Real life café 31 juli

Home Forum Porsche Uitstappen Real life café 31 juli

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Naar aanleiding van het draadje voorstellen, en verschillende mails van mede forumleden, wil ik wel mijn energie hierin stoppen en iets opzetten van een Porsche RLC treffen.
      Dus geen rit, maar gewoon een treffen op leuke locatie, Porsches bekijken en babbelen over alledaagse dingen.

http://www.halvemaan.com/barnl.htm

http://www.vestingstadhulst.nl/

PROGRMMA en ROUTE BESCHRIJVING

RL café op 31 juli a.s

Voor de gene die het leuk vinden om eerst bij Timo naar de projecten te willen gaan kijken, worden die verwacht vanaf 12.00 uur op de Aziéweg 21 4561 PC te Hulst.
      Vanaf daar gaan wij dan ook om 13.00 uur naar de brouwerij.

De andere forummers die dit niet willen, kunnen zich vanaf 13.00 uur melden aan de brouwerij de Halve Maan, ik zal daar aanwezig zijn vanaf 12u45.

route: Komende vanaf de expresweg vanuit richting Antwerpen of Knokke, de afslag Hulst/Stekene nemen, zo ook de mensen die vanuit richting St.Niklaas komen.

Daar op de rotondes de richting Hulst nemen de N403 op.
      Deze weg vervolgen, eerste stoplicht 1,5 km (grensovergang) recht door, bij het tweede stoplicht 1,2 km ook rechtdoor gaan.
      Bij het derde stoplicht na ongeveer 1 km, ga je links voor Timo en op de eerste rotonde na 250 meter (life en garden tuincentrum) derde afslag nemen en industrieterrein op gaan.
      Daar tweede straat links nemen, en eerste straat rechts, en dan rij je dan recht op de zaak af.

Voor de brouwerij, dezelfde weg nemen, alleen nu bij de derde stoplichten rechts af slaan.
      Na ongeveer 400 meter zie je links de brouwerij net voor een bocht, en daar de parking oprijden.

De mensen die komen via Zelzate/ Sas van Gent.
      Die nemen richting Hulst via de N258, en op de rotonde net voor Hulst bij tuincentrum rechts af gaan, dan tweede straat links en eerste rechts, en u ziet de zaak.
      Voor rechtstreeks naar de brasserie/brouwerij: op rotonde recht door, en bij de stoplichten ook rechtdoor, dan na 400 meter zie je links de ingang brouwerij.

Ik zal mijn groene Alfa Spider 😳 aan de ingang brouwerij op straat zetten als oriëntatie punt.

***Edit by mushroom***
      Je kan HIER aanmelden
      3 Juli en 28 Augustus zijn er reeds andere forumactiviteiten.

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 168)
    • Wim

Sorry Luc maar jij stond er al bij. 😳
        Had ik in de haast niet gezien. 😉

Anoniem

nee, nen leesbril kopen 😆 😆 😆

Euh ❓ ❓ ❓ heb al van in het begin gepost dat ik die datum afkom. 🙄 🙄 🙄 moet ik dit nu nog eens doen. 😕 😕 😕

Wim

Nee hoor, alleen voor de nieuwe die zich aanmelden, net als Luc en zwarte pijl. 💡

Anoniem

Hoe bedoel je Wim, nog eens aanstippen?

Wim

Even u op openingspost in dit topic aanmelden a.u.b. dan heb ik een inzicht hoeveel er komen.

https://porscheforum.be/index.php/forum/24-algemeen/79169-real-life-cafe-31-juli

Idem hier. 8) 8) 8)

zet mij er ook maar bij,zal tof worden 😆

Wij zullen er in princiepe ook bij zijn 🙂

Doeme had graag meegedaan, maar al ingeschreven voor een trackday die datum 🙁

@ vankerchove & gti003 dan zie ik jullie ginder hé Kenny en Michael 8) 😉

@ boxzer ik ben er ook bij 🙂

Wij zijn ook van de partij

We zullen er zijn.

Pieters schrijft:

Zet mij maar aanwezig. Vrouwke kan niet meekomen. Als callgirl heeft ze vaste afspraken, zeker op zondag. Er zal dus ook al zeker 1 iemand van dit forum zijn die ook niet kan komen naar den drink, maar ik mag van haar zijn naam niet noemen. Alle gekheid op een stokje; ik volg het hier voort voor de praktische regeling.

LMAO !!! 😆
                                    Zou het aan onze voornaam liggen dat we ‘t zelfde gevoel voor humor hebben? 😉

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 168)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.