Real Life Café in Limburg op 01 April 2012

Home Forum Porsche Uitstappen Real Life Café in Limburg op 01 April 2012

• Maker
    Discussie
  • Zoals gisteren beloofd wil ik het volgende RLC wel graag organiseren.

Dit heb ik in gedachten :

Samenkomst om 12 uur in Rijkhoven (bilzen) kasteel Alden Biezen.
    Mijn neef is uitbater van ‘t Gasthuis
    http://www.tgasthuis.be
    De porsches kunnen we binnen de kasteelmuren plaatsen, leuk om foto’s te maken 😀
    Kleinigheidje eten en vooral bijpraten.

Daarna korte rit door “groene limburg” waarna we samen afzakken naar Zutendaal.
    privaat domein met eigen café en indien jullie willen zorg ik daar ook voor een hapje.

Gisteren van enkelen gehoord dat ze misschien wel eens de kinderen willen meebrengen, dat is daar perfect mogelijk, volledig afgesloten met speeltuin, tennisplein en vijver…

we kunnen daar blijven plakken tot…

Graag wil ik dit in het voorjaar organiseren maar ik lees ook dat velen al sneller terug een RLC willen.
    De keuze laat ik aan jullie, ik wil het dit jaar nog doen, maar dan kunnen we het weer tegen hebben… of we doen het in het voorjaar…

gooi het in de groep, dan beslissen we samen wanneer we dit derde Real Life Café laten doorgaan.

Groetjes.
    Jorgen

15 reacties aan het bekijken - 391 tot 405 (van in totaal 449)
    • Porschen op pasen is op paasmaandag, dat is ook altijd een super event.

goede organisatie, leuke sfeer :drink: , veel porsches en leuke rondrit :driver:

Anoniem

Nee mannekes de maandag!
        Jol zal de pol vanavond eens bekijken.

2de pasen kan voor mij ook.
          Wanneer is “porschen met pasen” is dat pasen zelf ?

Anoniem

Jorgen de poll ingevuld .Pasen zou me ook wel passen .Of maandag 2de Pasen .De meesten onder ons zijn thuis of sluiten hun winkel. Oei, Misschien moet Luc dan wel pannekoesjes bakken 👿 .

Ik kan voorlopig alle dagen komen behalve 20 mei.

(dan is’t fotokes gaan trekken van de Le Mans Series op Zolder)

Doodle is aangepast, ik heb er wat mogelijke data bij gedaan.
                Die dagen zijn er geen grote evenementen in Alden Biesen.

Dus vraag aan diegenen die al ingevuld hadden, graag even opnieuw doen.
                Bedankt mannen. ❗

en ik beloof niet meer te slapen 😳 :sleep: :sleep:

lap, weeral gelijk, 😳 😳 😳

pasen is dus inderdaad 8 april en 6 mei is evenement van Porsche Scene Live

Ik ga die twee data er uit halen en er een paar in juni bij doen.

Bedankt om op te letten mannen :respekt:

Ik heb de doodle bekeken en ingeschreven.

Maar,ik denk dat op 8 april Pasen valt?
                    Ben wel niet helemaal zeker!

Mei is ook en gevaarlijke maand met communies ….
                    Juni lijkt mij meer een aangewezen maand?
                    Maar hoe dan ook je kan toch niet voor iedereen goed doen.

Hier is de link voor de Doodle, graag allemaal invullen.
                      Mocht er iets tussen komen en je toch niet zou komen, we schieten je NIET dood 😳
                      Het is gewoon om een dag te kiezen.

Dus invullen aub ❗ ❗ ❗

http://www.doodle.com/nk8r6rr3ci2wny69

In mei kunnen nog twee dagen :
                        Zondag 6 mei
                        zondag 13 mei
                        Daarna wordt het druk in Alden Biesen, en gaat daar veel te veel volk zijn.

Ik zal een doodle opstarten, met de 4 data, dan kijken we gewoon wanneer de meeste mensen kunnen 💡

en laat ons nu al afspreken, de dag met meeste mogelijke deelnemers die wordt het
                        Dit om achteraf niet te gaan vechten 😈

8 april zou eventueel nog een andere mogelijkheid zijn, maar dat zitten we midden in de paasvakantie, misschien ook geen goed idee, of juist wel ❓

Oei dat start hier slecht… al meer die niet kunnen dan die die wel kunnen 🙁

helaas dat is de dag voor mijn huwelijksverjaardag, ‘t zal voor een andere keer zijn dan 😐

pas op he, daar ken ik de weg … :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
                                en vinden in uwen Mehari doe ik u daar wel 😈

Anoniem

Me ontvoeren ergens uit Zuid-Frankrijk.

15 reacties aan het bekijken - 391 tot 405 (van in totaal 449)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.