Real life café 31 juli

Home Forum Porsche Uitstappen Real life café 31 juli

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Naar aanleiding van het draadje voorstellen, en verschillende mails van mede forumleden, wil ik wel mijn energie hierin stoppen en iets opzetten van een Porsche RLC treffen.
      Dus geen rit, maar gewoon een treffen op leuke locatie, Porsches bekijken en babbelen over alledaagse dingen.

http://www.halvemaan.com/barnl.htm

http://www.vestingstadhulst.nl/

PROGRMMA en ROUTE BESCHRIJVING

RL café op 31 juli a.s

Voor de gene die het leuk vinden om eerst bij Timo naar de projecten te willen gaan kijken, worden die verwacht vanaf 12.00 uur op de Aziéweg 21 4561 PC te Hulst.
      Vanaf daar gaan wij dan ook om 13.00 uur naar de brouwerij.

De andere forummers die dit niet willen, kunnen zich vanaf 13.00 uur melden aan de brouwerij de Halve Maan, ik zal daar aanwezig zijn vanaf 12u45.

route: Komende vanaf de expresweg vanuit richting Antwerpen of Knokke, de afslag Hulst/Stekene nemen, zo ook de mensen die vanuit richting St.Niklaas komen.

Daar op de rotondes de richting Hulst nemen de N403 op.
      Deze weg vervolgen, eerste stoplicht 1,5 km (grensovergang) recht door, bij het tweede stoplicht 1,2 km ook rechtdoor gaan.
      Bij het derde stoplicht na ongeveer 1 km, ga je links voor Timo en op de eerste rotonde na 250 meter (life en garden tuincentrum) derde afslag nemen en industrieterrein op gaan.
      Daar tweede straat links nemen, en eerste straat rechts, en dan rij je dan recht op de zaak af.

Voor de brouwerij, dezelfde weg nemen, alleen nu bij de derde stoplichten rechts af slaan.
      Na ongeveer 400 meter zie je links de brouwerij net voor een bocht, en daar de parking oprijden.

De mensen die komen via Zelzate/ Sas van Gent.
      Die nemen richting Hulst via de N258, en op de rotonde net voor Hulst bij tuincentrum rechts af gaan, dan tweede straat links en eerste rechts, en u ziet de zaak.
      Voor rechtstreeks naar de brasserie/brouwerij: op rotonde recht door, en bij de stoplichten ook rechtdoor, dan na 400 meter zie je links de ingang brouwerij.

Ik zal mijn groene Alfa Spider 😳 aan de ingang brouwerij op straat zetten als oriëntatie punt.

***Edit by mushroom***
      Je kan HIER aanmelden
      3 Juli en 28 Augustus zijn er reeds andere forumactiviteiten.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 168)
    • Wim

Was inderdaad een gezellige boel, wat heb ik en de rest zo te lezen genoten. 8)
        Ook nog best nog laat geworden voor een R.L café want de laatste ging om 19.30 naar huis. 😆

Rocco heeft al foto’s van de auto,s geplaatst zie ik, dus zal ik de groep maar plaatsten, en een paar Porsches net bier op de achtergrond. 😉

Heren en ook de dames hier die meelezen, bedankt voor de fijne dag. 8)

Ja het was weer eens top ,Zeker veel dank aan cabrio Wim voor het interesante deel in de garage van Timo om dit er bij in te lassen. Als ook dikke mercy voor de aangeboden drank aan iedereen in de halve maan. Nadien nog een leuke rit naar de zee gemaakt met 8 wagens en daar nog nagenoten tot de avond in het zonnetje met gelijk gestemden .En Alain wou de zee zien en die heeft hij dan ook gezien 😀 en zodoende was hij ook gelukkig .Zeker voor herhaling vatbaar zo een dag .Funny zoek maar al een leuke lokatie voor de volgende samenkomst 😛

zeer mooie dag vandaag Wim, heel tof dat we mogen kijken hebben in de zaak en petje af voor het werk van Timo, wat heeft die jongen gouden handen, dat heeft hij vast en zeker van zijn pa 😉

en voor de rest alleen bevestiging van wat ik al dacht dat het hier geen selecte club is maar gewoon pure porscheliefhebbers, al heeft de ene al wat bredere banden dan de ander … 😆

heb wat foto’s van de meeste wagens hier :

http://photobucket.com/reallifecafe

gelukkig had die Aston Martin geen spiegels want anders had ik ze er wel afgereden, die trok toch echt wat te veel aandacht 😛

Anoniem

Het was wat ik er van verwacht had, gezichten op forumnamen kunnen plakken en er babbels mee doen!
              Nu nog dat alles proberen te onthouden…mijn “sterkste punt” 😕
              Foto’s zullen zeker helpen, ben ze verwachtende.
              Was het niet dat vrouwke lief nog even een blits bezoek aan Pot Axel gepland had, waren we er zeker één van de laatsten weg.
              Wim bedankt, blij U zo vol enthousiasme te zien en te horen vertellen!

