Real Life Café in Limburg op 01 April 2012

Home Forum Porsche Uitstappen Real Life Café in Limburg op 01 April 2012

• Maker
    Discussie
  • Zoals gisteren beloofd wil ik het volgende RLC wel graag organiseren.

Dit heb ik in gedachten :

Samenkomst om 12 uur in Rijkhoven (bilzen) kasteel Alden Biezen.
    Mijn neef is uitbater van ‘t Gasthuis
    http://www.tgasthuis.be
    De porsches kunnen we binnen de kasteelmuren plaatsen, leuk om foto’s te maken 😀
    Kleinigheidje eten en vooral bijpraten.

Daarna korte rit door “groene limburg” waarna we samen afzakken naar Zutendaal.
    privaat domein met eigen café en indien jullie willen zorg ik daar ook voor een hapje.

Gisteren van enkelen gehoord dat ze misschien wel eens de kinderen willen meebrengen, dat is daar perfect mogelijk, volledig afgesloten met speeltuin, tennisplein en vijver…

we kunnen daar blijven plakken tot…

Graag wil ik dit in het voorjaar organiseren maar ik lees ook dat velen al sneller terug een RLC willen.
    De keuze laat ik aan jullie, ik wil het dit jaar nog doen, maar dan kunnen we het weer tegen hebben… of we doen het in het voorjaar…

gooi het in de groep, dan beslissen we samen wanneer we dit derde Real Life Café laten doorgaan.

Groetjes.
    Jorgen

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 449)
    • Hij zal van smal houden .
      Die daarnaast zijn pijpje was een beetje groter 😆 😆 😆

Miljaar aangerand op de parking en nogwel langs achter.
        En nu zit ik met de vodden. 😥

Zeg…
          maar dieje achter die P op zijn hurken zit, is dat nu de Funny of de Sunny? Want heb gehoord en gelezen dat dieje laatste nogal een ‘kastaard’ is :relaxman: :music: :respect2:

Het zit zo in elkaar ,de vrouw roept ,”ga je nu nog een pint drinken ?” en ibizake denkt laat hem maar doen dan heb ik 3 bakken leeggoed .

PB

[IMG]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/398277_425979307427975_100000477288486_1691888_860295672_n.jpg[/IMG]

Ik meen anders van Ibiz@ke zijn gezicht het volgende af te lezen:

“Wie heeft der hier ene afgeknepen?!”

En als ik dan kijk hoe jij daar staat Funny… :happy:

@jvnh ,niet verwonderlijk dat je nu problemen hebt met je alternator ❗ Wat gaat er nog al te voorschijn komen . Hier moet ik nu Plumber citeren ,”gelukkig is er nog geen internet met geuren !”

Gelukkig is er nog geen Internet met geuren…. :happy: :wtf:

LOL, da moet ik hem doorsturen 😆

PB

[IMG]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/562739_425974760761763_100000477288486_1691815_1568930490_n-1.jpg[/IMG]

Gehurkt, neus omhoog… :happy:

leuke foto’s bedankt :first:

Bedankt voor de foto’s .Was een mooie leuke dag .

Hier mijn fotokes van de RLC uitstap :

PB

In gans Vlaanderen is de griep al weg, en wie loopt er nu mee? idd :mrgreen:

Ge hebt gewoon de griep meegebracht van aan de zee :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 449)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.