er interesse is .
      Bijkomend wil de restaurant eigenaar parkeerplaatsen voorbehouden voor het restaurant volgens het aantal reserveringen .

Bij interesse gelieve me een PM (persoonlijke mail) te sturen met opgave van jullie
      Nickname ,emailadres ,aantal personen ,voorkeur vis of vlees .
      Ik stuur jullie dan een mail terug met mijn persoonlijke gegevens en rekeningnummer waarop jullie het bedrag kunnen storten .
      Uiterste inschrijvingdatum maandag 17 oktober .

Het restaurant is eenvoudig te vinden ,de pijlen luchthaven Oostende volgen ,voorbij de luchthaven van Oostende rijden als je uit de richting Oostende komt naar Middelkerke rijdt en het restaurant is gelegen juist voor de vliegschool .(Duidelijk ???? misschien kan iemand een plannetje plaatsen )

Wie alvast gereserveerd heeft is de ZON .

Hopende jullie allen daar te zien op Zondag 23 Oktober 😀 😀

Funny (Bart)

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 177)
      • met hoeveel gaan we ongeveer zijn?

Anoniem

Bedankt Snoer ,ze zijn welkom .
          Degene die nog niet ingeschreven hebben en toch van zin zijn om te komen , gelieve dit ten laatste te doen tegen maandagavond aub .
          Funny

@ Funny ,Dat is philip Mouton een vriend van mij met 996 turbo ,Ik denk niet dat hij op het forum zit en zeker geen nickname.Hij komt met vrouw en zoon . 😳 Ik had hem gesproken aan de tel over het real life cafe en zodoende heeft hij zich ingeschreven .
            Tot dan .

Anoniem

Ik heb een betaling voor 3 personen binnen gekregen ,3 maal vis .
              De initialen van de inschrijver waren P M uit Amou…. .
              Is het mogelijk om me eens jouw Nickname door te mailen aub .

Zodoende kan ik noteren wie er ingeschreven heeft .
              Bedankt

Funny

ik hoop dat het geen pensenkermis wordt want ik had vis gekozen … 😈

Anoniem

Willen de heren in het zonneken liggen???? en dan nog wie o wie is er nu in die wagens geinteresseerd? Doen het toch voor nen ernstige serieuze leerrijke babbel!

@funny, in plaats van uw worsten af te geven aan die nonnen kunt ge ook uwe GT3 aan mij geven en ik zorg dan wel voor het mooie weer. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Als ik nog langs kan komen in Oostende zal ik je een sigaarke meebrengen 🙂

Anoniem

Ja de Wim is ook zo’n commercant die het mooi weer kan afdwingen .

@Joe
                        ,bij de Karmelietessen ben ik enkel mijn worsten kwijt .Als ik met Wim ga onderhandelen ben ik ook mijn sigaren en trappisten kwijt . 😉

Dat beloofd ,geen vlees ,geen drank en ook geen sigaartje meer 🙁 🙁 🙁 🙁 en dat om de zon te laten schijnen op jullie Porsche . 🙄

@funny: Gé kunt ook eens gaan onderhandelen met Cabrio Wim die heeft ook een streepje voor 🙂

Haha, jij denkt dat ik je ons geheim ga verklappen ? 😀

Anoniem

Het wordt tijd dat het de 23ste is .Ben al weken al mijn worsten aan het afgeven aan de Karmelietessen voor mooi weer .
                              Ze voorspellen mooi weer voor dit weekend en ik vrees dat ze zich vergist hebben van weekend.
                              Ik zei hen nog steek jullie hoorapparaat in .Het is de 23ste ,niet den 16de

Ik vrees dat Rufie naast de worsten ook nog een andere worst zal aangeboden hebben . 😈 😳 😡

Allez zal nog maar eens langs gaan met worsten en nog een week droog brood eten 😉

JVNH schrijft:

Wij gaan ook voor het eerst 🙂 😳

Als ik dan toch die rit onderneem om naar Oostende te rijden vanuit het verre Limburg, zou ik van de gelegenheid gebruik willen maken om plaatselijk mss nog een klein ritje te doen.

Iemand suggesties of intresse om mee te rijden? 😉

Ik vertrek ook uit het verre limburg
                                Dus als je samen wil oprijden,stuur even een pm ofzo en we regelen wel wat

rjf

Mushroom schrijft:

We rijden met oude Porsches hoor, de meeste zijn al blij dat ze in Oostende geraken! 8)

Neenee, graptjen 😉
                                  Verleden keer is er ter plaatse een plannetje uitgedokterd om “de rit” nog even te verlengen, was heel plezant en ik denk dat we met een kleine 10 Porsches waren.
                                  Veel hangt natuurlijk af van de sfeer, het weer, of er iemand initiatief pakt, etc…

Ja idd, ff pissen? T is maar een kwartierke rijden 🙄

Dat was hoge druk toen we eindelijk aankwamen hahaha 😆

Wim

Heb je dan al een worst afgegeven voor mooi weer aan de karmelietessen. 😉 😆

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 177)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.