Real Life Café in Limburg op 01 April 2012

Home Forum Porsche Uitstappen Real Life Café in Limburg op 01 April 2012

• Maker
    Discussie
  • Zoals gisteren beloofd wil ik het volgende RLC wel graag organiseren.

Dit heb ik in gedachten :

Samenkomst om 12 uur in Rijkhoven (bilzen) kasteel Alden Biezen.
    Mijn neef is uitbater van ‘t Gasthuis
    http://www.tgasthuis.be
    De porsches kunnen we binnen de kasteelmuren plaatsen, leuk om foto’s te maken 😀
    Kleinigheidje eten en vooral bijpraten.

Daarna korte rit door “groene limburg” waarna we samen afzakken naar Zutendaal.
    privaat domein met eigen café en indien jullie willen zorg ik daar ook voor een hapje.

Gisteren van enkelen gehoord dat ze misschien wel eens de kinderen willen meebrengen, dat is daar perfect mogelijk, volledig afgesloten met speeltuin, tennisplein en vijver…

we kunnen daar blijven plakken tot…

Graag wil ik dit in het voorjaar organiseren maar ik lees ook dat velen al sneller terug een RLC willen.
    De keuze laat ik aan jullie, ik wil het dit jaar nog doen, maar dan kunnen we het weer tegen hebben… of we doen het in het voorjaar…

gooi het in de groep, dan beslissen we samen wanneer we dit derde Real Life Café laten doorgaan.

Groetjes.
    Jorgen

15 reacties aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 449)
    • Funny, afspraak afzeggen RLC gaat voor 😈

zonder funny geen fun :cry:, moeten we u ergens komen ontvoeren bart ? :relaxman:

Anoniem

Jol ik begrijp dat de dag niet voor iedereen kan passen .Jammer genoeg kan ik die dag niet aanwezig zijn. 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿

(Als ik nog mag komen natuurlijk 😈 )[/quote]

natuurlijk :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Jullie vorige koningin zal je bedoelen 😀

Die was, net als ik trouwens , jarig op 30 April.

Maar lijkt me een leuke verjaardags-meet, en weer extra drank om te tracteren.
              (Als ik nog mag komen natuurlijk 😈 )

Wim

Nee pas 30 april, is onze KONINGIN jarig. :drink:

dank je Wim, ik ga er dan vanuit, dat in Nederland geen andere activiteiten zijn die dag ?

Wim

Is genoteerd Jorgen, aantal personen weet ik nog niet, maar zal waarschijnlijk 3 zijn, maar misschien 4. 😉

Dit even terug onder het stof uithalen …

De datum die nu “onder voorbehoud” op tafel ligt is ZONDAG 29 APRIL
                      Iemand op de hoogte of er dan al geen andere activiteiten zijn ?
                      Indien niets anders leggen we deze dag vast.

Ik hoor het wel.
                      Groet
                      Jorgen

Bedankt allemaal voor de toffe reacties.
                        Datum wordt snel geprikt…

Hotel voorstel komt er ook aan.

Zal maar een hele voorraad drank in slaan als ik dat zo lees. 😉

Jorgen

Ja Funny, t gaat u geld kosten, moeha 😉

Maak er 2 van 😉

Anoniem

Mcklusky aanwezig ,daar gaan we ene moeten op drinken .

Tof initiatief alweer, zodra we een datum hebben neem ik er mijn agenda bij om het aan te kruisen… 😀

wij zien dat ook wel zitten met overnachting,alle remmen los 😆 😕 8)

15 reacties aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 449)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.