Re:Boxster 19′ velgen onder 911 Turbo?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Re:Boxster 19′ velgen onder 911 Turbo?

• Maker
    Discussie
  • Hoi,
    ik zou niet werken met brede spoorverbreders. Slecht voor je lagers, en je voelt dat bij die oude 911. Ik zou ook tot max 17 duim gaan met de torsievering. Eventueel de 17 duims Fuchs-replica?

Misschien dat Cabrio Wim je foto’s kan sturen van de wagen van een zekere Richard vh Nederlandse forum. Zijn Carrera 3,2 is prachtig met 17 duim Fuchs replica. 😉

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Anoniem

PM is verstuurd.
      Als de prijs goed is ga ik misschien eens passen.
      Die ‘bling bling’ past goed onder mijn blauwe kleur denk ik.

indeed!! Als men dan toch niet voor de originele gaat, dan toch best voor blitse velgen zoals deze! 😀

WOW , dat ziet er vet uit 8)

PT

Indien U nog op zoek bent naar een alternatief, heb ik hier nog een setje 18 inch Fikse FM10’s, (cfr. foto), liggen met zo goed als nieuwe Bridgestone Potenza banden op met N-codering.
            Ze mogen eventueel weg. Indien interesse, gelieve dan een pm te sturen.
            [IMG]http://i574.photobucket.com/albums/ss188/1polleke/Fiksefm10.gif[/IMG]

Anoniem

bertroex schrijft:

Ding wordt niet te besturen met 19. Met 17 wordt zowiewo stuiterhard. Probeer dat maar eens tegen 275km/h met een beetje zijwind. 16 inch en conti sport contact en je kan er mee rijden.

my two cents

😉

Bert

Ik heb nu 16 Bridgestone S02 banden met N codering

Anoniem

Ik vind mijn velgen niet lelijk hoor 😀 en de auto al helemaal niet 😀
                Ik zou graag iets breder gaan, en dan heb ik bredere velgen nodig.
                Ik weet ook nog een setje AZEV velgen liggen die moeten worden herspoten.
                misschien is dat wel iets, kunnen ook met een zwart hart gespoten worden.
                Maar dan mag de oxidatie in de gepolijste rand niet te erg zijn, anders krijg je dat er niet volledig uit vrees ik. misschien die wielen ook nog maar even gaan bekijken 😀
                Die zijn 7,5 x 17 en achter 10 x 17

Ding wordt niet te besturen met 19. Met 17 wordt zowiewo stuiterhard. Probeer dat maar eens tegen 275km/h met een beetje zijwind. 16 inch en conti sport contact en je kan er mee rijden.

my two cents

😉

Bert

@ Wim: bedankt vriend 😉

@ William: met brede spoorverbreders heb je meer hangend “gewicht” op de lagers. Niet aan te raden.

Er zal nu wel een discussie ontstaan, maar dit is mijn mening EN mijn ervaring.

Wel mooie velgen, vind ik. En je Turbo mag er ook wezen. 😉

Wim

Even dit draadje doorlezen William, staat alles in over de de Fuchsen, en afbeeldingen.

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=1&t=29448&hilit=Fuchsen

Anoniem

Ik ben reeds een tijdje op zoek naar velgen met een brede rand voor mijn Porsche.
                        Ik heb nu een set gekocht.
                        De Porsche boxster velgen zien er wel goed uit.
                        [IMG]http://i762.photobucket.com/albums/xx265/vawilliam2003/Houtbriketten006.jpg[/IMG]
                        Ik dacht dat het gebruik van spacers geen probleem is voor de lagers zolang de spoorbreedte hetzelfde blijft.
                        Misschien toch maar beter verder zoeken naar iets in 16 of 17 inch.
                        Ik heb nu 16 inch fuchs velgen met vooraan 205 breed en achter 245.

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.