Real Life Café in Limburg op 01 April 2012

Home Forum Porsche Uitstappen Real Life Café in Limburg op 01 April 2012

• Maker
    Discussie
  • Zoals gisteren beloofd wil ik het volgende RLC wel graag organiseren.

Dit heb ik in gedachten :

Samenkomst om 12 uur in Rijkhoven (bilzen) kasteel Alden Biezen.
    Mijn neef is uitbater van ‘t Gasthuis
    http://www.tgasthuis.be
    De porsches kunnen we binnen de kasteelmuren plaatsen, leuk om foto’s te maken 😀
    Kleinigheidje eten en vooral bijpraten.

Daarna korte rit door “groene limburg” waarna we samen afzakken naar Zutendaal.
    privaat domein met eigen café en indien jullie willen zorg ik daar ook voor een hapje.

Gisteren van enkelen gehoord dat ze misschien wel eens de kinderen willen meebrengen, dat is daar perfect mogelijk, volledig afgesloten met speeltuin, tennisplein en vijver…

we kunnen daar blijven plakken tot…

Graag wil ik dit in het voorjaar organiseren maar ik lees ook dat velen al sneller terug een RLC willen.
    De keuze laat ik aan jullie, ik wil het dit jaar nog doen, maar dan kunnen we het weer tegen hebben… of we doen het in het voorjaar…

gooi het in de groep, dan beslissen we samen wanneer we dit derde Real Life Café laten doorgaan.

Groetjes.
    Jorgen

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 449)
    • Bruno tof dat jullie komen :first:

Net bij mijn neef geweest, om organisatorische redenen vraagt hij om ten laatste nu vrijdag middag te laten weten met hoeveel we zijn.

Dus inschrijven kan nog tot vrijdag middag.
      Er is nog plaats :drink:

Bruno: supertof maat, is fij dat je die eind nog wil bollen.
        Tot dan

Oef, het is mij gelukt om de Porsche gemonteerd te krijgen. Niet evident met in hand in het gips !
          Eerste rit achter de kiezen en alles ok bevonden.
          Zal zondag om 10H30 op de parking NA Wommelgem staan :driver:

Geert.

:applaus: ,dat is tof om lezen Bruno.

Als het nog mogelijk is komen we ook nog af maar enkel voor de middag en de rit

OK is misschien beter aan het Benzinestation op de autstrade voorbij Wommelgem,meer plaats en iedereen staat met de neus in de goede richting.Dus ik zal er zijn om 10H30 en kunnen de mensen die in Kruibeke tesamen komen eventueel ook aanpikken grJB

Is de bijeenkomst voor de regio Antwerpen nu aan het wokrestaurant aan rond punt Wommelgem of benzinestation op autostrade voorbij afrit Wommelgem ? :driver:

:drink:

[quote=”Mushroom” post=93768] Oost-Vlaanderen om 10u aan het tankstation in Kruibeke anders? Je weet wel dat spaceship-achtig gebouw?? :twisted:[/quote]

Of ik ben hier op tijd, of niet 🙂
                    Bart,
                    Ik ga hier proberen zijn in alle geval,
                    als ik hier niet raak of al vroeger voorbij ben,
                    bel ik je wel. Tot zondag,

PB

Al een geluk dat ik wreed in touch ben met mijn feminine side. :mrgreen:

:respekt:

PB

Euh EUH ik ben ne arme bediende he mannen, net als mijn Vrouwke,
                          of dachten jullie echt dat we anders een kappers P hadden gekocht? :happy:

Zei hij terwijl hij een rood strikje omdeed :sarcastisch :mrgreen:

kzal de VAA bijtellen :mrgreen: :mrgreen:

Full option??
                                VAA niet vergeten hé?! :mrgreen:

PB

Kan ik nog inschrijven? zoja, graag 2maal een full option pakket. :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 449)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.