Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Mening › Recaro zetels
- Dit onderwerp bevat 7 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 9 maanden geleden door Bert V..
-
Van het weekend een set Recaro zetels gekocht komende van een 911 va, 1975.
Nu is het een volledige set van de voorstoelen met bijhorende achetzitjes te zijn ,ik denk dat het destijds een optie was bij de aankoop van de wagen .
De achterzitjes zijn nooit herbekleed geweest en volledig origineel van een porsche 911.
De bekleding van de stoelen is nat geweest en is ook verpulverd .
De bedoeling is om deze te laten laten overtrekken in blauw leder beetje singer achtig .
Maar nu ik denk dat het originele zijn mee geleverd uit een porsche 911 begin ik te twijfelen om deze terug origineel te herbekleden ,al heb ik geen wagen waarin deze zouden passen .
Iemand ervaring met deze stof van recaro anders worden ze waarschijnlijk blauw
Mvg JacquesAttachments:Deze bekleding heb ik nog nooit gezien in een Porsche, het kan zijn hé maar ben het nog niet tegen gekomen.
Lijkt me eerder de originele Recaro stof van de jaren 70 of 80.
Zag je wel eens gemonteerd in een Golfje of BMW die tijd.Bij Aliexpress hebben ze deze stof in grijstinten. Ik denk als je het net wat afzoekt dat je deze oranje versie ook wel kan vinden.
Misschien ook hier eens zoeken.Je kan er alle richtingen mee uit hé…
Dat is het welk ik in gedachte heb zoals model 1 maar dan in blauw en zeteltjes zijn bijna identiek als 3 .
Zou mooi zijn om in die blauwe cabrio@Jacques, deze stoelen zijn nooit door Porsche standaard geleverd bij mijn weten, maar werden wel veel gebruikt in de 928 en 911jes en konden met Porsche kleding bekleed worden.
Deze werden ook veel gebruikt in BMW, Mercedes, VW en Audi en voornamelijk eind jaren ’70 tot ‘eind 80er jaren.
Is een heerlijke stoel, want ik had deze in de jaren 80 in mijn R.R zitten. en was toen ook dezelfde stag als de rest van de auto.
Heb daar toen nieuw net geen FL 400,00 per stoel voor betaald.Dank je Wim , ik dacht dat ze misschien origineel waren omwille dat de achter zitjes volledig juist idem zijn als de originele met een gewone bekleding .
Ik heb zojuist 12 volt aangesloten en er werkt maar 1 schakelaar ,dus eerste uitzoeken waarvoor al die schakelaars dienen en herstellen dan alsook eens nakijken of die rails op een 3.2 passen.;
Nu nog een juist adres om ze te laten bekleden in leder aan een redelijke prijs .
Ik vond vroeger al de recaro stoelen iets hebbenen in Lier kan je deze eens contacteren
JRS Automotive in Sint Truiden
http://www.jrs-automotive.be
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.