Real Life Café in Limburg op 01 April 2012

Home Forum Porsche Uitstappen Real Life Café in Limburg op 01 April 2012

• Maker
    Discussie
  • Zoals gisteren beloofd wil ik het volgende RLC wel graag organiseren.

Dit heb ik in gedachten :

Samenkomst om 12 uur in Rijkhoven (bilzen) kasteel Alden Biezen.
    Mijn neef is uitbater van ‘t Gasthuis
    http://www.tgasthuis.be
    De porsches kunnen we binnen de kasteelmuren plaatsen, leuk om foto’s te maken 😀
    Kleinigheidje eten en vooral bijpraten.

Daarna korte rit door “groene limburg” waarna we samen afzakken naar Zutendaal.
    privaat domein met eigen café en indien jullie willen zorg ik daar ook voor een hapje.

Gisteren van enkelen gehoord dat ze misschien wel eens de kinderen willen meebrengen, dat is daar perfect mogelijk, volledig afgesloten met speeltuin, tennisplein en vijver…

we kunnen daar blijven plakken tot…

Graag wil ik dit in het voorjaar organiseren maar ik lees ook dat velen al sneller terug een RLC willen.
    De keuze laat ik aan jullie, ik wil het dit jaar nog doen, maar dan kunnen we het weer tegen hebben… of we doen het in het voorjaar…

gooi het in de groep, dan beslissen we samen wanneer we dit derde Real Life Café laten doorgaan.

Groetjes.
    Jorgen

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 449)
  • Wim

:happy: :happy:

@Wim: de zwakke moeten er eerst van tussen 🙂 (just a joke 🙂 )

Wim

Als ik het goed begrijp, mag ik blij zijn dat we niet gekomen zijn met al die zieke daar. 😉

Zwijg mij van de gezonde limburgse lucht 👿 😈 .

Volgens mij hing er daar iets in de lucht want ik heb het ook zitten 🙄

beterschap aan de zieken…

@snoer bedankt .Wat zeggen ze onkruid vergaat niet dat verschiet enkel wat .
                  Ga toch naar de Dr ,moet de volgende dagen mijn winkel openhouden .

@ Funny Ja ik kan er ook van mee spreken ,Ik begin me nu wa beter te voelen (ik was al ziek op zondag morgen ).Verzorg je maar en veel beterschap gewenst.

Erik dat zou ons veel plezier doen je binnenkort te zien .
                      Hopelijk lukt het voor maandag want op dit ogenblik lig ik met griep in bed . 😥

enkele fotokes van zondag.

click me

Fijn dat jullie je geamuseerd hebben, volgend jaar ben ik er hopelijk ook met de Porsche bij :mrgreen: :driver:

PB

[quote=”JoeBar_S2″ post=94283]Ik zal sommigen zeker terug zien volgende maandag.[/quote]

Damn ik lees dit nu pas, juist nadat ik het inschrijvingsgeld heb overgeschreven. :mrgreen:

Cu Monday. :drink:

Jorgen,

Dank je voor de organisatie, :first:

alle porchisten en aagetrouwden ervan 🙂 dank je voor de gezellige dag!
                              Het was super fijn,
                              Ik zal sommigen zeker terug zien volgende maandag.

groetjes,

Merci Jorgen en aan de organisatie en alle andere porschisten voor dit te verwezenljken, het was de max en volgende keer zijn we terug van de partij :relaxman:

rlc120.JPG

rlc121.JPG
                                  Ik heb in de rapte nog een foto gemaakt van de peugeot’s ,voor de amateurs :driver:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 449)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.