Real Life Café in Limburg op 01 April 2012

Home Forum Porsche Uitstappen Real Life Café in Limburg op 01 April 2012

• Maker
    Discussie
  • Zoals gisteren beloofd wil ik het volgende RLC wel graag organiseren.

Dit heb ik in gedachten :

Samenkomst om 12 uur in Rijkhoven (bilzen) kasteel Alden Biezen.
    Mijn neef is uitbater van ‘t Gasthuis
    http://www.tgasthuis.be
    De porsches kunnen we binnen de kasteelmuren plaatsen, leuk om foto’s te maken 😀
    Kleinigheidje eten en vooral bijpraten.

Daarna korte rit door “groene limburg” waarna we samen afzakken naar Zutendaal.
    privaat domein met eigen café en indien jullie willen zorg ik daar ook voor een hapje.

Gisteren van enkelen gehoord dat ze misschien wel eens de kinderen willen meebrengen, dat is daar perfect mogelijk, volledig afgesloten met speeltuin, tennisplein en vijver…

we kunnen daar blijven plakken tot…

Graag wil ik dit in het voorjaar organiseren maar ik lees ook dat velen al sneller terug een RLC willen.
    De keuze laat ik aan jullie, ik wil het dit jaar nog doen, maar dan kunnen we het weer tegen hebben… of we doen het in het voorjaar…

gooi het in de groep, dan beslissen we samen wanneer we dit derde Real Life Café laten doorgaan.

Groetjes.
    Jorgen

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 449)
    • Rocco bekijk het positief ,je kan slapen op je werk 😉 😉
      Ik bekijk het ook positief ben vanaf vandaag geen beginner of Fresh maar reeds een junior 😳

Anoniem

Wablief 😯
        Hoe zit dat dan met veiligheid en verantwoordelijkheidszin naar de gebruiker en jezelf toe????
        Hey Rocco, wist niet dat dat zo’n vermoeiende job was!!! :respekt:

het eerste wat ze je zeggen als je bij de lijn komt werken is dat je je sociaal/gezinsleven maar moet vergeten … bijvoorbeeld eerste dag werken tot 2u s’nachts en dezelfde dag weer beginnen om 12u s’middags tot 20u30 en de volgende dag weer opstaan om 4u30 … dus binnen de 48u toch 3 werkdagen presteren en van nachtwerk naar ochtendshift gaan 😕 , dus moet ik al zeker 3 dagen vrijnemen om zeker te zijn, en het ergste is dat ik maar 2 dagen of 1 dag op voorhand weet wat voor dienst ik krijg … een mens zou van minder liggen te slapen op zijn werk :sleep: 🙄

[quote=”snoer 964″ post=90808]@Rocco kan je anders geen toertje om maken met de bus tot limburg :driver: :drink:[/quote]

De lijn is toch gratis een uitvinding van den Steve en we rijden naar zijn kiespubliek dus geen probleem en de vazal Lieten zal ons ook wel welkom wensen . 😉

is de knoop doorgehakt, tof van Rocco 🙂

Rocco komt dus ook…
                Tot dan Rocco!!! :drink:

@Rocco kan je anders geen toertje om maken met de bus tot limburg :driver: :drink:

Rocco, dat kan zo nie hoor…

Ik ga daar de week voordien wat amok maken zodat jullie (kunnen) staken dan 🙂

Anoniem

Rocco, daarvoor hebben we VERLOF uitgevonden!!!!

@Rocco dat meen je niet ! Kan je echt niet wisselen .

die vrijdag,zaterdag,zondag en maandag moet ik werken, zal er niet bij zijn vrees ik …

Anoniem

Vergeet het rode tapijt niet he Jorgen!

Heb er trouwens drie dagen in Zutendaal op zitten, bomen zagen, oude takken weg…
                              zodat er niet op jullie hoofd of P kan vallen … :mrgreen:
                              Volgend weekend nog twee dagen werken ginds…

absoluut Wim, fijn dat je komt :mrgreen: 😈

Hey, komt Wim ook, das super goed nieuws…

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 449)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.