Re:Als de motor geen brandstof meer krijgt…

Home Forum Zeverhoekje Re:Als de motor geen brandstof meer krijgt…

• Maker
    Discussie
  • helaba
    JP je doet ons verschieten
    je hebt inderdaad geluk gehad en inderdaad met die toet toet meegaan is geen pretje
    wat die belgische toestanden betreft het is zo
    communicatie is in Belgie een ramp
    zorg goed voor jezelf dat je vlug met je GT4S kan rijden

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
    • voorstellen?

onthaasten, minder zorgen maken, meer genieten van iedere seconde.

klinkt zeer makkelijk, ik probeer ze zelf te volgen, maar toch laat ik me nog regelmatig vangen in zinloze, enerverende discussies 🙁

anyways, zoals al gezegd het allerbeste, en jij zal toch voor jezelf die prioriteiten moeten bekijken, want ‘DE’ oplossing bestaat niet, die is voor iedereen anders…

Maar zo te lezen heb je een begrijpende eega waar je waarschijnlijk wel wat steun en raad aan kan vragen.

Anoniem

Bedankt voor de steun mannen [IMG]http://i36.tinypic.com/f4lmvk.gif[/IMG]

Net terug van alweer een cardiogram (voelde mij vannacht terug niet zo lekker) en gezien de omstandigheden alles ok [IMG]http://i38.tinypic.com/15rcoxj.gif[/IMG]

Het grootste probleem zal het opmaken van m’n ‘prioriteiten balans’, zoals porschky al aanhaalde, zijn. Enige voorstellen?

Hey vawilliam2003 , ik ben ook altijd die kerel die met de wijze raad afkomt en zelf net het tegenovergestelde doet!
        Ondertussen hebben ze aan jou ook al de rekening afgegeven lees ik, beterschap!

Ene ikke straks terug [IMG]http://i36.tinypic.com/2eg9wd2.gif[/IMG][IMG]http://i36.tinypic.com/2eg9wd2.gif[/IMG][IMG]http://i36.tinypic.com/2eg9wd2.gif[/IMG]

Porscheforum rit, zal er zijn zulle!

Keep the motor running boy !! 8) 😉

Veel beterschap gewenst, ik hoop dat je gauw terug een toertje zelf kunt rijden

Amai, JP da’s wel effe schrikken!
              😕

In ieder geval spoedig herstel! ❗

Van harte beterschap gewenst !

Hey JP,

Van harte beterschap!!
                  Zorg maar dat je hersteld bent als de volgende Rufie trip eraan komt!

Greetz,

Plumber

PT

Spoedig herstel JP !!

Je hebt inderdaad meer geluk gehad dan die man in Zolder…
                      Veel beterschap man!
                      Verzorg u goed ❗

Wim

Sterkte, en hoop dat je weer vlug mag herstellen.

Beterschap en sterkte,

ik hoop dat je snel weer kan genieten!

Anoniem

Ikzelf heb ook een en ander terug op een rijtje gezet de laatste maanden.
                            Ik ben 39 jaar en werk fulltime 12 uur shift systeem in een chemisch bedrijf.
                            Daarnaast heb in een bijberoep als boomverzorger.
                            Een prachtige hobby die tot een drukke zaak/agenda heeft gezorgd de laatste jaren.
                            Vele maanden gewerkt met slechts 2 zondagen in de maand niet te werken.
                            Nu zit ik reeds van in Maart te sukkelen.
                            Oorzaak, 2 hernia’s in mijn nek.
                            Ik denk nu ook veel terug. Zou ik nu nog in betere gezondheid zijn als ik het een beetje rustiger had gedaan?
                            Ach wat maakt het uit, het is nu zo en ik zal er moeten mee leven.
                            Ik heb net vooraleer ik wist dat ik de hernia’s had mijn porsche gekocht.
                            Zo dacht ik mijzelf een beetje te verplichten om meer thuis te zijn en al eens een ritje te gaan maken. Wat me echter nog niet is gelukt door problemen met de inschrijving. Ik ben al van begin Mei niet meer aan het werk.
                            Zelfs thuis kan ik bijna niets gedaan krijgen door de pijn en stijfheid.
                            Dus aan iedereen hier, zoals er velen zeggen, vergeet niet te leven.
                            Je moet werken om te kunnen leven en niet leven om te kunnen werken.
                            Ook al is het werk nog zo plezant, je moet ook rusten en van andere dingen genieten.

ook ik dacht reeds snel terug aan wat we onlangs geschreven hebben… wie had kunnen denken dat één van ons zo snel wederom zou moeten ervaren hoe waar en juist het was! 🙁

En toch…!!! ‘Gebruik deze ervaring’!! Gebruik deze ‘wetenschap’ om je prioriteiten nog eens op een rijtje te zetten, en wie weet wordt ook jij één van de vele personen die ik mogen ontmoeten heb die na een dergelijke ‘life changing experience’ anders, misschien zelfs ‘beter’ gaan leven zijn… En heeeel misschien zullen ook sommigen van ons een beetje kunnen leren door jouw ervaring? Het zou mooi zijn… ‘hart-verwarmend’ misschien zelfs??? After all: “there is no education like adversity” (= er is geen betere leerschool dan tegenslag; Benjamin Disraeli, eerste minister onder Koniging Victoria)

Ik wens je oprecht veel sterkte, niet enkel met het herstel, ook met het opmaken van je ‘prioriteitenbalans’. (we zullen vanzelf wel merken of wij er nadien nog instaan… 😉 )

Oei Oei, da’s niet prettig om lezen!
                                Gelukkig blijkt het allemaal niet zo erg te zijn!

Heel veel beterschap in ieder geval en dat je idd snel weer met de mooie GT4S kan rijden! 🙂

rjf

Snel en volledig herstel gewenst 😯

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.