Home › Forum › Porscheforum Technisch › Luchtgekoelde Porsches › 911 › Re:Coating benzine tank 911 1986
- Dit onderwerp bevat 19 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 1 maand geleden door
Stef69.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”Gette” post=83369]… het verhaal van die groene “song 2” van Singer. Alle platen zouden ze vervangen door carbon, fameus werkje maar 300.000 euro voor een totaal project is toch wel sterk overdreven hoop ik 😯
Zijn veel mensen die daar absoluut niet voor te vinden zijn, maar ik vind het wel iets hebben !
Geert.[/quote]
dat zijn de budgetten waar ze bij Singer mee werken voor “al” hun projecten 😯 😯 😯
Anoniem11 januari 2012 om 20:47Daar hoort ie inderdaad.
Vandaag de tank geplaatst, gevuld en een test ritje :driver: gedaan :relaxman: .
Na mijn test rit toch ook nog even onder de motorkap zitten gluren 😀 Vind ik daar een een losse draad ❓ Na het demonteren van luchtfilter en intercooler eindelijk een contact gevonden zonder draadje :relaxman: na het opnieuw aansluiten van de draad en herplaatsen van alle losse delen terug een test rit gemaakt.
Nu rijd mijn P als nooit tevoren, zal dus wellicht altijd al los geweest zijn.
Het stoterig rijden tussen de 2 en 3 duizend toeren is helemaal weg :relaxman:
Wat kan een mens toch gelukkig zijn na een dagje sleutelen aan een oldtimer 😀
Misschien ga ik er mee naar Maastricht bollen vrijdag, hoop dat het weer het toelaat 😀[quote=”vawilliam2003″ post=88478]Zou kunnen dat de rubber de lak moet beschermen tijdens tanken?[/quote]
Bij mijn weten is dit idd de “tank flap” in nieuwstaat.
Die van mij zit er ook nog in en is intussen 33 jaar jong, ziet er wel iets anders uit 😛Geert.
Anoniem10 januari 2012 om 20:27Zou kunnen dat de rubber de lak moet beschermen tijdens tanken?
Anoniem10 januari 2012 om 20:23Neen die schuimband kom aan de onderzijde van de tank, dat is me duidelijk.
http://www.stoddard.com/shop/shopexd.asp?id=10789
foto van de bewuste rubberIs dat die lange schuimband William. 💡
Want heb hier thuis de PET niet om het na te kijken. 😳Anoniem10 januari 2012 om 20:15Vandaag eindelijk mijn oude benzine tank uit mijn Porsche gehaald.
De nieuwe is al enkele dagen in de beschermende coating gespoten en zal dus een van de volgende dagen in de Porsche worden geplaatst. Zal dan nog enkele foto’s plaatsen 😀
Ik had samen met de tank alle dichtingen besteld.
Nu heb er wel 1 waarvan ik niet weet waar ze moet komen.
Onderdeel nummer 911 201 279 01 schutslappen.
Wie weet waar deze hoort te zitten 💡Anoniem30 oktober 2011 om 15:15Gette schrijft:
vawilliam2003 schrijft:
[quote]Heb een mooie website gevonden omtrent ombouw naar Singer, misschien kom ik dat wel eens met jullie bespreken vooraleer een definitieve beslissing te nemen.In het Franse Speedster magazine (nummer 2) doen ze het verhaal van die groene “song 2” van Singer. Alle platen zouden ze vervangen door carbon, fameus werkje maar 300.000 euro voor een totaal project is toch wel sterk overdreven hoop ik 😯
Zijn veel mensen die daar absoluut niet voor te vinden zijn, maar ik vind het wel iets hebben !
Geert.[/quote]
300.000 euro zal ik niet kunnen investeren.
Ik vind vooral de kleuren mooi, dan klassiekere look is ook mooier dan de inpakt bumpers naar mijn mening. zullen eerst wel goed moeten rekenen wat het allemaal gaat kosten natuurlijk.
Mooi is 1 betaalbaar in natuurlijk 2.Anoniem30 oktober 2011 om 15:12vawilliam2003 schrijft:
Heb een mooie website gevonden omtrent ombouw naar Singer, misschien kom ik dat wel eens met jullie bespreken vooraleer een definitieve beslissing te nemen.
In het Franse Speedster magazine (nummer 2) doen ze het verhaal van die groene “song 2” van Singer. Alle platen zouden ze vervangen door carbon, fameus werkje maar 300.000 euro voor een totaal project is toch wel sterk overdreven hoop ik 😯
Geert.
vawilliam2003 schrijft:
Heb een mooie website gevonden omtrent ombouw naar Singer
Linkje? 8)
vawilliam2003 schrijft:
Is 150 euro duurder dan de nieuwe die ik reeds heb besteld.
Toch succes met de verkoop.Niet zo snel…
Ori P, gecoat, alles erbij en B.T.W. incl.
Succes met FVD tank.
Anoniem28 oktober 2011 om 22:31cabrio wim schrijft:
Heb binnenkort nog een lijstje voor je, ik ben bijna klaar, dus ben je niet vergeten.
Ik ben zelf ook goed goed aan het zoeken naar mogelijke kleuren en dergelijke voor de restauratie.
Heb een mooie website gevonden omtrent ombouw naar Singer, misschien kom ik dat wel eens met jullie bespreken vooraleer een definitieve beslissing te nemen.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.