Real Life Café in Limburg op 01 April 2012

Home Forum Porsche Uitstappen Real Life Café in Limburg op 01 April 2012

• Maker
    Discussie
  • Zoals gisteren beloofd wil ik het volgende RLC wel graag organiseren.

Dit heb ik in gedachten :

Samenkomst om 12 uur in Rijkhoven (bilzen) kasteel Alden Biezen.
    Mijn neef is uitbater van ‘t Gasthuis
    http://www.tgasthuis.be
    De porsches kunnen we binnen de kasteelmuren plaatsen, leuk om foto’s te maken 😀
    Kleinigheidje eten en vooral bijpraten.

Daarna korte rit door “groene limburg” waarna we samen afzakken naar Zutendaal.
    privaat domein met eigen café en indien jullie willen zorg ik daar ook voor een hapje.

Gisteren van enkelen gehoord dat ze misschien wel eens de kinderen willen meebrengen, dat is daar perfect mogelijk, volledig afgesloten met speeltuin, tennisplein en vijver…

we kunnen daar blijven plakken tot…

Graag wil ik dit in het voorjaar organiseren maar ik lees ook dat velen al sneller terug een RLC willen.
    De keuze laat ik aan jullie, ik wil het dit jaar nog doen, maar dan kunnen we het weer tegen hebben… of we doen het in het voorjaar…

gooi het in de groep, dan beslissen we samen wanneer we dit derde Real Life Café laten doorgaan.

Groetjes.
    Jorgen

15 reacties aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 449)
    • Bedankt voor de tip! Hopelijk komt er iemand uit de buurt van Leuven met een plaatsje vrij!

Groeten

Als ik met de Porsche kom, heb ik normaal een plaatsje over.
        als ik met de moto kom niet 🙂
        hangt van zoveel factoren af dat het nu nog te vroeg is om te zeggen/af te spreken.

ik zou zeggen tegen Arne&SpykerF als je nog geen vervoer hebt, kijk/post nog eens hier een week voor het event…

gr,

Voor mij is fotografie dus belangrijker dan bij jullie (maar ik ben geen pro eh :P), maar ik geniet zeker van het evenement. Laatst ben ik bijv. naar het mosseldiner van het Lotusforum geweest. Heb in het begin een paar foto’s genomen, en ergens op het midden. Voor de rest heb ik ook actief meegenoten/meegedaan met de rest 😛 Het draait bij mij vooral om 2 dingen bij de foto’s: mooie en originele foto’s maken, en om de herinnering vast te leggen. Ik kijk zo vaak terug naar foto’s van vroeger, komt alles weer terug 😛

Groeten

Neen , er zijn nooit fotografen van buitenaf bij .
            Als er iemand zijn camera bij heeft (bvb Rufie of ik) worden er wel fotootjes gemaakt .
            Wij zijn zeker geen profi’s , maar gewoon hobbyfotograafjes .
            Het draait ons allen meer om het evenement en het gezellig samenzijn dan om enkel schitterende foto’s die via het net naar buiten kunnen gebracht worden .
            Dat is mooi meegenomen , maar zeker geen prioriteit

Anoniem

@spykerforce ,911-lover verwoordt wat ik met zin wou zeggen .

Haha, nee, voel me niet aangevallen 😛 Maar vond het gewoon raar dat wij eventjes in het belachelijke werden getrokken 😛 Just a question.Nou, ik hoor het wel 🙂 Zijn er eigenlijk altijd fotografen bij, en zo ja, waar zijn de foto’s van de vorige keer?

Groeten

Je moet je niet zo snel aangevallen voelen .
                  We houden hier wal van grapjes maken .
                  En deze reactie is zeker omdat er vandaag twee keer zoiets door twee verschillende mensen is gepost .
                  Porschejongens hebben ook humor hoor :relaxman:

[quote=”funny” post=88428]Ik zou graag naar het treffen komen om foto’s van jullie wagens te maken maar ik heb geen fototoestel en geen wagen wie kan me helpen . 😉 ;)[/quote]

Ik dacht dat mensen het leuk zouden vinden, gezien de reacties op mijn voorstelling. Als het niet zo is, dan hoor ik het wel.

Groeten

[quote=”funny” post=88428]Ik zou graag naar het treffen komen om foto’s van jullie wagens te maken maar ik heb geen fototoestel en geen wagen wie kan me helpen . 😉 ;)[/quote]

oei. ging jij niet deelnemen aan een TV programma over leren rijden met een Porsche? 🙂

:happy: :happy: :happy:

Anoniem

Ik zou graag naar het treffen komen om foto’s van jullie wagens te maken maar ik heb geen fototoestel en geen wagen wie kan me helpen . 😉 😉

juist ingeschreven en betaald.

Bij mijn voorstelling hier op de site kwam het RLC al ter sprake. Aangezien ik ook een fotograaf ben (ken Arne ook persoonlijk :P), zou ik ook graag eens de sfeer in echte lijve willen proeven en op de gevoelige plaat willen vastleggen voor iedereen van het forum. Er is dus animo voor mooie foto’s, en ik zou dan graag mijn steentje willen bijdragen!

Maar 1 probleempje: ik heb namelijk wel al een paar jaar mijn rijbewijs, maar wegens studies en beperkte geldmiddelen heb ik geen auto. Dus als er iemand is die een plekje in de auto (of kofferbak :P) overheeft voor mij, zou echt helemaal geweldig zijn 😀 ! Als wederdienst zal de desbetreffende auto uitgebreid gefotografeerd worden (mits het geen Kia of iets soortgelijks is :P). Ook zal ik eventueel meebetalen aan de benzine 🙂

Ik woon dus in Kessel-Lo, een gehucht naast Leuven (waar ik dus studeer). Als er nog vragen zijn, gelieve mij te contacteren op mijn emailadres: alexander22nu@hotmail.com

Voor meer info over mij en mijn grote hobby kunt u dus kijken op mijn voorstelling op mijn website, en/of naar mijn voorstelling in het topic hier op het forum .

Hopelijk kan iemand me helpen en bij voorbaat dank!

Groeten

Dat is helemaal juist, ik ben van de buurt van Tienen 😀

@Mushroom : Arne loopt school in Tienen, dus ik vermoed dat hij daar in de. Buurt woont…

15 reacties aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 449)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.