Recaro A8 stoelen set compleet

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Recaro A8 stoelen set compleet

• Maker
    Discussie

• porschefabian
    Deelnemer

Ik heb besloten toch voor een ander set stoelen te gaan.. ..Daarom gaan mijn Recaro A8 stoelen in de verkoop.
      Het zijn beide generatie 2 stoelen.
      Alle kapjes en dopjes zijn erbij ( een kapje voor stoelen is gloednieuw, losse onderdelen zijn nauwelijks te vinden..)
      -1 stoel is compleet met nette bekleding
      1 stoel heeft kapotte zitting bekleding.. ( deze is er wel bij voor als mal te dienen en de klemstrippen die ingenaaid zitten)
      Eventueel heb ik er een generatie 1 zitting bij ( de plasticuitvoering) om stof van te gebruiken..

deze stoelen zijn amper nog te vinden en met de achterkant in kleur van de auto staan deze erg mooi in de auto.
      deze set gaat ook op ebay, en zijn gewild, dus wil je voor weinig een set hebben, snel toeslaan..
      prijs voor 2 stoelen met toebehoren € 1.500,00
      Losse zitting erbij € 100,00

Serieuze voorstellen zijn mogelijk…
      liever afhalen, maar verzenden is eventueel mogelijk in meerdere pakketten, zal niet goedkoop zijn..maar het kan..

Voor de liefhebbers..
      Afbeeldingen in volgende post..

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
      • Misschien een paar maanden te laat maar heb je deze nog ?

Reservering tot nader order vervallen,

Amerikaan laat niks meer horen en betalen doet ie ook niet…
          dus de set is beschikbaar voor liefhebber..

Te weinig ruimte ter hoogte van schouders is ook de reden waarom ik bredere zoek.

Deze set is gereserveerd en gaat naar de States, even het verzenden rond maken.

Ik pas niet goed in de recaro’s vandaar dat ik wat anders ga zoeken.

de originele hardbacks wil ik eerst een keer in zitten of dat deze wat meer schouder en arm ruimte geven…
              eventueel wil ik eens kijken of ze na te maken zijn, als ik een origineel stoel kan gebruiken om dit te proberen..

Daar geef ik Terrum gelijk.
                Ik ben op zoek naar de brede kuipstoelen voor mijn 996 GT3 CS 😯
                Wat een prijzen dat ze daar voor durven vragen 😯
                Kan bijna al beter de 996 verkopen en een 997 RS met brede stoelen in de plaats zoeken :happy:

Om ze betaalbaar te vinden ga je geluk moeten hebben vrees ik, beste optie lijkt me een wagen te kopen waar ze inzitten, ze daar uit te halen en terug verkopen met originele stoelen, dan ga je het goedkoopst gesteld zijn en anders gaat het een hopeloze zaak worden vrees ik :bounce:

Ik wens je alvast veel geluk met je zoektocht

De enige echte 993 hardbacks

Zal dus voorlopig eerst met de standaards gaan rijden en dan mijn geluk eens beproeven voor een enigszins betaalbare set..
                    Heb de tijd dus komt wel een keer wat voorbij..

welke stoelen wil je dan uiteindelijk in de 993 plaatsen?

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.