Real Life Café in Limburg op 01 April 2012

Home Forum Porsche Uitstappen Real Life Café in Limburg op 01 April 2012

• Maker
    Discussie
  • Zoals gisteren beloofd wil ik het volgende RLC wel graag organiseren.

Dit heb ik in gedachten :

Samenkomst om 12 uur in Rijkhoven (bilzen) kasteel Alden Biezen.
    Mijn neef is uitbater van ‘t Gasthuis
    http://www.tgasthuis.be
    De porsches kunnen we binnen de kasteelmuren plaatsen, leuk om foto’s te maken 😀
    Kleinigheidje eten en vooral bijpraten.

Daarna korte rit door “groene limburg” waarna we samen afzakken naar Zutendaal.
    privaat domein met eigen café en indien jullie willen zorg ik daar ook voor een hapje.

Gisteren van enkelen gehoord dat ze misschien wel eens de kinderen willen meebrengen, dat is daar perfect mogelijk, volledig afgesloten met speeltuin, tennisplein en vijver…

we kunnen daar blijven plakken tot…

Graag wil ik dit in het voorjaar organiseren maar ik lees ook dat velen al sneller terug een RLC willen.
    De keuze laat ik aan jullie, ik wil het dit jaar nog doen, maar dan kunnen we het weer tegen hebben… of we doen het in het voorjaar…

gooi het in de groep, dan beslissen we samen wanneer we dit derde Real Life Café laten doorgaan.

Groetjes.
    Jorgen

15 reacties aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 449)
    • zeker voor TV zorgen,ga altijd naar ronde kijken,zie ze telkens 5 tal keer,rijden bij mij in de buurt 😛

[quote=”jol178″ post=86874]Dus invullen aub ❗ ❗ ❗

http://www.doodle.com/nk8r6rr3ci2wny69%5B/quote%5D

Ingevuld

Anoniem

Heel goed idee jol.Misschien rijdt Wim mee in de ronde en is hij daarom bezet op 1 april 😉 😉 😉 😉

dat klopt, maar ik zal hiervoor een tv voorzien, kunnen we allemaal samen de finale volgen 💡

Anoniem

Gelukkig dat ik lees dat Porschen met Pasen op paasmaandag valt .Wou de afgelopen 2 jaar deelnemen maar is om de een of andere reden nooit doorgegaan . Jorgen 1 april is ok .Is het dan niet de ronde van Vlaanderen ? 😉

als het er zo blijft uit zien zal het een aprilvis worden :mrgreen:

Dus Wim, afspraak afzeggen en ook die dag aanduiden 😈

@ vankerckhove

Klopt, net de site bekeken en inderdaad 11, 12 en 13 mei is het Porsche Days in Francorchamps

alle weeral een dag die wegvalt… 😕

13 mei, zou ik niet nemen want ik dacht dat dat weekend Porsche
                    Days was

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

gd1

Waarom niet ééntje in Maart, in April, in Mei en tenslotte in Juni ? :drink:

Ik probeer te komen en ‘t is gelijk welke datum voor mij 😉

pol ook ingevuld,1 april zou heel leuk zijn :relaxman:

[quote=”funny” post=86886]Jorgen de poll ingevuld .Pasen zou me ook wel passen .Of maandag 2de Pasen .De meesten onder ons zijn thuis of sluiten hun winkel. Oei, Misschien moet Luc dan wel pannekoesjes bakken 👿 .[/quote]
                            Nee zulle Bart, de Luc is dan gesloten wegens Porsche’n met Pasen(9April) en daar zijn we zeker aanwezig. :relaxman: :driver: :relaxman:

@ mushroom, ik vrees dat als we het in de eerste drie maanden zouden doen, dat het weer dan serieus kan tegenzitten.
                              En ik vermoed dat meerderen dan niet graag gaan buitenkomen.
                              Vandaar iets later.

Zoals het nu uit ziet wordt het 1 april of 13 mei.
                              We wachten nog even af en dan nemen we de beslissing.
                              groetjes
                              Jorgen

Anoniem

Ik het de pol ook ingevuld.

Ik dacht dat de RLC in Limburg zowat ‘t eerste evenement ging zijn van ‘t jaar.
                                  Als ‘t nu pas in Juni doorgaat… tja, een paar maand later is ‘t jaar weeral gedaan :wtf:

15 reacties aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 449)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.