Home › Forum › Zeverhoekje › Red Sandra
- Dit onderwerp bevat 26 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 10 maanden geleden door 911-lover.
-
MakerDiscussie
-
25 december 2008 om 22:59
Iemand dit gezien op het nieuws vandaag ?
Verschrikkelijk , mijn bijdrage is overgemaakt!
-
MakerDiscussie
-
Ik heb het vandaag gelezen in de krant en ik ging dadelijk denken aan mensen binnen mijn bekendenkring .
Ik ben blij voor deze mensen dat er nu een uitzicht is voor hun situatie .
Ikzelf ben nog niet zover . Over 2 weken kan ik een jubileum vieren .
De tiende gerechtszitting ivm mijn zoon .
Ik hoop dat er ook stilletjesaan een einde aan komt .Sandra heeft nu alle kansen om gered te worden, er is al over de 40% van het totaal bedrag in giften ontvangen. Nu heeft iemand besloten om de rest bij te passen mocht er niet genoeg meer verzameld kunnen worden. Geweldig toch !
De vader schrijft op zijn site:
Een welgesteld koppel dat aangegrepen was door het verhaal van Sandra, gaat alle verdere kosten, zijnde het resterende bedrag van haar peperdure behandeling betalen.
Deze weldoeners met een groot gouden hart, hadden gemerkt dat de geldinzamelactie een beetje stilgevallen was en schieten daarom ter hulp. Het echtpaar wenst anoniem te blijven. Het zijn fantastische mensen! Ik ben hen rond de hals gevlogen van blijdschap!
Ik ben hen, maar evenzeer U, dankbaar voor de steun die we mochten ontvangen!Heb het ook gevolgd, en onmiddellijk 25 euro gestort,
al was het maar om MIJN geweten te sussen.Medicijn zou nu ineens niet meer te koop zijn?
Rare situaties allemaal.zoiets wens ik niemand niet toe… werd er ff stil als ik de site bekeken had…
als je in zo’n situatie terecht komt, dan probeer je alles eraan te doen om die dierbare te redden.
dit is een laatste daad om het meisje te kunnen redden…Met de hulp van iedereen zou da zeker moeten lukken, het zou gerust nog eens in de media mogen komen… khad het vaag iets van opgevangen…
blijkbaar is er ook een sms actie van start gegaan 1€ per sms… dat is nu niets, als je ziet hoeveel mensen anders wel smsjes sturen voor idool enz… dan moet dat nu toch zeker lukken… de teller staat bijna 9%
hopelijk staat deze vlug op 100%….op mijn steun kunnen ze alvast rekenen
t’is drie keer het hoofdonderwerp geweest op het vtm nieuws.
dit is geen scam , je hoeft niet te twijfelen.zoals je kan lezen heeft die man nog nooit een site gemaakt en is dit zijn laatste wanhoopsdaad. probeer het in die context te zien.
alle hoop was lang gericht op het feit dat zijn dochter mocht deel uitmaken van de testpersonen bij de ontwikkelaar.
maar die hebben hem uiteindelijk gezegd dat zijn dochter al te oud is om te mogen deelnemen.
en dus is die site zijn laatse hoop eigenlijk.Ook ik heb gestort,
alhoewel ik eigenlijk niet weet of dit wel echt is.
Maar laten we zeggen dat ik het risico niet wil lopen dat het wel echt is.Vind het wel een beetje raar dat de vader/initiatiefnemer of who-ever niet eerder begonnen is met deze inzameling, toen er nog meer te redden was.
Want als ik het goed begrijp stopt het medicijn de ziekte enkel, draait het de blindheid ondertussen enzo niet terug.En die teller vind ik wel macaber, kan me bijna niet voorstellen dat een papa dit kan op een site zetten….
Maar zoals gezegd , die paar euros kunnen er best af en als het een scam is, dan zal mijn eeuwige misprijzen tov de scammer zwaarder wegen dan de verloren centjes, en is het echt waar , dan zijn die mensen veel meer met die centjes dan ik er ooit plezier of nut zou kunnen uithalen.
3X slikken toen ik het artikel las. De tranen stonden in mijn ogen.
