Real Life Café in Limburg op 01 April 2012

Home Forum Porsche Uitstappen Real Life Café in Limburg op 01 April 2012

• Maker
    Discussie
  • Zoals gisteren beloofd wil ik het volgende RLC wel graag organiseren.

Dit heb ik in gedachten :

Samenkomst om 12 uur in Rijkhoven (bilzen) kasteel Alden Biezen.
    Mijn neef is uitbater van ‘t Gasthuis
    http://www.tgasthuis.be
    De porsches kunnen we binnen de kasteelmuren plaatsen, leuk om foto’s te maken 😀
    Kleinigheidje eten en vooral bijpraten.

Daarna korte rit door “groene limburg” waarna we samen afzakken naar Zutendaal.
    privaat domein met eigen café en indien jullie willen zorg ik daar ook voor een hapje.

Gisteren van enkelen gehoord dat ze misschien wel eens de kinderen willen meebrengen, dat is daar perfect mogelijk, volledig afgesloten met speeltuin, tennisplein en vijver…

we kunnen daar blijven plakken tot…

Graag wil ik dit in het voorjaar organiseren maar ik lees ook dat velen al sneller terug een RLC willen.
    De keuze laat ik aan jullie, ik wil het dit jaar nog doen, maar dan kunnen we het weer tegen hebben… of we doen het in het voorjaar…

gooi het in de groep, dan beslissen we samen wanneer we dit derde Real Life Café laten doorgaan.

Groetjes.
    Jorgen

15 reacties aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 449)
    • Heb de dag erop opleiding (moet om 8u in Brussel zijn, dus 6u15 thuis vertrekken om de file voor te zijn), en van Zutendaal naar huis is 2u rijden…
      Dilemma 🙄

Anoniem

Oeps helemaal vergeten, straks eens doen se 😳

:music: Voila het saldo overgeschreven ,zo zijn we daar ook van af :driver: Laat het nu maar rap 1 april zijn :lekker: 😳

Anoniem

Zou ik ook graag weten.
            Ik zit misschien ook met een 2de activiteit die dag 😥

Jawadde 1 april, dag ervoor gaan wij nog vlug de Amstel gold race rijden met de koersfiets. Dag er na kan ik dan de verbrande calorieën terug komen aanvullen he :lekker:
              Hopelijk zijn de werken aan het porscheke tegen dan afgelopen…

Geert.

Ik zet er niet echt een deadline op, het is enkel om het aantal volk in te schatten en zeker genoeg catering te hebben, vooral in Zutendaal, want daar zitten we midden in de bossen…

gd1

Tot wanneer kan je inschrijven ? Want ik zal het maar kort daarvoor weten of ik kan of niet.

Het gaat inderdaad vlotjes, ik zal een lijstje maken en hier posten.
                    Groet
                    Jorgen

Enne, allemaal inschrijven he, hoe meer zielen….. :relaxman:

@Jorgen:

zo te zien een grote opkomst,
                      kanje een lijstje maken wie komt, zal een leuk mooi dagje/parade zijn 🙂

gr,

zo , ben net ingeschreven , laat ma gouw komen !! :driver: :drink:

Om er dan 3 op een rij van te maken..

ik kom wss ook fotokes trekken :relaxman:
                          Maar ik kom wel met men :driver: :mrgreen:

wij zijn ook aanwezig, en juist betaald, maar alleen voor de BBQ

Joe,met wat voor motor rij je?(Gezonde interesse! :relaxman: )
                              grtjs

Ik zal helaas moeten passen, even vergeten dat er internationaal toernooi opstaat dat weekend 😀 Porschen met Pasen zal ik aanwezig zijn!

Als wij komen zal het maar voor de bbq zijn, kan nie vroeger. 😈 😈 😈

15 reacties aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 449)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.