RECLAME GOUDEN GIDS

Home Forum Zeverhoekje RECLAME GOUDEN GIDS

• Maker
    Discussie
  • Ik heb vandaag nog es bezoek gehad van mijn “beste vriend ” van de gouden gids voor het boekjaar 2010
    dit neemt elk jaar weer een serieuze hap uit mn budget , maarja ik zit in een branche weer ik niet zonder reclame kan dus als ik reclame wil maken moet ik het dan ook goed doen .
    mond aan mond reclame gebeurt bij mij niet ,daar de meeste mense die zich een kluis aanschaffen daar niet direct te koop mee lopen.
    omdat er hiet toch ook stevig wat zelfstandigen en bedrijfslei(ij)ders zitten zou ikgraag es weten wat het gemiddelijd budget is wat er aan reclame gemaakt wordt
    daaromzit er ook een poll bij ,dan kan het ook annoniem omdat mischien niet iedereen happig is om dat zomaar openbaar te maken.
    ikzelf besteed elk jaar zon 25000 € btw ex aan deze heren,maar dat loont dan ook wel
    commentaar is altijd welkom

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • [quote=”Audiotronics”:2400wvt9]Het eerste jaar dat ge als zelfstandige start staan ze elke 5 minuten aan uw deur en laat ge u door veel van die gasten vangen. Van stratenplannen, vermeldingen op websites, kleurpotloden en boekskes voor de plaatselijke voetbalploeg tot 11.11.11
      idem hier
      De grofste die ik heb gehad was een advertentie gedurende drie jaar op een zoekrobot. Na twee maanden was de zaakvoeder en de zoekrobot wel “verdwenen” 👿
      idem hier
      De Gouden Gids was er ook als één van de eersten bij. En voor mijn sector : allemaal weggesmeten geld. Het enige wat iets of wat rendabel is geweest is de regionale radioreclame (maar kost ook snel 1000 EURO/maand). Ik spendeer geen euro meer aan gouden gids toestanden.

Misschien eens een poll plaatsen : wie zoekt zijn info in de gouden gids en/of heeft deze gouden gids (eender welke editie) nog thuis of op het bedrijf liggen? Gewoon een eenvoudige website (laten) maken en zorgen dat die op de zoekmachines op de eerste bladzijde van zoekresultaten geraakt is veel goedkoper en meer rendabel.
      heb ik gedaan
      Voor het caraudiogedeelte hier verkopen wij ondertussen al meer dan 60% via het internet. Zelfs GSM’s worden al meer en meer via e-mail besteld. En gasten met tuningwagens een dikke korting geven in ruil voor reclame. Ik heb er zelfs al gehad die komen vragen wat een reclamesticker van de winkel kost om op hun wagen te kleven 😆 [/quote]

Het eerste jaar dat ge als zelfstandige start staan ze elke 5 minuten aan uw deur en laat ge u door veel van die gasten vangen. Van stratenplannen, vermeldingen op websites, kleurpotloden en boekskes voor de plaatselijke voetbalploeg tot 11.11.11

De grofste die ik heb gehad was een advertentie gedurende drie jaar op een zoekrobot. Na twee maanden was de zaakvoeder en de zoekrobot wel “verdwenen” 👿

De Gouden Gids was er ook als één van de eersten bij. En voor mijn sector : allemaal weggesmeten geld. Het enige wat iets of wat rendabel is geweest is de regionale radioreclame (maar kost ook snel 1000 EURO/maand). Ik spendeer geen euro meer aan gouden gids toestanden.

Misschien eens een poll plaatsen : wie zoekt zijn info in de gouden gids en/of heeft deze gouden gids (eender welke editie) nog thuis of op het bedrijf liggen? Gewoon een eenvoudige website (laten) maken en zorgen dat die op de zoekmachines op de eerste bladzijde van zoekresultaten geraakt is veel goedkoper en meer rendabel.

Voor het caraudiogedeelte hier verkopen wij ondertussen al meer dan 60% via het internet. Zelfs GSM’s worden al meer en meer via e-mail besteld. En gasten met tuningwagens een dikke korting geven in ruil voor reclame. Ik heb er zelfs al gehad die komen vragen wat een reclamesticker van de winkel kost om op hun wagen te kleven 😆

nee
          maar het staat dan ook in het zeverhoekje

Porsche gerelateerd?

😮 twisted: 😮

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.