Real Life Café in Limburg op 01 April 2012

Home Forum Porsche Uitstappen Real Life Café in Limburg op 01 April 2012

• Maker
    Discussie
  • Zoals gisteren beloofd wil ik het volgende RLC wel graag organiseren.

Dit heb ik in gedachten :

Samenkomst om 12 uur in Rijkhoven (bilzen) kasteel Alden Biezen.
    Mijn neef is uitbater van ‘t Gasthuis
    http://www.tgasthuis.be
    De porsches kunnen we binnen de kasteelmuren plaatsen, leuk om foto’s te maken 😀
    Kleinigheidje eten en vooral bijpraten.

Daarna korte rit door “groene limburg” waarna we samen afzakken naar Zutendaal.
    privaat domein met eigen café en indien jullie willen zorg ik daar ook voor een hapje.

Gisteren van enkelen gehoord dat ze misschien wel eens de kinderen willen meebrengen, dat is daar perfect mogelijk, volledig afgesloten met speeltuin, tennisplein en vijver…

we kunnen daar blijven plakken tot…

Graag wil ik dit in het voorjaar organiseren maar ik lees ook dat velen al sneller terug een RLC willen.
    De keuze laat ik aan jullie, ik wil het dit jaar nog doen, maar dan kunnen we het weer tegen hebben… of we doen het in het voorjaar…

gooi het in de groep, dan beslissen we samen wanneer we dit derde Real Life Café laten doorgaan.

Groetjes.
    Jorgen

15 reacties aan het bekijken - 421 tot 435 (van in totaal 449)
    • Hier kijk ik wel naar uit! :mrgreen:
      Wat een prachtlocatie voor foto’s te nemen! 😯 😈

Als het enigsinds kan overnachten we daar ook wel ergens ,Maar zo ver zijn we nog niet natuurlijk .Eerst nog de feesten laten passeren natuurlijk en het slechte weer .We kijken er toch al naar uit 😆

Ik ben niet zozeer bang van wat het weer aan de wagen kan doen .
          Maar als je dagelijks 72km enkel woonwerkverkeer moet doen lopen ten eerste de kilometers al erg snel op , en ten tweede denkende aan de voorbije winters die we d elaatste jaren gehad hebben zweer ik toch bij een 4WD .
          Ik heb toen dagelijks iedereen (ja ook met winterbanden) zien sukkelen op de weg .
          En als ik dan (aan het dan gangbare tempo) 2 1/2u enkel onderweg moet zijn ipv 1 uur dan scheelt me dat 3 uren nachtrust . Toch wel belangrijk als je weet dat we elke dag er hoop en al 5 hebben .

etieke schrijft:

mischien best in het voorjaar
            der zijn vele P s die onder zeil gaan in de komende winter ,waaronder de mijne

Ik ga er vanuit dat onze P dan weer rijdt, glimmend en wel. Dus het lijkt mij een leuke gelegenheid om meerdere van jullie te ontmoeten.

Verbaas me altijd wel dat zovelen hun P stallen in de wintermaanden. Iedereen bang voor de pekel? Met een dik pak sneeuw op de weg ga ik ook met de DD op pad, maar anders is het toch de P die rijdt(met mij er in). Het is en blijft gewoon een auto, die best wel tegen een stootje kan.
            (Zeg ik die nu een roestbak heeft 😉 )

Anoniem

Wij zien het helemaal zitten en gaan ook overnachten .

😉
              Dit gaat hier snel ❗ ❗ Na het 2de rlc wordt het al een weekend 😀 😀 .
              Binnen de korste tijd zijn we op midweek 😉

mischien best in het voorjaar
                der zijn vele P s die onder zeil gaan in de komende winter ,waaronder de mijne

Anoniem

Moeten wij in de buurt zijn slapen we altijd HIER, zeer zeer goede B&B (uitbaters zijn ondertussen vrienden geworden)
                  of zou ik toch:
                  [IMG]http://i40.tinypic.com/2gv9cth.jpg[/IMG]

Jp en andere die willen overnachten.

Slaapplaatsen kan ik organiseren, ik richt hotels in … ik heb hier in de buurt wel een paar klanten die een prijsje zullen willen maken 😉
                    http://www.carbonhotel.be
                    http://www.hassotel.be
                    http://www.eburonhotel.be

Wie wil kamperen dat kan ook in Zutendaal.
                    wel uw caravan achter de porsche hangen dan 😈

Vandaag nog met Bart (Funny) aan de lijn gehangen en besloten dit einde maart of begin april te laten doorgaan.

We zijn dan al iets zekerder van het weer…
                      en dan kan iedereen zijn Porsche rustig stallen voor de winter.

ik ga alleen nog eens uitzoeken wanneer er evenementen zijn in Alden Biezen en of er geen ritten op de planning staan bij andere clubs.

groet
                      Jorgen

Ook nog op het forum geraakt en ik zie dat ik weer heel veel gemist heb. Real café Oostende heb ik niet gehaald, sorry funny. Mushroom had het nog gezegd maar veel te veel werk en om dan nog even tot in oostende te bollen was er teveel aan.

Hopelijk in 2012 terug toch een paar vrije zater- en zondagen om wat uitstappen mee te doen. Weekdagen zijn minder grote problemen maar weekends worden allemaal opgeofferd voor het goede doel (zo zot dat we alles doen voor iets nieuw te kunnen aanschaffen :oops:)

nice Jorgen! Zoals men kan zien, zijn sommige van die ideeën die ik vermeldde die aan onze ‘samenzweerderstafel’ aan het ontstaan waren dus niet slecht… 😆

voorjaar zal beter zijn, ook als de kindjes van de speelgelegenheden willen gebruik maken. Het zal sowieso een datumpje zijn om direct in de agenda te blokkeren! 🙂

rjf

Mooi iniatief, maar aangezien de P. van November tot Februari “undercover” gaat zal de deelname afhangen van de timing 😉

Anoniem

Ik zal er ook zijn als ik niet moet werken.
                              Ik werk immers 2 weekends op 4 🙁

Mooie initiatieven van medeforummers 😀

Wij zullen er zeker ook bij zijn! En als het kan met Kids.
                                Die kwijlen ook over al dat P geweld.

mijn druppellader staat al klaar voor deze keer 😛

15 reacties aan het bekijken - 421 tot 435 (van in totaal 449)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.