Real Life Café in Limburg op 01 April 2012

Home Forum Porsche Uitstappen Real Life Café in Limburg op 01 April 2012

• Maker
    Discussie
  • Zoals gisteren beloofd wil ik het volgende RLC wel graag organiseren.

Dit heb ik in gedachten :

Samenkomst om 12 uur in Rijkhoven (bilzen) kasteel Alden Biezen.
    Mijn neef is uitbater van ‘t Gasthuis
    http://www.tgasthuis.be
    De porsches kunnen we binnen de kasteelmuren plaatsen, leuk om foto’s te maken 😀
    Kleinigheidje eten en vooral bijpraten.

Daarna korte rit door “groene limburg” waarna we samen afzakken naar Zutendaal.
    privaat domein met eigen café en indien jullie willen zorg ik daar ook voor een hapje.

Gisteren van enkelen gehoord dat ze misschien wel eens de kinderen willen meebrengen, dat is daar perfect mogelijk, volledig afgesloten met speeltuin, tennisplein en vijver…

we kunnen daar blijven plakken tot…

Graag wil ik dit in het voorjaar organiseren maar ik lees ook dat velen al sneller terug een RLC willen.
    De keuze laat ik aan jullie, ik wil het dit jaar nog doen, maar dan kunnen we het weer tegen hebben… of we doen het in het voorjaar…

gooi het in de groep, dan beslissen we samen wanneer we dit derde Real Life Café laten doorgaan.

Groetjes.
    Jorgen

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 449)
    • Ik zal er helaas niet kunnen bij zijn 😕

Jorgen,
        Als er nog plaats is, hebben wij wel interesse!

Luc

Koen je ma zal dat wel begrijpen .Als je haar zegt dat je met mij op stap bent zal ze het wel goed vinden of juist niet 😳 .
          @ ibizake ,ik vroeg me al af waar je zat .
          Nu begrijp ik het met al dat opblinken had je geen tijd meer om hier langs te komen . 😉

bijna vergeten 😳
            mail naar jorgen en geld verstuurd :relaxman:

Looking forward!

:relaxman: Juiste beslissing Koen :first:

Ik moet mijn zoon om 17.45u bij de moeder in Duitsland afleveren , dus de ballon van iets later komen zal tijdsgedwongen niet lukken .
                Ik denk dat ik gewoon ga zeggen dat er al iets op de planning stond .
                Pech voor haar , moet ze er maar eerder bij komen .

Je gaat gewoon iets later in de middag naar je moeder toe Koen.
                  Als je eerder gaat ben je toch niet te genieten :sarcastisch omdat je deze meeting moest laten schieten…!

Dus nu kom je iets later binnenvallen, goed gezelschap komt altijd iets later dat weet je, en je bent ook nog zeer goed gemutst omdat je net lekker gereden hebt :driver:

Naar aanleiding van een andere post van je hier op het forum: prioriteiten stellen voor jezelf 💡

Nu belt mijn moeder vanavond dat ze op 1 april (haar verjaardag) ‘s middags iets op poten aan het zetten is en we dan vrij moeten houden 👿
                      Ik heb al laten vallen dat ik in mijn agenda moet kijken of er niets gepland staat daar met het drukke leven ik dingen langer dan 14 dagen op voorhand vastleg .
                      Was ze niet zo blij mee en hoopt toch dat we erbij kunnen zijn .
                      Wat nu ??? Mezelf gelukkig maken en moeder ongelukkig of moeder gelukkig maken en mezelf ongelukkig ???
                      Ik zal er eens een nachtje over slapen (of net niet)

Ik verheug me erg op deze meeting, nog bedankt voor de toegang Jorgen! :respect2:

De BBQ ga ik niet meemaken maar wel het middagprogramma en de korte tourrit.
                        Ook leuk om Koen weer terug te zien en te spreken, en natuurlijk die Porsches allemaal te zien en te horen :driver:

@Funny, kan al niet wachten tot zaterdag :first: :driver:

Anoniem

[quote=”Gentleman” post=92928]William,
                            zoals je waarschijnlijk al kon lezen ben ik nog niet 100% zeker dat mijn P klaar gaat zijn, maar Johan ging zijn uiterste best doen. We kunnen in elk geval afspreken (Bladerunner wil ook mee) om bijv. 10.45 uur aan het Total benzine station aan de op-en afrit Meerhout/Eindhout. Dan kunnen bijv. de mensen uit het Antwerpse als ze willen daar even van de autosnelweg rijden, ons laten aansluiten, zodat we in 1 grote groep naar Bilzen kunnen. TRIUMPH1 had geregeld dat zij om 10.30 uur bijeen kwamen aan het rond punt in Wommelgem.
                            Mocht mijn P niet klaar zijn, dan laat ik dat uiteraard zo snel mogelijk weten.[/quote]

Voor mij is dat ok.
                            Best nog een apart draadje opstarten tegen dan.

@Funny :music: ha t’was da dat ik gehoord heb gisteren :lekker: 😆 :drink:

Ik denk dat het het het verstandigste is een nieuwe topic op te starten een week voor aanvang Rlc te limburg .vb van titel in groep vanuit de richting Antwerpen naar Rlc op 1/4.

@Jorgen
                                vandaag de pse laten monteren ,de kleppen staan nu constant open ,je zal me wel horen aankomen .Testen samen dat ding op 17/3 uit . 😉

William,
                                  zoals je waarschijnlijk al kon lezen ben ik nog niet 100% zeker dat mijn P klaar gaat zijn, maar Johan ging zijn uiterste best doen. We kunnen in elk geval afspreken (Bladerunner wil ook mee) om bijv. 10.45 uur aan het Total benzine station aan de op-en afrit Meerhout/Eindhout. Dan kunnen bijv. de mensen uit het Antwerpse als ze willen daar even van de autosnelweg rijden, ons laten aansluiten, zodat we in 1 grote groep naar Bilzen kunnen. TRIUMPH1 had geregeld dat zij om 10.30 uur bijeen kwamen aan het rond punt in Wommelgem.
                                  Mocht mijn P niet klaar zijn, dan laat ik dat uiteraard zo snel mogelijk weten.

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 449)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.