Dus hierbij ook het nodige gedaan. Ik zou zot worden moest dit met één van mijn kinderen gebeuren. Ze mogen me alles afnemen behalve mijn kinderen aanraken. Want daar doe je tenslotte alles voor, ga je voor door water en vuur.En de Belgische staat? Als ze al geen deftige regering kunnen maken en elkaar de haren uittrekken 🙄
het is zoals ze zeggen eh luc, als er 100.000 mensen 10 euro storten zijn ze er bijna. En wat is nu 10 euro voor de meeste onder ons? Een ne keer geen frieten eten op zaterdag en dan eens een boterham, en je hebt het al uitgespaard.
Alle beetjes helpen.Ik kan Koen zeker begrijpen ‘ eigen kind eerst ‘ en dit is heel normaal en mogen wij hem zeker niet kwalijk nemen. Ik dacht zelf dat deze zaak al lang was afgelopen maar zoals ik nu hier lees blijkt ze echter niet van ophouden te weten, waarom je verhaal niet eens in de krant zetten Koen ?
Nu wat dat ziek kindje betreft vind ik het persoonlijk echt wel deprimerend dat er niemand van de overheid er iets wil aan doen of helpen. Voor de rest smijten ze geld langs ramen en deuren buiten voor niets, en het schoonste is dan nog dat het niet hun geld is maar ons geld. En in deze periode en gang van zaken is het ook niet simpel om als bedrijf deze mensen een pak geld te schenken, maar ik heb wel mijn best gedaan en toch iets gegeven.
Anoniem27 december 2008 om 03:10Done.
Ik denk dat dit veel nuttiger is dan Daminaanactie of andere waar een deel van je storting naar de organisatie en de mailings enz gaat.[quote=”993S”:1nnv0a5s][quote=”Kustom creations”:1nnv0a5s][quote=”993S”:1nnv0a5s]
Wanneer gaat dit forum wakker schieten ?????[/quote]Ik wil niet cru zijn eh denis, maar dit is niet de juiste uitspraak.
Denk dat de overheid hier eens serieus moet over nadenken.
Als bepaalde gemeenten de OCMW schulden kunnen kwijtschelden zonder boe of ba, dan moet de overheid dit ook meer eens kunnen betalen vind ik.
Altijd zijn er overal tekorten tot de banken ineens in elkaar storten en dan zijn er miljoenen genoeg om die banken toch maar boven water te houden. Mijn inziens heeft de overheid meer dan geld genoeg om ook dit initiatief te helpen.
Van mij mogen ze, weten we tenminste zeker dat er eens iets goeds gedaan wordt met het belastinggeld.[/quote]Ik zou erop kunnen reageren maar ga het niet doen.
Ik voel wel plaatsvervangde schaamte , laat ik het daarbij laten.[/quote]
Denis,begrijp me niet verkeerd eh, ook ik zou dit nooit iemand toewensen.
En als wij(alle belgen) de handen in mekaar slaan dan is dit “probleem” zo opgelost. Ik ben hier zeker voorstander van want iemand verder helpen zonder dat je er baat bij hebt, maar gewoon het gevoel van iemand geholpen te hebben daar kan bij mij nog altijd niets boven. Helaas is de maatschappij tegenwoordig enkel nog op egoisme gericht 🙁Btw: ook ik heb gestort hoor 😉
[quote=”993S”:3uu0zmfz]Met alle respect Koen maar wat heeft uw relaas te maken met een kind dat een gewisse dood tegemoet gaat indien veel mensen niet een klein beetje willen helpen.
[/quote]Ik begrijp je volkomen Denis , en ook de mensen die (samen met ondergetekende ) dit initiatief een warm hart toedragen .
Mar als je mijn relaas gelezen hebt is ook in mijn relaas sprake van kinderen die hun dood tegemoet gaan .
Herinner de moeder die haar haar 5 kinderen had vermoord . Ook zij had gewaarschuwd dat ze dat ging doen .
Ook ik heb dezelfde waarschuwing te horen gekregen doch dit is niet voldoende om iets te kunnen ondernemen met officiele diensten (lees geen aantoonbaar levensgevaar .
Met mijn zoon wil ik niet dat het ooit zover komt .
En ook dat kost me handen vol met geld waarbij niemand me steunt en er geen media voor geinteresseert is daar het dagelijks gebeurd . 😥
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.