Real Life Café in Limburg op 01 April 2012

Home Forum Porsche Uitstappen Real Life Café in Limburg op 01 April 2012

• Maker
    Discussie
  • Zoals gisteren beloofd wil ik het volgende RLC wel graag organiseren.

Dit heb ik in gedachten :

Samenkomst om 12 uur in Rijkhoven (bilzen) kasteel Alden Biezen.
    Mijn neef is uitbater van ‘t Gasthuis
    http://www.tgasthuis.be
    De porsches kunnen we binnen de kasteelmuren plaatsen, leuk om foto’s te maken 😀
    Kleinigheidje eten en vooral bijpraten.

Daarna korte rit door “groene limburg” waarna we samen afzakken naar Zutendaal.
    privaat domein met eigen café en indien jullie willen zorg ik daar ook voor een hapje.

Gisteren van enkelen gehoord dat ze misschien wel eens de kinderen willen meebrengen, dat is daar perfect mogelijk, volledig afgesloten met speeltuin, tennisplein en vijver…

we kunnen daar blijven plakken tot…

Graag wil ik dit in het voorjaar organiseren maar ik lees ook dat velen al sneller terug een RLC willen.
    De keuze laat ik aan jullie, ik wil het dit jaar nog doen, maar dan kunnen we het weer tegen hebben… of we doen het in het voorjaar…

gooi het in de groep, dan beslissen we samen wanneer we dit derde Real Life Café laten doorgaan.

Groetjes.
    Jorgen

15 reacties aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 449)
    • Je mail is beantwoord .

Jol zijn bus vol spam gestampt 8)
        Arne, zet er even bij van waar je bent, maakt’t handiger om jou eventueel op te pikken.

Al wie wil komen stuur me een mail.
          Ik stuur dan inschrijvingsformulier door, zodoende weet ik op voorhand de catering in te schatten.

stuur me maar een pm
          en genen spam he :mrgreen:

ps, op aanraden van funny mijn email adres even weggehaald, dus stuur een pm.

Heey RLC’ers!
            Ik zou graag meekomen om wat plaatjes te schieten! Deze komen op mijn website en natuurlijk hier op het forum, en ze gaan natuurlijk ook naar de eigenaars die deze willen :mrgreen: Het enige probleem is dat ik nog maar 16 (dan 17) ben, en dus geen eigen vervoer heb. Misschien is er hier wel iemand die nog een plekje in zijn Porsche vrijheeft en die mij kan meevoeren? Natuurlijk zal er dan extra aandacht besteedt worden wat betreft fotografie aan die wagen :engeltje:
            Moest iemand me dit plezier willen doen, laat maar iets weten!

Greetz,
            Arne Celis
            arne.celis@gmail.com

http://www.arnecelisphotography.weebly.com

jol,dit ziet er allemaal zeer goed uit,komen met 2 personen :lekker:

@carbonman

geef eens een hint, ik ben benieuwd…
                Ook van Bilzen ?

Anoniem

Jol heel mooi programma aan heel democratische prijzen . :applaus:

Schrijf me maar in met 2 personen . :drink:

Beste Jol
                    Wij kennen mekaar wel als je mij ziet. Ik ga zeker komen vermits het in mijn achtertuin is met 1 persoon.
                    Het is mijn eerste keer dus stuur maar een mail en dan kan ik je betalen

Wij komen ook af met 2 personen stuur maar een mail met alle gegevens zodat we kunnen vereffenen . :relaxman:

Van de kaart eten zal zeker geen probleem zijn.
                        Ik zal mijn neef ook eens mailen voor de aanbiedingen voor de kinderen…

Kids dus zeker geen probleem, in zutendaal is plaats genoeg om te spelen, en volledig afgesloten

Morgen stuur ik iedereen een pm met alle gegevens

Programma ziet er heel goed uit!
                          Wij willen ook zeer graag meedoen.
                          Ging er ook iets geregeld worden voor de kids?
                          Wij zijn met 2 volw. 2 kinderen 11&8jaar.

De middag zal zeker lukken , doch tegen dat jullie naar Zutendaal vertrekken moeten wij richting Duitsland (Justin terugbrengen)
                            We kunnen wel daarna terug voorbij komen .
                            Rond 19.15u zijn we trug in het land .
                            Waarschijnlijk te laat voor de BBQ maar misschien nog net op tijd voor het dessertbuffet
                            ‘s Middags zouden we dan met 2 volwassenen en één kind (10 jaar) komen . Dat is wek geen pastaman dus misschien is er de mogelijkheid dat we gewoon een gerechtje van de kaart nemen

Triumph wil graag inschrijven met 2personen hoe moet dat en eventueel rekeningsnummer gr jb

Ziet er erg goed uit….ik ga er over nadenken, als ik als niet-Belg ook zou mogen komen. De volgende dag is wel een werkdag en het is niet om de hoek.

Anoniem

Ziet er goed uit Jorgen!
                                  Ik schrijf ons gelijk maar in, een mens leeft maar ene keer!!! (deze morgen een zeer goede huisvriend verloren, hartaderbreuk 😥 )

DUS:

Reys 2 personen, middag- en avondeten

15 reacties aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 449)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.