Real Life Café in Limburg op 01 April 2012

Home Forum Porsche Uitstappen Real Life Café in Limburg op 01 April 2012

• Maker
    Discussie
  • Zoals gisteren beloofd wil ik het volgende RLC wel graag organiseren.

Dit heb ik in gedachten :

Samenkomst om 12 uur in Rijkhoven (bilzen) kasteel Alden Biezen.
    Mijn neef is uitbater van ‘t Gasthuis
    http://www.tgasthuis.be
    De porsches kunnen we binnen de kasteelmuren plaatsen, leuk om foto’s te maken 😀
    Kleinigheidje eten en vooral bijpraten.

Daarna korte rit door “groene limburg” waarna we samen afzakken naar Zutendaal.
    privaat domein met eigen café en indien jullie willen zorg ik daar ook voor een hapje.

Gisteren van enkelen gehoord dat ze misschien wel eens de kinderen willen meebrengen, dat is daar perfect mogelijk, volledig afgesloten met speeltuin, tennisplein en vijver…

we kunnen daar blijven plakken tot…

Graag wil ik dit in het voorjaar organiseren maar ik lees ook dat velen al sneller terug een RLC willen.
    De keuze laat ik aan jullie, ik wil het dit jaar nog doen, maar dan kunnen we het weer tegen hebben… of we doen het in het voorjaar…

gooi het in de groep, dan beslissen we samen wanneer we dit derde Real Life Café laten doorgaan.

Groetjes.
    Jorgen

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 449)
    • @Jol178, het is eindelijk (hoera voor één Europa :puke: ) gelukt om het geld naar je over te maken.

Wij komen waarschijnlijk vanuit de richting van Maastricht België binnen bolderen, nog treintjes vanuit die hoek ❓

William,
        neen, van Turnhout.

Anoniem

[quote=”Gentleman” post=92808] Intussen is hier al wat contact geweest en mogelijk is er interesse om, net zoals de mannen van de kanten Antwerpen, ergens in de omgeving van Geel of Eindhout met de forummers van de Kempen af te spreken en samen naar ginder te bollen. Bladerunner heeft zijn interesse al getoond…. Zijn er nog geïnteresseerden?[/quote]

Ik ben dan zeker geïnteresseerd om samen te rijden.
          Ik ben van Geel/Zammel.
          Van waar jij dan? Eindhout?

Dat is juist,ik denk dat 10H30 beter zal zijn,ik zal er in ieder geval zijn gr JB

tja,
              om 11.30 u in Antwerpen vertrekken en om 12.00 u in Alden Biesen (Bilzen) zijn, dan gaat er gas gegeven moeten worden. En wetende dat ze op de E313 omgeving Lummen – Diepenbeek ALTIJD staan te flitsen, mss toch maar iets vroeger vertrekken zodat het nog een leuke dag blijft, niet?

Mss goed idee om aparte topic te starten om samen naar ginder te rijden.

:relaxman:

als ik enkele paginas terug ga stond er als afspraak in antwerpen

rond punt wommelgem (juist aan op en afrit)
                bij de WOK om 11u30 daar vertrekken.

maar ik heb nog van niemand een bevestiging gezien.
                en ik vraag me af 11u30 vertrekken, ben je dan tegen 12u in ??? (dju hoe heet dat gehucht nu weeral 🙂 )

over eeen week of zo zal er waarschijnlijk wel een topic geopend worden voor naar ginder te rijden. met dan meer concrete info in.

@ Geert,
                  je kan in één van de antwoorden lezen dat de mensen van het Antwerpse ergens in Wommelgem afspreken. Daar staat een uur bij.
                  De mensen van de Kempen kunnen dan eventueel aan de oprit Eindhout samen komen, daar is plaats genoeg bijv aan het Total benzinestation. Een uur is er nog niet afgesproken.
                  Ik bedenk nu zelfs dat het mss nog leuker zou zijn moesten de mensen van Antwerpen in Eindhout even van de E313gaan, en dat wij dan bij aanpikken….

Grtjs

Ik zal zeker moeten werken en pas rond 19u in Reet kunnen vertrekken.
                    Als het meevalt, kom ik dus even piepen. Dju!

Ik moet van van Meise komen, maakt dus niet uit of ik via Leuven of over Antwerpen naar Hasselt bol. Waar en hoe laat zouden jullie samen komen ?

Geert.

Ik hoop dat mijne Porsche klaar gaat zijn (Johan gaat keihard zijn best doen), en dan kom ik ook naar Bilzen. Alleen of met 2 (wie weet wie ik kan verrassen of blij maken). Intussen is hier al wat contact geweest en mogelijk is er interesse om, net zoals de mannen van de kanten Antwerpen, ergens in de omgeving van Geel of Eindhout met de forummers van de Kempen af te spreken en samen naar ginder te bollen. Bladerunner heeft zijn interesse al getoond…. Zijn er nog geïnteresseerden?

[quote=”reys” post=92653]En ik ga ze bezig houden :relaxman:[/quote]

JP als naamgenoot moet dat kunnen hè :wtf:

kzal het doorgeven aan mijn madam! Kan ik met de oude bekende tenminste bijkletsen 😆
                            Zal ze ineens naar u sturen :respect2:

Anoniem

En ik ga ze bezig houden :relaxman:

Wiliam er zullen genoeg vrouwen zijn dat ze onder elkaar kunnen tetteren . 😉

Anoniem

Net ook bevestigd voor 1 April met 2 personen.
                                  Wie de 2de zal zij weet ik nog niet.
                                  Mijn vriendin heeft niet veel zin om gans de dag over auto’s te horen zagen 😀
                                  Mijne maat staat dus al klaar om in te springen in haar plaats :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 449)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.