Real Life Café in Limburg op 01 April 2012

Home Forum Porsche Uitstappen Real Life Café in Limburg op 01 April 2012

• Maker
    Discussie
  • Zoals gisteren beloofd wil ik het volgende RLC wel graag organiseren.

Dit heb ik in gedachten :

Samenkomst om 12 uur in Rijkhoven (bilzen) kasteel Alden Biezen.
    Mijn neef is uitbater van ‘t Gasthuis
    http://www.tgasthuis.be
    De porsches kunnen we binnen de kasteelmuren plaatsen, leuk om foto’s te maken 😀
    Kleinigheidje eten en vooral bijpraten.

Daarna korte rit door “groene limburg” waarna we samen afzakken naar Zutendaal.
    privaat domein met eigen café en indien jullie willen zorg ik daar ook voor een hapje.

Gisteren van enkelen gehoord dat ze misschien wel eens de kinderen willen meebrengen, dat is daar perfect mogelijk, volledig afgesloten met speeltuin, tennisplein en vijver…

we kunnen daar blijven plakken tot…

Graag wil ik dit in het voorjaar organiseren maar ik lees ook dat velen al sneller terug een RLC willen.
    De keuze laat ik aan jullie, ik wil het dit jaar nog doen, maar dan kunnen we het weer tegen hebben… of we doen het in het voorjaar…

gooi het in de groep, dan beslissen we samen wanneer we dit derde Real Life Café laten doorgaan.

Groetjes.
    Jorgen

15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 449)
    • Welkom Free op dit gezellig Porscheforum .
      Dit is de eerste maal dat een Rlc plaats vindt in limburg .
      Nu je de weg naar dit forum hebt gevonden ,geef ons een voorstelling van wie je bent en vanwaar je passie voor Porsche .Reeds Porsche bezitter ?
      Je kan een nieuwe topic aanmaken ,voorstelling Free.
      Funny

Ben nieuw op forum.
        Real Life Café, is deze samenkomst enkel voor leden?
        Zijn er regelmatig samenkomsten in Limburg?
        Groetjes free.

Help,ik kan geen topic posten(dit item is geblokkeerd)en ook moeilijk
          of niet antwoorden,iemand idee hoe dit komt?
          👿 Heb het thuis maar ook op andere pc…

beetje lui van mij, maar waar staan de details van de uitstap? Niet op de eerste pagina want die heb ik nagekeken, moeder de vrouw ziet het wel zitten om mee te komen. 😀

Ik heb het gevonden, details staan op pagina 9

yep, alles ontvangen, tot dan.

Ben ook ingeschreven en betaald :happy:

afspreken doen we een week op voorhand gr jb

wij komen en gaan voor de BBQ s’avonds 😀
                    Zal de storting en bevestigingsmailtje dit weekend versturen!

Mss idd op het rond punt afspreken? Is voor iedereen in de richting.
                    Nu enkel het uur nog afspreken.

Goed idee :relaxman:
                      Dan kom ik daar niet alleen aan 😀

Het zou wel plezant zijn om met een groep naar real life cafe te rjden we kunnen afspreken en week voor 1 april bv WOMMELGEM ROND PUNT we zien wel grjb

Ik ben van A’pen(LO)kunnen misschien samen rijden? :driver:

Ik ben van Ekeren, maar ik moet eerst nog goedkeuring krijgen van moeder de vrouw 😳

Indien zij het ziet zitten komen wij ook af 🙂 😀

Yes, antwerpen centrum. Binnenkort merksem, maart verhuis ik.

Hello MARK986, ben je van Antwerpen?ik woon in Wommelgem grjb

jorgen,

Heb je m’n PM ontvangen?
                                  Nog niets terug gekregen en zou deze echt niet willen missen

grtz
                                  Kristof

15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 449)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.