Real Life Café in Limburg op 01 April 2012

Home Forum Porsche Uitstappen Real Life Café in Limburg op 01 April 2012

• Maker
    Discussie
  • Zoals gisteren beloofd wil ik het volgende RLC wel graag organiseren.

Dit heb ik in gedachten :

Samenkomst om 12 uur in Rijkhoven (bilzen) kasteel Alden Biezen.
    Mijn neef is uitbater van ‘t Gasthuis
    http://www.tgasthuis.be
    De porsches kunnen we binnen de kasteelmuren plaatsen, leuk om foto’s te maken 😀
    Kleinigheidje eten en vooral bijpraten.

Daarna korte rit door “groene limburg” waarna we samen afzakken naar Zutendaal.
    privaat domein met eigen café en indien jullie willen zorg ik daar ook voor een hapje.

Gisteren van enkelen gehoord dat ze misschien wel eens de kinderen willen meebrengen, dat is daar perfect mogelijk, volledig afgesloten met speeltuin, tennisplein en vijver…

we kunnen daar blijven plakken tot…

Graag wil ik dit in het voorjaar organiseren maar ik lees ook dat velen al sneller terug een RLC willen.
    De keuze laat ik aan jullie, ik wil het dit jaar nog doen, maar dan kunnen we het weer tegen hebben… of we doen het in het voorjaar…

gooi het in de groep, dan beslissen we samen wanneer we dit derde Real Life Café laten doorgaan.

Groetjes.
    Jorgen

14 reacties aan het bekijken - 436 tot 449 (van in totaal 449)
    • Of vervolg van mijn vroegere Herfstritten 😉

Anoniem

Voorjaar + datum vastprikken, kunnen we een slaapplaatsje zoeken 😉
        Lees ik 2 x eten, straks gaan we nog de gastronomische toer op 😯 , oei concurentie voor de PCB 😆

Klinkt allemaal prima 😉
          Zal ik je mijn kalender geven wanneer ik volgend jaar de weekends vrij heb ❓ 😈

Bedankt allemaal voor de leuke reacties 😀

Keuze wordt voorjaar, ik ga een datum vastpinnen en jullie laten weten.
            In alle geval zorg ik dat we in Alden Biesen niet tijdens een evenement zitten, dat is inderdaad niet te doen.

In zutendaal hebben we een paar hectaren voor ons alleen… 😈

Ik heb al met Fré (mijn neef van het Gasthuis) aan de lijn gehangen en hij wil voor 25 euro een lekker maal voorzien; tijdens de middag iets klein en tegen de avond in Zutendaal iets groter, als jullie dit zien zitten tenminste…

groet
            Jorgen

Geweldig voorstel Jorgen .
              En niet te ver van hier .
              Als het tegen dan lukt (vanwege het werk) sil ik er zeker bij zijn .
              Kijk er al naar uit .

Goed initiatief. Als de agenda het toelaat zal ik er zijn. Misschien wel één bemerking; op Alden Biezen zijn er vaak evenementen, best navragen welke weekenden er geen of weinig activiteiten georganiseerd worden.

ziet er leuk uit
                  ben ook een voorstander om het in het voorjaar te organiseren

Heel tof Limburg,zal er zeker terug bij zijn,ben er met de porsche

nog niet geweest 😆 😆

hé Jorgen , toffe lokaties ,
                      zou het ook liever int voorjaar hebben ,limburg is super !!!
                      😆 😆 😆 😉

Ook ik denk,
                        best in het voorjaar…
                        een soort nieuwjaarsreceptie 🙂

maar in die periode hangt veel ook af van het weer 👿

Ziet er goed uit Jorgen 😉
                          Ik ben ook eerder fan om dit in het voorjaar te organiseren, om diverse redenen… 😳 💡

Voor mij past het niet meer voor dit jaar want voor ons is het nu topseizoen
                            Het voorjaar is rustiger
                            Wel een prachtig voorstel 🙂

Anoniem

Dag Jorgen ,prima initiatief .

Zal er zeker bij zijn maar zonder de kinderen .
                              Ik denk dat je beter zelf aangeeft wanneer je het wil organiseren .We zijn hier met zovelen dat we elk onze eigen voorkeur van datum hebben .
                              Denk je aan dit jaar nog ?Of eerder iets voorjaar 2012 .

Allez, als je echt een datum wil van mij,dan 1januari 2012 🙄 🙄 🙄

Hier enkele foto’s van de locatie in Zutendaal.

https://picasaweb.google.com/116469131256329689093/LocatieZutendaalRealLifeCafeLimburg

groet
                                Jorgen

14 reacties aan het bekijken - 436 tot 449 (van in totaal 449)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.