Real Life Café in Limburg op 01 April 2012

Home Forum Porsche Uitstappen Real Life Café in Limburg op 01 April 2012

• Maker
    Discussie
  • Zoals gisteren beloofd wil ik het volgende RLC wel graag organiseren.

Dit heb ik in gedachten :

Samenkomst om 12 uur in Rijkhoven (bilzen) kasteel Alden Biezen.
    Mijn neef is uitbater van ‘t Gasthuis
    http://www.tgasthuis.be
    De porsches kunnen we binnen de kasteelmuren plaatsen, leuk om foto’s te maken 😀
    Kleinigheidje eten en vooral bijpraten.

Daarna korte rit door “groene limburg” waarna we samen afzakken naar Zutendaal.
    privaat domein met eigen café en indien jullie willen zorg ik daar ook voor een hapje.

Gisteren van enkelen gehoord dat ze misschien wel eens de kinderen willen meebrengen, dat is daar perfect mogelijk, volledig afgesloten met speeltuin, tennisplein en vijver…

we kunnen daar blijven plakken tot…

Graag wil ik dit in het voorjaar organiseren maar ik lees ook dat velen al sneller terug een RLC willen.
    De keuze laat ik aan jullie, ik wil het dit jaar nog doen, maar dan kunnen we het weer tegen hebben… of we doen het in het voorjaar…

gooi het in de groep, dan beslissen we samen wanneer we dit derde Real Life Café laten doorgaan.

Groetjes.
    Jorgen

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 449)
    • Normaal kom ik ook af met 2 personen maar kem nog veel werk aan het Porscheke !
      2 Vleugels zijn gestraald en staan in grondverf, maandag schilderen. Deuren, vleugels en voorbumper monteren + linker kant interieur afwerken….

Meer dan full time werken + 2 kleine kinderen pakken nog het meeste tijd, maar we doen ons best om klaar te zijn tegen 1 april :driver:

Geert.

Iedereen die nog wil inschrijven stuur me een PM met jullie email-adres.
        Ik stuur dan email met alle info.

tot 1 april allemaal :drink:

XXX

[quote=”TRIUMPH1″ post=92605]We spreken af aan het rond punt in Antwerpen(aan WOK restaurant) het uur IS 11H30 OK grtjes jb[/quote]

Genoteerd! CU there :relaxman:

Oei … nog vergeten…

911lover, 3 personen (waaronder één kind) in Alden Biesen en 2 in Zutendaal
            Porschky, 1 persoon de hele dag.

Mijn excuses mannen…

Dus tussenstand 48 deelnemers.

Maar hou u dus niet in om in te schrijven !

Zoals gisteren beloofd, hierbij nogmaals een update :

hebben al ingeschreven en betaald :

Funny, twee personen de hele dag.
              Snoer964, twee personen de hele dag.
              Joebar_S2, één persoon de hele dag.
              De zwarte pijl, twee personen de hele dag
              Boxter986, 2 personen enkel in Alden Biesen
              Vankerchove, 2 personen, enkel in Zutendaal
              Mushroom, 2 personen, de hele dag.
              Reys, 2 personen, de hele dag.
              Triumph1, 2 personen de hele dag.
              KDC, 1 persoon, de hele dag.
              Benny996, 3 personen enkele in Alden Biesen
              mark986, 2 personen in Zutendaal,
              porsche914orange, 1 persoon de hele dag.
              930, 2 personen de hele dag.
              Peter_Targa_84, 2 personen enkel in Alden Biesen
              Sigrid en Willem B, 3 personen (waaronder één kind) enkel in Alden Biesen
              JVNH, 4 personen (waaronder 2 kinderen) de hele dag.
              Luc Duvel, 2 personen de hele dag.
              Irish Grey, 2 personen de hele dag.
              Remmel, 1 persoon enkel in Alden Biesen
              Jol178, 4 personen (waaronder 2 kinderen) de hele dag.

Dus tussenstand tot heden : 44 deelnemers :respekt:

Maar, er kan nog veel volk bij !!!
              Dus inschrijven allemaal :drink:

Ow, ik dacht dat ik iets in de agenda had, maar ziet er nog maagdelijk wit uit !
                Ga hier thuis eens overleggen…

Ik zal eens overleggen met Wim wat betreft de saucissen van bij Bruno 😉 .

We spreken af aan het rond punt in Antwerpen(aan WOK restaurant) het uur IS 11H30 OK grtjes jb

XXX

Wel ik had ook zo iets opgevangen dat er in Antwerpen aan het rond punt van Wijnegem ging verzameld worden…
                      Wie maakt de afspraak?? Is eigenlijk gewoon een verzameluur noteren hé da’s alles… :relaxman:

T moeten wel saucissen van bij Bruno zijn, en Wim moet mee naar de Clarissen,

Of t werkt niet… 😀

We zijn al met een heel leuke bende, zal morgen de lijst eens updaten.

Funny, breng nog eens wat saucissen naar de Clarissen :mrgreen:

En al de anderen : inschrijven !!! :drink:

ziet er al naar uit, nu alleen nog hopen op goed weer 😆

Hallokes RLC-Lovers,
                              Heb mij ook ingeschreven en reeds betaald voor de RLC bijeenkomst op 1 april en breng iemand mee die een Porsche weet te appreciëren 😀
                              Ik kijk er alvast naar uit (alleen al omwille van dat lekker eten :drink:
                              Zelf ben ik van Sint-Niklaas, maar mijnen bijzit is van Aartselaar.
                              Had ik niet ergens gelezen dat er een groepje wordt gevormd vanuit Antwerpen om samen naar den RLC te rijden ? :driver:

grtjes.

graag zou ik inschryven,stuurt u my de gegevens,myn e-mail is luc.argeerts@hotmail.be groeten Luc Duvel

[quote=”JVNH” post=91395]Wij zullen er zeker bij zijn met de kids.

Nu waren we al een tijdje opzoek naar een originele locatie om foto’s te nemen voor mijn zoontje zijn communie.
                                  Nu had Kristel toch wel het geweldige idee 💡 om zijn communie kleren mee te nemen naar Alden Biesen.
                                  Kenza had al fantasieën over een 356 in een kasteel omgeving ….

Awel ideeën zijn welkom, fotograaf is gereserveerd…
                                  Met het mooie arsenaal aan P’s aanwezig en het prachtige decor, kan enkel het weer nog een spelbreker zijn.[/quote]

Srry, ik zie het niet zitten om met één van men 356’s helemaal tot daar te tuffen 😳 😉

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 449)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.