rechter gardebou verwijderen alle vijzen los..

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 rechter gardebou verwijderen alle vijzen los..

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen.. Ondertussen staat mijn P in men garage en ben ik hem uitelkaar aan het halen voor te spuiten. En roest controle.
    Nu zit ik vast bij de rechter voorkant. Waar de oliekoeling zit aan het voorwiel.
    Nu alle vijzen zijn los net zoals bij de andere kant.
    Maar toch zit hij nog stevig vast.
    Moet die oliekoeler er onderuit?
    groeten

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • [quote=”cabrio wim” post=92704]Dat meen je niet hè Bully dat hij hem gaat ombouwen. :([/quote]

Inderdaad best wel zonde … zeker gezien de waarde die de impactbumpers financieel en emotioneel vertegenwoordigen 😐

… wie betaalt, bepaalt 😉

Hier nog wat pagina’s met foto’s. klikhierop

jaweel 😉 enkel bumpers en cup spiegels. turbo interieur zit er al in
          Twijfel nog tussen de kleur zwart of dat porsche grijs?
          https://lh4.googleusercontent.com/-G4oA0RvtVP4/TuvF8EJUviI/AAAAAAAAA1M/6jxAfTDMfMo/s720/k3frc.jpg

Wim

Dat meen je niet hè Bully dat hij hem gaat ombouwen. 🙁

Een porsche gevonden? Deze ga je ombouwen naar 964? Doe je wel veel foto’s van je project? Succes…..

hallo heren , ja even later had ik het los , ik miste nog 1 torx vijze waar de oliekoeler mee vast zat.
                En dan nog veel trek en duw werk om die lijm los te krijgen.
                Maar het resultaat is er
                IMG_1446.JPG

Met een fijn breekmes de kit lossnijden tussen het spatbord en de rest van de wagen. Ben je zeker dat alle vijzen los zijn ? Ook die in de deur waar de elektrische leidingen etc lopen ? Daar zitten 2 inbusbouten.

EDIT: je weet al dat er inbusvijzen zitten owv de andere kant. 😉

Wim

Nee hoor, maar Porsche zet er een soort van dubbele kleeftape tussen.
                    Dus deze met veel beleid losmaken

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.