Real Life Café in Limburg op 01 April 2012

Home Forum Porsche Uitstappen Real Life Café in Limburg op 01 April 2012

• Maker
    Discussie
  • Zoals gisteren beloofd wil ik het volgende RLC wel graag organiseren.

Dit heb ik in gedachten :

Samenkomst om 12 uur in Rijkhoven (bilzen) kasteel Alden Biezen.
    Mijn neef is uitbater van ‘t Gasthuis
    http://www.tgasthuis.be
    De porsches kunnen we binnen de kasteelmuren plaatsen, leuk om foto’s te maken 😀
    Kleinigheidje eten en vooral bijpraten.

Daarna korte rit door “groene limburg” waarna we samen afzakken naar Zutendaal.
    privaat domein met eigen café en indien jullie willen zorg ik daar ook voor een hapje.

Gisteren van enkelen gehoord dat ze misschien wel eens de kinderen willen meebrengen, dat is daar perfect mogelijk, volledig afgesloten met speeltuin, tennisplein en vijver…

we kunnen daar blijven plakken tot…

Graag wil ik dit in het voorjaar organiseren maar ik lees ook dat velen al sneller terug een RLC willen.
    De keuze laat ik aan jullie, ik wil het dit jaar nog doen, maar dan kunnen we het weer tegen hebben… of we doen het in het voorjaar…

gooi het in de groep, dan beslissen we samen wanneer we dit derde Real Life Café laten doorgaan.

Groetjes.
    Jorgen

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 449)
    • Ben ook benieuwd hoeveel Ps in Kruibeke gaan zijn 🙂

Voilà, kben er ook al uit.
        Straks op t gemakje vertrekken naar Kruimelbeke…

Eerst nog alles klaarmaken en meepakken,
        Camera, coyote, tankkaart,

Dan gaan tanken, bandenspanning gaan checken, en gaan.

Tot zo…

Vroeg op, is nog een aardig ritje naar België.
          Ben benieuwd naar de gezichten achter de verhalen hier.
          Tot straks!
          :driver:

We zijn zeker om 19u in Zutendaal .
            Net op tijd voor de BBQ
            Als het lukt wil ik nog even langs Alden Biezen komen voor we naar Duitsland moeten doorrijden .
            Wel moet ik zien of het in tijd haalbaar is .

Afhankelijk hoe laat de rit naar Zutendaal gaat beginnen rijden wij ook nog wel even mee op. Is toch richting huis, en gaan dan bij Maasmechelen de grens over.

De 964 staat getankt, gewassen en gepoetst geduldig te wachten op het vertrek

Tot morgen

Domein heet DE BOS !
                Adres stuur ik per pm.
                Groet
                Jorgen

Laat antwoord maar toch nog op tijd 🙂

Ik zal om 10:30 ook op de parking in Wommelgem zijn, stuur mijn gsm nr naar Gette, als ik wat laat ben (kleine zoon van nog geen twee jaar moet naar de oppas), kan hij me effe snel bellen.

Haha hoe het ook zij…: ik heb per cyclus 2 plofjes extra :mrgreen:

Anoniem

Oei en ik dacht da ik al veel lawaai bij had :happy: ‘t zal wa worden morgen 😀

^^ i dare u :mrgreen:
                        mij hoorde half uurke voor we er zijn ook al aankomen :driver:

Afgesproken bij JP z’n thuis,dus wij raden samen…15min ofzo hahaha :happy:

Voor of nadat we er zijn geweest? :mrgreen:

NB ook al doe ik niet mee met de BBQ rij ik wel gezellig mee naar Zutendaal, dus jullie radio kan uitblijven 😉

weet er iemand hoe het terrein in Zutendaal noemt ?

Dan mogen we zeker “binnen” voor enkele weken en worden we “inmates” 😛
                              We kunnen daar tussen de muren over Porschekes klappen, dan zijn we onmiddellijk af van dat trage forum in de ochtend 😉

Geert.

[quote=”Remmel” post=94059]

We mogen niet binnen de kasteelmuren met de wagens… 😥

Dus dit keer geen foto van een rokende donut in het kasteelcenter… :mrgreen:

:first:
                                Ik denk als we deze foto laten zien we *direct* wel binnen mogen! 😈

Funny, dat gaan we zeker proberen, en ik weet ook al langs waar 😈 😈 😈

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 449)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.