- Dit onderwerp bevat 9 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 3 maanden geleden door .
-
Discussie
-
4 augustus 2015 om 16:18
Vorige week op de Miss Coast trip werd ik erop gewezen dat mijn rechter (passagierskant) achterstoplicht niet meer werkte.
Gisteren de tijd gevonden om het probleem eens te onderzoeken.
Eerst heb ik in de zekeringkast vooraan in de kofferruimte gecheckt, de zekering van 15A op plaats 19 is nog OK.
Dan maar eens de achterlichten opengedaan, ik heb de lamp van de passagierskant (kant die niet meer werkt) eens aan de
bestuurderskant gemonteerd en daar doet hij het wel nog??? Dus de lamp is niet stuk en de zekering is ook nog OK???
Wat zou hier dan het probleem kunnen zijn?
Heb ondertussen ook eens mijn garagist op gebeld en die vertelde mij dat waarschijnlijk de lamphouder (choket) niet meer OK zal zijn?
Hij is het nu niet 100% zeker maar hij vertelde mij dat ik waarschijnlijk een volledig nieuw achter licht zal moeten kopen (was het wel niet 100% zeker).
Als ik op Rose Passion kijk dan zie ik dat een volledig nieuw licht rond de 250€ kost????? Wel duur voor enkel maar een stoplicht die niet meer werkt.
Heeft iemand ooit al hetzelfde probleem voorgehad? Is het niet mogelijk om alleen maar de lamphouder + bedrading te krijgen?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.