Real life café 31 juli

Home Forum Porsche Uitstappen Real life café 31 juli

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Naar aanleiding van het draadje voorstellen, en verschillende mails van mede forumleden, wil ik wel mijn energie hierin stoppen en iets opzetten van een Porsche RLC treffen.
      Dus geen rit, maar gewoon een treffen op leuke locatie, Porsches bekijken en babbelen over alledaagse dingen.

http://www.halvemaan.com/barnl.htm

http://www.vestingstadhulst.nl/

PROGRMMA en ROUTE BESCHRIJVING

RL café op 31 juli a.s

Voor de gene die het leuk vinden om eerst bij Timo naar de projecten te willen gaan kijken, worden die verwacht vanaf 12.00 uur op de Aziéweg 21 4561 PC te Hulst.
      Vanaf daar gaan wij dan ook om 13.00 uur naar de brouwerij.

De andere forummers die dit niet willen, kunnen zich vanaf 13.00 uur melden aan de brouwerij de Halve Maan, ik zal daar aanwezig zijn vanaf 12u45.

route: Komende vanaf de expresweg vanuit richting Antwerpen of Knokke, de afslag Hulst/Stekene nemen, zo ook de mensen die vanuit richting St.Niklaas komen.

Daar op de rotondes de richting Hulst nemen de N403 op.
      Deze weg vervolgen, eerste stoplicht 1,5 km (grensovergang) recht door, bij het tweede stoplicht 1,2 km ook rechtdoor gaan.
      Bij het derde stoplicht na ongeveer 1 km, ga je links voor Timo en op de eerste rotonde na 250 meter (life en garden tuincentrum) derde afslag nemen en industrieterrein op gaan.
      Daar tweede straat links nemen, en eerste straat rechts, en dan rij je dan recht op de zaak af.

Voor de brouwerij, dezelfde weg nemen, alleen nu bij de derde stoplichten rechts af slaan.
      Na ongeveer 400 meter zie je links de brouwerij net voor een bocht, en daar de parking oprijden.

De mensen die komen via Zelzate/ Sas van Gent.
      Die nemen richting Hulst via de N258, en op de rotonde net voor Hulst bij tuincentrum rechts af gaan, dan tweede straat links en eerste rechts, en u ziet de zaak.
      Voor rechtstreeks naar de brasserie/brouwerij: op rotonde recht door, en bij de stoplichten ook rechtdoor, dan na 400 meter zie je links de ingang brouwerij.

Ik zal mijn groene Alfa Spider 😳 aan de ingang brouwerij op straat zetten als oriëntatie punt.

***Edit by mushroom***
      Je kan HIER aanmelden
      3 Juli en 28 Augustus zijn er reeds andere forumactiviteiten.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 168)
      • Congrats met de nieuwe porschist ! 8)

Thanks guys!!! Tja Reys, die ‘Tek 7’ staat dan ook misschien voor ‘7 dagen’? Beter ‘Tek 8’ genomen? 😉

En Snoer, als ge thuis ambras gehad zou hebben omdat ge naar den drank stonk als ge thuiskwam, we willen best wel getuigen dat je onschuldig was! 😆

proficiat Porschky met de nieuwe aanwinst .

Ook de allerbeste wensen vanuit Oostenrijk voor de fiere mama en papa

Anoniem

Dus Porschky, Tech 7 blijkt maar een weekje doeltreffend te zijn geweest 😆

PROFICIAT !!!!!

Snelheid heeft dat kleine mensje blijkbaar al, papa je weet wat je te doen staat als die meid haar 18° viert 😈

Alle foto’s: toppy!

Voor de niet facebookers onder ons :
                  mijn foto’s staan ook hier :

https://picasaweb.google.com/115147219663033320592/31Juli2011

Proficiat Porschky!

Geniet van elkaar en van de momenten.

En als ze later aan haar vragen op welke dag ze werd geboren, dan antwoord zij:
                    “ah, den dag na de Porsche meeting hé 😀 “

@ marcmarleen,

Wil ik graag doen, ken hier wel een paar leuke, niet alledaagse locaties.
                      Maar vermits FUNNY ons al Oostende wil laten kennen stel ik voor dat ik daarna iets in mekaar steek.
                      Misschien iets voor het voorjaar 2012 ?

Wim

Van harte gefeliciteerd dan met de nieuwe aanwinst. 😉

En geniet met zijn allen van dat kleine wonder.

PROFICIAT !
                          Geniet samen met je vrouwtje van dit moment.
                          tot binnenkort.
                          Jorgen

ik kan ook enkel beamen!! Het was aangenaam om te mogen vaststellen dat sommige mensen waarvan je het reeds vermoed had ook echt zo sympathiek waren als je verwacht (gehoopt??) had! 😀 Dat is altijd leuk!!

Ik bewonder je passie en doorzettingsvermogen Wim, en Timo: je bent met een goed iets bezig!! Besef dat en koester het!

En voor mij jongens kwam deze dag echt niet te vroeg… Ik ben deze nacht om 6u45 papa geworden van dochtertje Malaïs… 47 cm, 3,050 kg… 😀 😀 😀 Om 5 uur water gebroken in bed, oudste dochter afgezet, om 6u15 haar afgezet op de verlosafdeling, mijn auto gaan verzetten die in de spoedingang stond, terug boven met de valiezen om 6u30, en het was daar duidelijk al paniek bij de vroedvrouwen, en om 6u45 floepte Miss er al uit na één enkele, maar hevige perswee… Die houdt van snelheid!! Van wie zou ze dat hebben…? 🙄 😆

Inderdaad , ik kan me alleen maar aansluiten op de eerdere berichten.
                              Fijne dag gehad , leuke babbels , en eindelijk eens een paar gezichten kunnen plakken op forum namen.

Volgende real life café kortelings in Limburg ? Jorgen ?? 😆

Mvg,

Marc

Rocco schrijft:

en voor de rest alleen bevestiging van wat ik al dacht dat het hier geen selecte club is maar gewoon pure porscheliefhebbers, al heeft de ene al wat bredere banden dan de ander … 😆

Toch een schoon poep hé? 😉 Hips don’t lie ! 😮
                                En ik kan alleen beamen dat dit effectief een bende toffe gasten zijn, hier en daar een steekje onder de gordel en we zijn vertrokken 😉
                                Bedankt Wim, Snoer, Koen en de rest voor een leuke dag… 😆

Was nog op verlof, maar toch wat spijt dat ik er niet bij was, want dat waren best wat fijne machientjes bij elkaar! Die 944 en 968 cabrio’s: yummie!!! En iedereen had duidelijk nog eens de wax naar boven gehaald. Zo blinken!

Bedankt Rocco om al wat plaatjes online te zetten!

ook van hier, nen dikken mercie aan Wim, Rita en Timo.

en ook aan iedereen om er een fijne dag van te maken ben weer blij dat ik enkele gezichten gezien heb, en hoop dat ik er sommige kan onthouden…

voor herhaling vatbaar,
                                    funny als je in oktober iets doet aan de kust, (na het Reims weekend van Rufie) probeer ik er ook zeker bij te zijn!

nogmaals dank!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 168)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.