Reclame Gemballa op homepage

Home Forum Porscheforum mededelingen Reclame Gemballa op homepage

• Maker
    Discussie
  • Ik zit al langer met het gedacht dit te posten , maar steeds vergeet ik het als ik hier ingelogd ben .
    Hoe komt het dat op de homepage van dit forum nog steeds de reclame van Gemballa staat met de foto van Uwe erbij ?
    Deze man is toch .niet meer .
    Vermoord en bedrijf is over kop gegaan .
    Onlangs heb ik gelezen dat dit bedrijf nu via curator is overgenomen door 2 nieuwe investeerders
    Nu nog zien wat er verder van komt .
    Nu lijkt het alsof Gemballa ons Forum Sponsert (is dat zo ???) en wordt er nergens iets vermeld over deze triestige gebeurtenissen .

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Was oa de rit van TACB (verstuurd 5/9)
      Och , maakt eineglijk niet veel uit .
      Weldra is dat dus opgelost lees ik en kunnen we ze hier rechtstreeks neerzetten 😉

Voor we er weer een welles nietes spelletje van maken, ik heb net even al de mails gechecked die binnengekomen waren, ik heb 4 items van je terug gevonden die je gestuurd had die ik ook geplaatst heb… dus ben ik benieuwd op welke verslagen je nu eigenlijk doelt ?

Deze problemen zijn trouwens eerstdaags van de baan dan kunnen we de medewerkers een eigen login geven waarmee ze hun eigen verslagen kunnen posten. Donderdagmiddag zit ik bij de webbie

Artikelen en verslagen schrijven is idd goed .
          Als er dan niets mee gedaan wordt is iets minder .
          Na twee verslagen zonder gevolg doorgezonden te hebben , heb ik er van de volgende uitstappen (Sinsheim , Hockenheim , Porschmuseum , MyCar show en Essen Motorshow) ook maar geen verslagen meer opgestuurd .
          Voelde het aan als vergeefse moeite .
          Dus als je verslagen vraagt en mensen sturen ze door , publiceer ze dan ook als je verder verslagen wil aankrijgen .

Die banner was geen reclame (het is geen reclamebanner voor sponsors) maar een nieuwsfeit en een link naar dat bericht, doordat ik lang niet meer op t forum kwam, door de drukte met mn zaak heeft dit dus lang gelinkt naar een oud nieuwsfeit, dat gezegd zijnde, als er mensen zich geroepen voelen om zelf artikelen te schrijven dan zal ik de oproep nogmaals hernieuwen… wil je zelf nieuws aanbrengen voor het portaal, mail ons dan via de gekende kanalen en je krijgt een schrijverstatus waardoor je zelf artikelen kan posten op het portaal, met een beetje goede wil kunnen we op termijn mss zelfs vrije perskaarten aanvragen voor onze medewerkers wat handig kan zijn voor evenementen en dergelijke ….

Ik kan helaas niet alles alleen doen boys…

hola, ik wist helemaal niet dat Gembala dood was! 😯 Vreemd, ik lees zo veel autoboekjes, en heb er nergens ook maar iets over gelezen… Verwonderlijk, aangezien het blijkbaar nog om een sappig verhaaltje gaat waar de pers anders graag opspringt…

Ben door mijn job zeer veel in Stuttgart, dus op een boogscheut van Gemballe, door de tunnel rechts richting Leonberg, ben er dikwijls geweest, er stonden daar super maschientjes nie te doen.
                Naar de prijs moest ik niet kijken veel te veel voor bijn beursje.

Voor 2 weken was de etalage dichtgekleeft dus geen beweging meer.
                Ben op 23 november nog eens in de buurt, zal nog eens gaan kijken of er terug beweging is.

Rudporsche

Vond het ook eigenaardig dat het artikel vandaag aangepast was.

Denk dat als het op meerdere plaatsen geschreven staat het wel waar zal zijn.

Klopt .
                    Daarom snap ik nog minder dat er na mijn vraag ineens een artikel wordt aangemaakt met onwaarheden .
                    Dat verhaal van dat nieuwe bedrijfje werd idd rondverteld toen die nog vermist was .
                    Speculaties toen.
                    Ondertussen is de man al even dood , bedrijf onder curationele gesteld en 2 nieuwe investeerders gevonden .
                    Dat zijn de huidige feiten . zijn lev
                    Uwe Gemballa zat in de witwaspraktijken en dacht de maffia te slim af te zijn .
                    Die wijsheid/geldzucht heeft hij met zijn leven moeten bekopen .

Wim

Goede man is helaas niet meer onder ons, dus kan mij er iets bij voorstellen. 💡

Artikel had ik niet gezien .
                        Elke keer ik op een afbeelding klik , komt de volgende .
                        In elk geval leeft deze man zeker niet meer .
                        Klik maar eens op mijn eerder bijgevoegde link

Ik citeer

Aan het verdwijningsmysterie van Porsche-tuner Uwe Gemballa is een einde gekomen. Hij is vorige week, gewikkeld in plasticfolie, ten westen van Pretoria gevonden.
                        Daar lag zijn lijk gewikkeld in plasticfolie.

Edit : Ik zie waarom ik het artikel niet eerder zag. Het bericht staat op datum van vandaag. Gepost na mijn vraag 🙄 ❓

Koen,

lees het artikel nog eens
                          https://porscheforum.be/index.php/component/content/article/1197

Blijkt dus dat hij nog leeft en een nieuw bedrijf heeft opgestart?

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.