Re:Als de motor geen brandstof meer krijgt…

Home Forum Zeverhoekje Re:Als de motor geen brandstof meer krijgt…

• Maker
    Discussie

• brunogt3rsgen2
    Deelnemer

helaba
      JP je doet ons verschieten
      je hebt inderdaad geluk gehad en inderdaad met die toet toet meegaan is geen pretje
      wat die belgische toestanden betreft het is zo
      communicatie is in Belgie een ramp
      zorg goed voor jezelf dat je vlug met je GT4S kan rijden

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
      • De titel heeft hier echt wel een hele andere betekenis gekregen hé 😈 😉

😀

Anoniem

Man die tam-tam werkt goed 😀
            Het gaat redelijk met mij, normaal nog rusten MAAR nen kleine zelfstandige moet voor zichzelf zorgen dus ‘t is al terug werken geblazen 😐 (en da was daar in de buurt)
            Moest nog het stukje voor de achterruit bij Bert afhalen ( past jammer genoeg niet 😕 )

Ze waren net met 2 man rustig begonnen Uw karreke van een nieuw kleurke te voorzien… met nen dikke verfkwast ? 😆

hey JP ik denk dat het beter gaat met u
              ge zijt gesignaleerd in Eine
              wat doe je daar? 😉
              nog altijd problemen met dat rs virus
              hopelijk valt alles mee
              denk van er vrijdag of zaterdag om te gaan
              ga er eens shoppen in de rekken van Bert

damn, sterkte, man

ik zie dat het wel goed komt met die prioriteiten… 😉

na u onderhoudsbeurtje terug porsche rijden jiehaa 😛

Anoniem

(Even mijn afwezigheid hier verduidelijken)

Heb zopas de PIWI’s terug juist laten zetten 👿
                      [IMG]http://i35.tinypic.com/s60uo2.jpg[/IMG]

Net nu ik dacht dat het beter ging, hartritmestoornissen…tgv afgestorven weefsel enz…
                      Maar geen paniek na enkel dagjes hospital nu wat meer pillekes pakken en iets meer op onderhoud gaan, de carrosserie blijft geblutst 🙂
                      (wil hier wel geen Bambi effect , sorry indien wel)

Straks het eerste wat ‘k ga doen is dat zeil van die omgebouwde P trekken en een toerke doen! [IMG]http://i33.tinypic.com/11keayo.gif[/IMG]

lees nu pas het voorval 😯
                        veel beterschap

veel aan maar telkens leg je de lat hoger en hoger (Waarom? Om meer en meer materiële dingen te kunnen kopen ❓ )[/quote]

je hebt gelijk
                          geld maakt niet noodzakelijk gelukkigger …………
                          maar doe het maar eens zonder
                          ik ben regelmatig op ronde met een gerechtsdeurwaarder,ben ik effe blij dat ik indertijd geluk gehad heb en me deze zaak heb overgenomen.
                          en dat ik goed kan leven bij de gratie van mijn klanten………..moesten die wegvallen ,wil ik niet aan denken.

wijze woorden Wim…of misschien nog beter gezegd: wijze daden!! Want er over nadenken of spreken doen velen van ons soms… maar… het ook doen…?? 😳

En het kan iedereen van ons inderdaad overkomen. In september begin ik met een reeks geheugentrainingen voor de Vlaamse Kankerliga, en op de lijst van inschrijvingen zag ik plots iemand staan die ikzelf goed ken 😯

En wat onze manier van leven betreft, geef ik graag nog een van de mooiste anecdotes mee die ik ooit hoorde. Ze komt van Oscar Wilde: “mijn hele leven werd gekenmerkt door problemen… de meeste hebben zich nooit voorgedaan.” Of zoals ons alles Jean-Lucse ooit zo elegant zei tegen de journalisten: “we zullen de problemen oplossen als ze er zijn”. Carpe diem, pluk de dag, maak je niet te veel zorgen om wat ZOU KUNNEN verkeerd gaan, en leef in het hier en nu!!

In genegenheid, vrienden…

Michael Portzky

Lees dat hier juist 😳 Laat u niet klein krijgen hé, snel beterschap en met volle teugen van het leven genieten 😉

Wat is dat toch met die motoren? Bij ons in de familie een gekende kwaal. Zelf vroeger al eens enorm last van hartkloppingen, paths gehad (niet vergelijkbaar met een infarct). Maanden als een gedrogeerde zombie rondgelopen met alle gevolgen erbij. Achteraf lach je er eens mee maar eigenlijk zou een mens daarover moeten nadenken. En over onthaasten, meer tijd voor jezelf nemen, anders gaan leven … ik denk daar ook veel aan maar telkens leg je de lat hoger en hoger (Waarom? Om meer en meer materiële dingen te kunnen kopen ❓ )

Wim

porschky schrijft:

En wat voorstellen betreft, misschien moet je ‘the bucket list’ eens huren op DVD? 😉 Misschien zouden we allemaal een lijstje moeten opmaken met dingen die we hadden willen doen ‘before we kick the bucket’ (oftewel ‘de emmer omvergooien… of dus komen te sterven)…

Waarom denk je dat ik zo leef, heb alles al zo’n beetje kunnen verwezenlijken. 😉
                                Ben al vanaf 2004 in pensioen, de reden weten sommige hier wel.
                                Maar elke dag is voor mij een feest.
                                En de film die moet je echt eens huren, is gewoon fantastisch. 8)

wat het cardiogram betreft, dit is heel herkenbaar dat je na een dergelijke ervaring nadien een tijdje een ‘overdreven vigilantie’ en angst hebt: van zodra je ook maar iets denkt gewaar te worden (gewaarwordingen die je vroeger zou genegeerd hebben), wordt men angstig (“mijn god, het is toch niet weer van dat?!”)… misschien zelfs angstig genoeg om problemen met de tikker uit te lokken?? Dit zal wel slijten, and trust me, als er echt iets verkeerd aan het gaan is, zal je het verschil wel merken. In die zin raden we dus aan dat je vrouw de eerstkomende tijd geen nieuwe lingeriesetjes aankoopt, kwestie van onnodige cardiogrammen tot een minimum te herleiden… 😉

En wat voorstellen betreft, misschien moet je ‘the bucket list’ eens huren op DVD? 😉 Misschien zouden we allemaal een lijstje moeten opmaken met dingen die we hadden willen doen ‘before we kick the bucket’ (oftewel ‘de emmer omvergooien… of dus komen te sterven)… en dan eens kijken hoeveel we er al van verwezenlijkt hebben? (één tip: als er in dat lijstje vrouwennamen voorkomen, en het is niet die van je vrouw, hou dat lijstje dan maar wijselijk voor jezelf 😉 )

Door het VRESELIJKE internet op reis 2 weken niet hier geweest .
                                    Maar ook van hieruit spoedig herstel gewenst .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.