Real Life Café in Limburg op 01 April 2012

Home Forum Porsche Uitstappen Real Life Café in Limburg op 01 April 2012

• Maker
    Discussie
  • Zoals gisteren beloofd wil ik het volgende RLC wel graag organiseren.

Dit heb ik in gedachten :

Samenkomst om 12 uur in Rijkhoven (bilzen) kasteel Alden Biezen.
    Mijn neef is uitbater van ‘t Gasthuis
    http://www.tgasthuis.be
    De porsches kunnen we binnen de kasteelmuren plaatsen, leuk om foto’s te maken 😀
    Kleinigheidje eten en vooral bijpraten.

Daarna korte rit door “groene limburg” waarna we samen afzakken naar Zutendaal.
    privaat domein met eigen café en indien jullie willen zorg ik daar ook voor een hapje.

Gisteren van enkelen gehoord dat ze misschien wel eens de kinderen willen meebrengen, dat is daar perfect mogelijk, volledig afgesloten met speeltuin, tennisplein en vijver…

we kunnen daar blijven plakken tot…

Graag wil ik dit in het voorjaar organiseren maar ik lees ook dat velen al sneller terug een RLC willen.
    De keuze laat ik aan jullie, ik wil het dit jaar nog doen, maar dan kunnen we het weer tegen hebben… of we doen het in het voorjaar…

gooi het in de groep, dan beslissen we samen wanneer we dit derde Real Life Café laten doorgaan.

Groetjes.
    Jorgen

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 449)
    • Ingeschreven.
      De allereerste uitstap met madam. Als dat maar goed komt! :engeltje:

Koen spijtig dat je er niet bij bent .
        Hopelijk hebben we het zelfde mooie weer als vandaag .

Wat zul je leuk gezelschap zijn op dat verjaardagsfeest Koen :mrgreen:

Met hoeveel mensen/auto’s zijn we ondertussen eigenlijk? ❓

Anoniem

Koen, ‘t zal cru klinken maar wees blij nog naar het verjaardagsfeestje van uw moeder te kunnen gaan 😉 doen man!

01april is bij mij ook het verjaardagsfeest vd mama, ik mag beschikken vanaf 13u!
              Dus meerijden s’morgens zal ni lukken. Ik vertek rond 14u vanuit antwerpen. Indien er nog mensen zijn?

Ik ga idd erg gefrustreerd dar zitten .
                Op brunch moeten ipv bij jullie zijn .
                Ikzelf alsook de vriendin en zoon zullen er niks aan hebben , integendeel .
                Maar de morele druk van een ontgoochelde moeder is te groot .
                Ondakns dat ik meldde dat ik al maanden op voorhand deze datum heb vastgelegd en een aanbetaling gedaan verwacht ze dat we op haar verjaardag daar zullen zijn .
                Een dagje vroeger iets regelen (dan hebben we de hele dag vrij) was geen optie 👿

Jammer Koen, maar dan zien we elkaar in Brussel!!

idd koen, héél jammer 😥
                    Je zal het moeten doen met de foto’s 😉

Nee Koen!!!, dan zien we elkaar niet 🙁
                      Wat zul je daar gefrustreerd aan tafel zitten ruzie 😡
                      En wij lekker :drink: en :driver:

nog één weekske :relaxman:

Ik zal moeten afmelden onder druk van mijn moeder 😥
                          Gvd wat baal ik zeg .
                          ‘s avonds zal ik dan maar langskomen nadat de zoon is weggebracht .
                          Dan heb ik er tenminste nog iets van .

Ik zou ontzettend graag willen komen, maar ik heb 1 probleempje. Ik heb namelijk wel al een paar jaar mijn rijbewijs, maar wegens studies en beperkte geldmiddelen heb ik geen auto. Dus als er iemand is die een plekje in de auto (of kofferbak ) overheeft voor mij, zou echt helemaal geweldig zijn!

Ik ben nl. een fervente Porscheliefhebber (ga elk jaar naar Zuffenhausen) en een gepasioneerde amateurfotograaf. Als wederdienst zal de desbetreffende auto uitgebreid gefotografeerd worden indien de eigenaar dat wil (mits het geen Kia of iets soortgelijks is 😛 ). Ook zal ik eventueel meebetalen aan de verbruikte brandstof.

Ik woon dus in Kessel-Lo, een gehucht naast Leuven (waar ik dus studeer). Ik zoek dus ook iemand in de regio Leuven, of iemand die Leuven passeert op weg naar het RLC. Als er nog vragen zijn, gelieve mij te contacteren op mijn emailadres: alexander22nu@hotmail.com

Hopelijk kan iemand me helpen en bij voorbaat dank!

Vriendelijke groeten,

Alexander

:first: The real spirit :relaxman:

Het is weer in orde 😥
                                Stukken zijn eindelijk klaar voor montage, nu forceer ik mijn pols en steken ze hem in de plaaster….

En toch probeer ik er bij te zijn 🙄

Plaats genoeg nog voor iedereen !
                                  Stuur me een PM met je email adres dan mail ik het inschrijvingsformulier door.
                                  tot 1 april allemaal
                                  Groet
                                  Jorgen

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 449)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.