Real Life Café in Limburg op 01 April 2012

Home Forum Porsche Uitstappen Real Life Café in Limburg op 01 April 2012

• Maker
    Discussie
  • Zoals gisteren beloofd wil ik het volgende RLC wel graag organiseren.

Dit heb ik in gedachten :

Samenkomst om 12 uur in Rijkhoven (bilzen) kasteel Alden Biezen.
    Mijn neef is uitbater van ‘t Gasthuis
    http://www.tgasthuis.be
    De porsches kunnen we binnen de kasteelmuren plaatsen, leuk om foto’s te maken 😀
    Kleinigheidje eten en vooral bijpraten.

Daarna korte rit door “groene limburg” waarna we samen afzakken naar Zutendaal.
    privaat domein met eigen café en indien jullie willen zorg ik daar ook voor een hapje.

Gisteren van enkelen gehoord dat ze misschien wel eens de kinderen willen meebrengen, dat is daar perfect mogelijk, volledig afgesloten met speeltuin, tennisplein en vijver…

we kunnen daar blijven plakken tot…

Graag wil ik dit in het voorjaar organiseren maar ik lees ook dat velen al sneller terug een RLC willen.
    De keuze laat ik aan jullie, ik wil het dit jaar nog doen, maar dan kunnen we het weer tegen hebben… of we doen het in het voorjaar…

gooi het in de groep, dan beslissen we samen wanneer we dit derde Real Life Café laten doorgaan.

Groetjes.
    Jorgen

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 449)
    • Wij zullen er zeker bij zijn met de kids.

Nu waren we al een tijdje opzoek naar een originele locatie om foto’s te nemen voor mijn zoontje zijn communie.
      Nu had Kristel toch wel het geweldige idee 💡 om zijn communie kleren mee te nemen naar Alden Biesen.
      Kenza had al fantasieën over een 356 in een kasteel omgeving ….

Awel ideeën zijn welkom, fotograaf is gereserveerd…
      Met het mooie arsenaal aan P’s en het prachtige decor, kan enkel het weer nog een spelbreker zijn.

[quote=”Rocco” post=90855]dus binnen de 48u toch 3 werkdagen presteren [/quote]

Doen wij steeds hoor . Binnen 48u hebben we altijd minstens 26 werkuren (en 5u woonwerkverkeer) Soms zeven dagen achter elkaar met wisselende starturen (sluituren zijn steeds rond 23.30u)
        9u beginnen is wekker om 6.15u , vertrekken 7.15u aankomen werk 8.45u , stoppen 23.30u , thuis rond 01.00u , dieren verzorgen , wassen , in bedje met laptop rond 01.30u , effe chillen en mails lezen en FB , lichtje uit rond 02.30u en om 6.15u weer BIEBIEBIEP BIEBIEBIEP
        Jullie hebben dus nog niet te klagen 😈

ik kijk er al naar uit :relaxman: :driver: :first:

@Porsche914 hij zal waarschijnlijk het sprookje sneeuwwitje en de 7 dwergen gisteren gelezen hebben 😉 .Dat komt ervan als je daar werkt zeker 🙄 🙄 .
            Die mannen geloven hun eigen sprookjes soms .

Vanmorgen de 930 gekeurd. Staat dinsdag terug op nummerplaten 😀
              Dat het maar snel 1 april is :driver:

Het leven zoals het is, de keuring:

De man vertelde me dat er in een 930 turbo niemand achteraan mag zitten, ook niet als ze kleiner zijn dan 1.40m :wtf:
              Ze hadden dit blijkbaar doorgekregen van Porsche AG 🙄

Als het weer het toelaat komen we samen met vriend (heeft sinds 14 dagen ook een P.) zeker kennis maken. Inschrijven (eten) kunnen we niet. Hebben die dag nog verplichtingen. Tussen 14 en 16 uur zijn jullie nog in Alden Biesen hee?!

Juist Funny en 914orange ,en ook de ideale gelegenheid om de P van onder het stof te halen :driver: Doen mannen :relaxman:

[quote=”Funny” post=90987]Degene die nog nooit naar een Rlc zijn geweest zeker afkomen .
                    Het is de ideale gelegenheid om op de Nicknames eens een gezicht te plakken en alles verloopt in een heel gemoedelijke sfeer . :drink:[/quote]

TRUE :drink:

Degene die nog nooit naar een Rlc zijn geweest zeker afkomen .
                      Het is de ideale gelegenheid om op de Nicknames eens een gezicht te plakken en alles verloopt in een heel gemoedelijke sfeer . :drink:

super, tot dan :drink:

en alle nog anderen : inschrijven !!! :mrgreen:

ps, Wim en Rocco, staan ook op de lijst 😈

XXX

Hopla, net ingeschreven :happy:

CU all soon :relaxman:

Ik kom normaal ook, maar mijne co-piloot moet nog vanalles regelen…..

Anders kom ik met onze kleine Porsche liefhebber, is het voor babys onder de 2 maand gratis toegang ?? 😛

Je bent Wim en Rocco vergeten :mrgreen:

Even een UPDATE :
                                Tot nu toe zijn we met 33 deelnemers en 16 auto’s.
                                Van volgende mensen heb ik het inschrijvingsformulier al ontvangen alsook van de meeste de betaling.

Funny
                                930
                                porsche14orange
                                mark986
                                benny996
                                KDC
                                Jean Brabans, nickname staat niet op formulier…
                                Reys
                                Mushroom
                                Vankerchove
                                Boxster986
                                De zwarte pijl
                                Joebar_S2
                                Snoer964
                                911lover
                                Jol178

Dus mensen, er kunnen er nog heel wat bij ! :relaxman:
                                Inschrijven Dus 😈

Stuur me een PM met je emailadres als je wil inschrijven, ik stuur dan alles per mail door.
                                DOEN ! :first:

‘t is allemaal wettelijk JP maar ja dat is de eerste reden waarom er zoveel personeelsverloop is bij ons, verder ga ik erover zwijgen want forum is iets te openbaar wij mogen niet spreken met de pers of publiekelijk ons gedacht zeggen volgens contract …

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 449)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.