Real Life Café in Limburg op 01 April 2012

Home Forum Porsche Uitstappen Real Life Café in Limburg op 01 April 2012

• Maker
    Discussie
  • Zoals gisteren beloofd wil ik het volgende RLC wel graag organiseren.

Dit heb ik in gedachten :

Samenkomst om 12 uur in Rijkhoven (bilzen) kasteel Alden Biezen.
    Mijn neef is uitbater van ‘t Gasthuis
    http://www.tgasthuis.be
    De porsches kunnen we binnen de kasteelmuren plaatsen, leuk om foto’s te maken 😀
    Kleinigheidje eten en vooral bijpraten.

Daarna korte rit door “groene limburg” waarna we samen afzakken naar Zutendaal.
    privaat domein met eigen café en indien jullie willen zorg ik daar ook voor een hapje.

Gisteren van enkelen gehoord dat ze misschien wel eens de kinderen willen meebrengen, dat is daar perfect mogelijk, volledig afgesloten met speeltuin, tennisplein en vijver…

we kunnen daar blijven plakken tot…

Graag wil ik dit in het voorjaar organiseren maar ik lees ook dat velen al sneller terug een RLC willen.
    De keuze laat ik aan jullie, ik wil het dit jaar nog doen, maar dan kunnen we het weer tegen hebben… of we doen het in het voorjaar…

gooi het in de groep, dan beslissen we samen wanneer we dit derde Real Life Café laten doorgaan.

Groetjes.
    Jorgen

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 449)
    • [quote=”JoeBar_S2″ post=94067]Jammer dat we niet binnen het kasteel domein mogen met de Ps :|[/quote]
      En toch kunnen we het eens proberen ,al was het maar voor een foto-shoot.

Jammer dat we niet binnen het kasteel domein mogen met de Ps 😐

We mogen niet binnen de kasteelmuren met de wagens… 😥

Dus dit keer geen foto van een rokende donut in het kasteelcenter… :mrgreen:

looking forward :drink:

Voor diegenen die na komen naar Zutendaal :

Het straatje waar ons domein ligt is eigenlijk een fietspad en enkel voor bewoners.
              Er staat een verbodsbord, maar je moet dus doorrijden om bij ons te geraken.

Dus aub rij voorzichtig en moest je iemand tegenkomen kan je gewoon zeggen dat je op domein van de familie Lenaerts moet zijn.

Luc tof dat je ook komt, tot zondag :driver: :drink:

even praktische tip :

We mogen niet binnen de kasteelmuren met de wagens… 😥
                  Er staan al veel bloesems en ze verwachten een hele hoop bezoekers…

Wij hebben een gereserveerde parking tegenover het kasteel.
                  Er is een volledig pakeervlak voor ons voorbehouden, kunnen normaal 100 wagens op, dus plaats genoeg om de auto’s veilig te stallen.
                  Er is ook iemand die alles in de gaten gaat houden.

de parking is net voor het kasteel op de hoek van de kasteelstraat en de Roelants Du Vivierlaan.
                  Parking wordt aangegeven met “porscheforum.be”

:relaxman: :relaxman: :relaxman: Wij ook komen naar Zutendaal :driver: :driver: :driver: en daarna :drink: :drink: :drink:

Jim ,als je wil komen en wil weten waar we zitten bel je mij of jol zondag maar .
                      Funny

Zou wel eens met mijn sleurijzer willen goedendag komen zeggen maar kan er geen uur opplakken. Ik zit de ganse voormiddag in Brussel (hoe krijgen ze het in hunne bol om op een zondag en dan nog op 1 april “verplichte” meetings te gaan doen) en ‘s avonds word ik al bij de’n Duits verwacht. Ik zal het hier wel even verder mee volgen.

Bedankt allen,
                          zal er zijn tegen 10.30 uur op parking na Wommelgem :respect2:
                          Kijk uit voor een oude grijze boxster 😳

wij gaan proberen om 16u in Bilzen te zijn, dan kunnen we de rondrit meerijden naar Zutendaal en dan lekker BBQ”en, heb er al goesting in :drink:

Ik kom ook naar daar om 10:30u.
                              Tot zondag!

XXX

Verzamelpunt Antwerpen – 10:30u – benzinesttion op de E313 voorbij Wommelgem.
                                CU there :relaxman:

[quote=”jol178″ post=93668]Koen, spijtig, maar ja we zien je s’avonds !

Moet ik eten voor je voorzien in Zutendaal.
                                  Morgen naar de cateraar… alles checken…
                                  [/quote]

Wij zullen rond 19u in Zutendaal zijn .
                                  Als ik een GPS adres krijg vinden we het wel .
                                  Ik weet niet welk eten jullie rond dat tijdstip hebben ( BBQ of dessertbuffet) maar schrijf ons voor datgene dat past maar in voor 2 personen .

Na die Brunch in het Holiday in :puke: zal ik wel trek hebben :engeltje:

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 449)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.