Real life café 31 juli

Home Forum Porsche Uitstappen Real life café 31 juli

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Naar aanleiding van het draadje voorstellen, en verschillende mails van mede forumleden, wil ik wel mijn energie hierin stoppen en iets opzetten van een Porsche RLC treffen.
      Dus geen rit, maar gewoon een treffen op leuke locatie, Porsches bekijken en babbelen over alledaagse dingen.

http://www.halvemaan.com/barnl.htm

http://www.vestingstadhulst.nl/

PROGRMMA en ROUTE BESCHRIJVING

RL café op 31 juli a.s

Voor de gene die het leuk vinden om eerst bij Timo naar de projecten te willen gaan kijken, worden die verwacht vanaf 12.00 uur op de Aziéweg 21 4561 PC te Hulst.
      Vanaf daar gaan wij dan ook om 13.00 uur naar de brouwerij.

De andere forummers die dit niet willen, kunnen zich vanaf 13.00 uur melden aan de brouwerij de Halve Maan, ik zal daar aanwezig zijn vanaf 12u45.

route: Komende vanaf de expresweg vanuit richting Antwerpen of Knokke, de afslag Hulst/Stekene nemen, zo ook de mensen die vanuit richting St.Niklaas komen.

Daar op de rotondes de richting Hulst nemen de N403 op.
      Deze weg vervolgen, eerste stoplicht 1,5 km (grensovergang) recht door, bij het tweede stoplicht 1,2 km ook rechtdoor gaan.
      Bij het derde stoplicht na ongeveer 1 km, ga je links voor Timo en op de eerste rotonde na 250 meter (life en garden tuincentrum) derde afslag nemen en industrieterrein op gaan.
      Daar tweede straat links nemen, en eerste straat rechts, en dan rij je dan recht op de zaak af.

Voor de brouwerij, dezelfde weg nemen, alleen nu bij de derde stoplichten rechts af slaan.
      Na ongeveer 400 meter zie je links de brouwerij net voor een bocht, en daar de parking oprijden.

De mensen die komen via Zelzate/ Sas van Gent.
      Die nemen richting Hulst via de N258, en op de rotonde net voor Hulst bij tuincentrum rechts af gaan, dan tweede straat links en eerste rechts, en u ziet de zaak.
      Voor rechtstreeks naar de brasserie/brouwerij: op rotonde recht door, en bij de stoplichten ook rechtdoor, dan na 400 meter zie je links de ingang brouwerij.

Ik zal mijn groene Alfa Spider 😳 aan de ingang brouwerij op straat zetten als oriëntatie punt.

***Edit by mushroom***
      Je kan HIER aanmelden
      3 Juli en 28 Augustus zijn er reeds andere forumactiviteiten.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 168)
      • door omstandigheden nog niet kunnen slapen, ik vrees dat ik zal moeten passen gezien hulst niet naast de deur ligt. tzal voor de volgende keer zijn of op de een of andere rit. 🙁 🙁 🙁

Goedemorgen iedereen ,

Net ingeschreven , tot straks .

Mvg,

Marc

Anoniem

Yep, wij vertrekken om +/- 10h30 richting Maldegem, ter hoogte van BMW Demey pikken we +/- 11h00 er eentje op en rijden dan richting Timo.
            Komt Uw Madam ook mee Luc? Op vraag van mijn Madam 😉

Zijn er die morgen vanuit Brugge vertrekken ❓ ❓ ❓ anders treintje volgen om rond 12u ter plaatse te zijn? ❓ 8) ❓

Anoniem

Ik ben morgen ook van de partij ,kom ook tegen 12 u bij Timo .

Tot morgen ,funny

Anoniem

Ik wens jullie allen een leuke namiddag.
                  Ik zal er niet zijn 🙁 moet weeral werken 😳

Anoniem

Beslist, ‘t vrouwkelief komt mee 😯

Ik kom samen met Snoer en met zwarte pijl tot bij Timo …

Tot morgen 😆

ok ik probeer er om 12u te zijn bij timo, desnoods zeker om 13u brasserie 😉

Wim

Yep, kijk maar op eerste pagina. 😉

Verder voor morgen alles geregeld met John, dus vanaf 12 uur 30 staat de poort van brouwerij open.
                          Ik zelf zal er rond 12 uur 45 zijn, omdat ik eerst nog even op de zaak bij Timo ben.

Morgen zou volgens de weerberichten droog zijn, en een flauw zonnetje met rond de 20 graden. (regenkans 5%)
                          Dus niet helemaal de verwachte zon die ik besteld had, die komt pas maandag. 😉

Zie jullie dan morgen, en verheug mij erop. 8)

ik moet mijn lanyard nog krijgen, komt mushroom ook ?

reys schrijft:

Ok dan, laat de cadeau’s maar komen[IMG]http://i53.tinypic.com/ogigl4.gif[/IMG] , is die dag onze trouwverjaardag 8)
                              Etentje is voorzien op zaterdagavond, het mag iets anders zijn 😆

Echt ❓ Bij ons dus ook 31/07 en in 1999 mijn vrijheid afgegeven 😆
                              Ik kom zondag al zeker, met de volledige kroost of enkel met de kleinste automaniak.
                              Na uitgeslapen te hebben ❗

Wij gaan er ook zijn, hebben er zin in.

Anoniem

ik zou het zeer plezant vinden mocht ik de persoon met de wagen kunnen associëren, onze lanyards met ingevulde naamkaartjes misschien?

Is Mushroom’s werk lonend 😉

[IMG]http://i55.tinypic.com/2z7hnd5.jpg[/IMG]

Bij deze bevestig ik mijn aanwezigheid. Madam moet werken dus die is er niet bij. Als het kan, zal ik er ook vanaf 12u zijn, al weet ik dat nog niet zeker. Hoe staat het ondertussen met Porsche”TEK7″ky?

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 168)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.