Real Life Café in Limburg op 01 April 2012

Home Forum Porsche Uitstappen Real Life Café in Limburg op 01 April 2012

• Maker
    Discussie
  • Zoals gisteren beloofd wil ik het volgende RLC wel graag organiseren.

Dit heb ik in gedachten :

Samenkomst om 12 uur in Rijkhoven (bilzen) kasteel Alden Biezen.
    Mijn neef is uitbater van ‘t Gasthuis
    http://www.tgasthuis.be
    De porsches kunnen we binnen de kasteelmuren plaatsen, leuk om foto’s te maken 😀
    Kleinigheidje eten en vooral bijpraten.

Daarna korte rit door “groene limburg” waarna we samen afzakken naar Zutendaal.
    privaat domein met eigen café en indien jullie willen zorg ik daar ook voor een hapje.

Gisteren van enkelen gehoord dat ze misschien wel eens de kinderen willen meebrengen, dat is daar perfect mogelijk, volledig afgesloten met speeltuin, tennisplein en vijver…

we kunnen daar blijven plakken tot…

Graag wil ik dit in het voorjaar organiseren maar ik lees ook dat velen al sneller terug een RLC willen.
    De keuze laat ik aan jullie, ik wil het dit jaar nog doen, maar dan kunnen we het weer tegen hebben… of we doen het in het voorjaar…

gooi het in de groep, dan beslissen we samen wanneer we dit derde Real Life Café laten doorgaan.

Groetjes.
    Jorgen

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 449)
    • In Hulst was ik er ook ,dat was toen echt gezellig(heel mooi weer) alleen spijtig dat er zo weinig plaats was voor de Porsches te zetten;

ik kom sowieso met 2 (moet enkel de storting nog effe doen 😳 effe vergeten)

Jol, Funny, … ideaal!

Als het mij lukt, kom ik zeker nog naar daar gesprint.
          Ik laat zeker nog iets weten in de weken ervoor.

dan zitten we nog in de bossen van Zutendaal… :drink:

Heb mijn inschrijving nu ook officieel gemaakt. 😀

Ik vrees dat we dan nog ergens in Limburg zitten ,te praten en te :drink: . 😉

Jammer genoeg zal ik moeten werken tot 18u.
                  Geen idee of jullie daarna (19u30) nog ergens te bespeuren zijn?

In Hulst was het vorig jaar in elk geval gezellig!

:mrgreen: :mrgreen: ruzie

[quote=”Funny” post=90368]Bruno spijtig dat ik geen achterbank heb anders kreeg je van mij een lift .En madam op je schoot laten zitten ,ik weet het nog niet . 😉

Probeer er toch maar bij te zijn al was het met een ster van een vuilbak .[/quote]

Mag ik niet op de schoot zitten :mrgreen:

Semi-slick,koud weer en onzekere weersomstandigheden zijn niet ideaal om naar Limburg te rijden maar we doen ons best om met de vuilzak te komen

Anoniem

[quote=”Bruno RS” post=90361]Als ik kom zal het zonder de vuilzak zijn want die staat nu zonder platen tot het beter weer wordt[/quote]

In April kan het al bijna zomer zijn hoor Bruno 😀

Ik zal anders wel nog een plaatsje over hebben 😉

Idd komen Bruno . Dan zin wij je toch ook nog eens .
                              Is al weer veel te lang geleden

Bruno spijtig dat ik geen achterbank heb anders kreeg je van mij een lift .En madam op je schoot laten zitten ,ik weet het nog niet . 😉

Probeer er toch maar bij te zijn al was het met een ster van een vuilbak .

Als ik kom zal het zonder de vuilzak zijn want die staat nu zonder platen tot het beter weer wordt

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 449)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.