Anoniem

Wim ,Rita en Timo ,bedankt voor de ontvangst bij jullie op de zaak en op de halve maan.

Was een hele mooie namiddag en heel veel leuke mensen leren kennen met de zelfde passie .
                Deze avond gesproken met mijn vriendin (die er spijtig genoeg niet bij kon zijn ) en een mooie locatie gevonden bij ons aan de kust .
                Een locatie met zicht op de luchthaven .
                Misschien organiseer ik iets in Oktober ,ga me informeren .
                Zal na het Reims weekend van Rufie zijn en de zon zal ook van de partij zijn .
                Iedereen Welkom ,hoe meer zielen hoe beter .
                Groeten Funny

Dank je wel Wim voor de organisatie van deze dag.
                  Was fijn om elkaar eens real life te zien. Petje af hoor voor die zaak van jullie.
                  Je ziet nog maar eens dat passie het verschil maakt !

Groetjes en hopelijk tot een volgende.

Rufie.

Was vandaag idd een hele toffe dag, was voor de mij de eerste keer dat ik mensen
                    van het forum zag en het is reuze meegevallen,ook de gelegenheid om de werkplaats
                    te zien bij Timo was leuk om te zien. Volgende keer ben ik terug van de partij

@cabriowim: goed georganiseerd, en wanneer is de volgende bijeenkomst ? 😀

Pieters schrijft:

…Bij het vertekken een “knak” gehoord toen ik het dak openlegde en bij het thuiskomen gaat de klep wel open/dicht, maar het dak blijft liggen… indien iemand tips heeft voor het dak, laat maar weten.

indien de klep nog op en neer gaat, betekent dit dat de motor nog draait en de 2 kabels naar de scharnierpunten aan beide kanten nog intact zijn. deze kniepunten bedienen adhv hefbomen ook ook de kap. dus het kan bijna niet anders dan dat de (beide) baljoints (rode deel op de foto) van de hefbomen zijn gebroken.
                      deze zijn niet voor niets gemaakt als “zwakke punt” dus niet zomaar vervangen. je zou enkel het gevolg fixen niet de oorzaak aanpakken. om te beginnen alle bewegende delen en zeker de horizontale geleiders al smeren (vet gebruiken en geen spray).

Attachments:
                      • balljoint_boxster.jpg
                      rjf

Toffe dag, van Hulst tot Cadzand en terug 😈

Op naar de volgende ❗

Allemaal bedankt voor de gezellige dag.
                          Knappe wagens en dames, toffe heren en babbels!

Bij het vertekken een “knak” gehoord toen ik het dak openlegde en bij het thuiskomen gaat de klep wel open/dicht, maar het dak blijft liggen. Kan weliswaar de pret niet bederven, want het was heerlijk om open naar huis te rijden.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Indien iemand tips heeft voor het dak, laat maar weten.

Grts

Wim,

bedankt voor de organisatie, was een super leuke dag.
                            Toffe mensen ontmoet, mooie locatie en leuk de zaak van Timo te zien, heel knap waar jullie mee bezig zijn !

Ik heb enkele amateur foto’s op facebook staan.

Zoeken naar JORGEN LENAERTS en toevoegen.
                            Foto’s staan enkel zichtbaar voor vrienden, dus mij toevoegen, dan kan je ze zien.

Bedankt allemaal voor de toffe babbel !

Indien er interesse voor is wil ik ook wel eens mijn schouders eronder steken om dit in Limburg op een toffe locatie te organiseren.

Groet
                            Jorgen

porschky schrijft:

zie nu maar, Vincent, dat je vannacht niet wakker ligt omdat je er niet bij kon zijn! 😉

lol
                              de warme bakker ligt elke nacht wakker 😀
                              nee hoor, k’heb ondertussen een paar uur geslapen maar zit met barstende koppijn, in zo’n toestand 100 km heen en 100 terug rijden alleen in de auto zou om problemen vragen zijn.
                              kheb in de plaats een bezoekje gebracht aan mijn pa in het ziekenhuis, minder leuk maar t’moet ook gebeuren, hij was blij mij te zien.

JMS

Bedankt Wim, was een leuke en gezellige meet, zo ook eens een paar gasten van het Belgisch PF kunnen ontmoeten!

Proberen om er rond 13u ook te zijn 🙂

zie nu maar, Vincent, dat je vannacht niet wakker ligt omdat je er niet bij kon zijn! 😉

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 168)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.