Real Life Café in Limburg op 01 April 2012

Home Forum Porsche Uitstappen Real Life Café in Limburg op 01 April 2012

• Maker
    Discussie
  • Zoals gisteren beloofd wil ik het volgende RLC wel graag organiseren.

Dit heb ik in gedachten :

Samenkomst om 12 uur in Rijkhoven (bilzen) kasteel Alden Biezen.
    Mijn neef is uitbater van ‘t Gasthuis
    http://www.tgasthuis.be
    De porsches kunnen we binnen de kasteelmuren plaatsen, leuk om foto’s te maken 😀
    Kleinigheidje eten en vooral bijpraten.

Daarna korte rit door “groene limburg” waarna we samen afzakken naar Zutendaal.
    privaat domein met eigen café en indien jullie willen zorg ik daar ook voor een hapje.

Gisteren van enkelen gehoord dat ze misschien wel eens de kinderen willen meebrengen, dat is daar perfect mogelijk, volledig afgesloten met speeltuin, tennisplein en vijver…

we kunnen daar blijven plakken tot…

Graag wil ik dit in het voorjaar organiseren maar ik lees ook dat velen al sneller terug een RLC willen.
    De keuze laat ik aan jullie, ik wil het dit jaar nog doen, maar dan kunnen we het weer tegen hebben… of we doen het in het voorjaar…

gooi het in de groep, dan beslissen we samen wanneer we dit derde Real Life Café laten doorgaan.

Groetjes.
    Jorgen

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 449)
    • Mannen en vrouwen, de beloofde update !
      Dit zijn de deelnemers tot nu toe :

Jol 178 de hele dag
      Snoer 964 de hele dag
      Joebar_S2 de hele dag
      dezwartepijl de hele dag
      Zimmerman enkel in Alden Biesen
      vankeckhove enkel in Zutendaal
      Mushroom de hele dag
      Reys de hele dag
      Triumph1 de hele dag
      KDC de hele dag
      Benny996 enkel in Alden Biesen
      Mark986 de hele dag
      Porsche914orange de hele dag
      930 de hele dag
      Funny de hele dag
      Peter_targa-84 enkel in Alden Biesen
      Sigrid en Willem enkel in Alden Biesen
      jvnh de hele dag
      Luc duvel de hele dag
      Irish Grey de hele dag
      Remmel enkel in Alden Biesen
      Ibiz@ke de hele dag
      Carbonman enkel in Zutendaal
      Vawilliam de hele dag
      Gette enkel in Alden Biesen
      Luc993 de hele dag
      911lover enkel in Alden Biesen, Koen bevestig je nog voor het eten ?
      Porschky de hele dag, Michaël bevestig je nog ?

Voila dit is de lijst tot nu toe.

Tot zondag allemaal :driver: :drink:

Moest ik in de plaats van de mannen van A’pen zijn, ik zou gewoon afspreken aan het tankstation net voorbij Wijnegem/Wommelgem.
        Daar moet iedereen die van de Vlaanders komt toch ook passeren en jullie staan direct in de goeie richting ipv daar te liggen klooien aan dat vervloekt rond punt 😉

De mannen van Oost-Vlaanderen om 10u aan het tankstation in Kruibeke anders? Je weet wel dat spaceship-achtig gebouw?? Daarna doorkarren naar het tankstation net voorbij de ring in A’pen (Wijnegem/Wommelgem) om om 10u30 aan te sluiten baai die vaaan Aaantwaarpe? 😈

indien intresse de mensen van het Antwerpse misschien afspreken aan het rond punt in Wommelgem rond 10H30??????(aan WOK restaurant)of ergens anders laat maar iets horen.

Zoals gekend wil ik gerust in groep rijden 😉
            Het hoeven uiteraard niet enkel West-Vlamingen te zijn, maar iedereen die dezelfde kant op moet (denk dan aan de mensen van het Gentse, of Dendermonde) kunnen misschien ook aansluiten.
            Zelf moet ik waarschijnlijk van het verst op de E40 komen, dus waar we precies afspreken maakt voor mij weinig uit (als ik het maar weet te vinden :mrgreen: )

Is er interesse van de mensen uit W-vl om samen te rijden?
              Anders kunnen we afspreken in Gentbrugge. Zo kunnen degene uit de streek van kortrijk ect ook aansluiten. Al weet ik niet of er hier zijn? 😉

amai niet ! :drink:

update van de deelnemers komt er straks aan.

Weer of geen weer we gaan er een gezellige boel van maken .

Net weerbericht gezien, zal blijkbaar wat minder zijn volgend weekend 🙁 🙁 🙁
                    @Jol178, vlug nog wa worsten brengen naar de nonnen :relaxman: :relaxman: :relaxman:
                    Laat je nog iets weten deze week als we toch nog kunnen komen. :driver: :driver: :driver:

@jol178 : wanneer vertrekken jullie richting Zutendaal ? Had ergens gelezen dat jullie nog een kleine rit deden richting Zutendaal, maar aangezien dat we er niet van s’middags bij kunnen zijn 🙁 , kunnen we mss nog aanpikken om de rit nog mee te rijden richting het avondeten 😀

Koen, spijtig, maar ja we zien je s’avonds !

Moet ik eten voor je voorzien in Zutendaal.
                        Morgen naar de cateraar… alles checken…

Dus mensen, wie nog wil komen, laat me snel iets weten.
                        Deadline : nu donderdag !

Groet
                        Jorgen

😀 Komt wel goed zeker!
                          Met wat hulp van de andere dames …

Nee hoor, gaat hier altijd goed :relaxman:

[quote=”Luc993″ post=93645]Ingeschreven.
                              De allereerste uitstap met madam. Als dat maar goed komt! :engeltje:[/quote]

@Luc
                              ,de ultieme stress test is je vrouw meenemen met een rally en haar het roadbook met bolletje ,pijltje laten lezen .Veel kans dat het zo eindigt ruzie . 😉

Ben net weer terug van een heerlijk ritje door limburg, het is hier 20gr! 8) 8) 8)

[quote=”Funny” post=93639]
                                  Hopelijk hebben we het zelfde mooie weer als vandaag .[/quote]

Als het regent kom ik niet buiten ze, ziet dat hij roest :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 449)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.