Red Sandra

Home Forum Zeverhoekje Red Sandra

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
    • Beste Porsche vrienden,

Ik heb met de seconde een zeer aanmoedigende PM binnen gekregen van een medeforummer met de mededeling dat hij 25 euro gestort heeft en om me te bedanken dit onder de aandacht te brengen.
      Hij wil dit liever “in stilte” doen dan het op een forum te posten.

Porschisten , wees niet beschroomd om jullie goed hart op een forum tot uitdrukking te brengen. Post met “ik heb gestort” zullen deze topic actueel houden en belangrijker, anderen aanzetten om ook iets bij te dragen.

Oproep aan alle mensen van dit forum :

Stort een klein bedrag op de rekening van die familie en help dit kind redden. Het is een zaak van zeer weinig tijd en een jong vlaams meisje.

Ik stop nu met “zagen” en laat nu ieder zelf beslissen of ze dit mensje een leven willen gunnen. Want het hangt van ons allemaal af !

Met alle respect Koen maar wat heeft uw relaas te maken met een kind dat een gewisse dood tegemoet gaat indien veel mensen niet een klein beetje willen helpen.

Verleden jaar en dit jaar werdt er een rit en meeting georganiseerd ter ere van een jongentje dat terminale kanker had (ondertussen is hij overleden)
        Is toen massaal reactie op gekomen. Was dat dan alleen om aan die meeting te kunnen deelnemen??
        Zo neen, waarom daar wel en hier niet?

En het argument dat de staat het maar moet betalen is een terechte opmerking. De staat zou zoiets MOETEN betalen maar ze DOEN het voorlopig niet. En dus is er dringend hulp nodig van anderen maw van iedereen die wil en kan.
        Dit betekent voor 99% van de mensen van dit forum een druppel op de hete plaat. Voor iemand anders betekent het LEVEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het is al te gemakkelijk je er vanaf te maken door te zeggen , we betalen al genoeg en dus laat ze van “ons” belastinggeld maar betalen.
        Nogmaals , zou idd super zijn en de juiste oplossing. Want zodoende betalen we allemaal maar een fractie. Maar nogmaals , de staat doet het voorlopig niet. En dus is het alternatief dat kind te laten sterven.
        Ik wenst het echt niemand toe. 😥

[quote=”ironpatje”:36vsmpm8][quote=”993S”:36vsmpm8]
          Wanneer gaat dit forum wakker schieten ?????[/quote]

awel, schiet maar wakker,

als ge een rekening opent voor Sandra, dan wil ik daar gerust op storten, en als alle 2400 (of zoiets) leden daar vb 20 euro op storten, dan kan je in naam van het PF een mooi bedrag schenken (maar er is ook een risico dat de een of andere met dat geld gaat lopen zeker ❓ )[/quote]

Er staat een rekening op die vader zijn site.
          Kan via overschrijving of paypal

De belastingen zijn idd ongewild en onverwacht bij mij nog een deel komen halen en wel om de reden dat toen ik mijn zaak had een Porsche op mijn privé naam heb/had staan .
            +8000€ zomaar weg voor niets . Die mogen ze van mij integraal naar dit doel sturen .

Zelf steun ik geen andere doelen meer sinds ik voor mijn zoon zijn rechten aan het strijden ben .
            Dat alle vrouwen ge-emancipeerd willen zijn en dezelfde rechten als de man willen hebben is normaal . Doch als het er éénmaal op aan komt ze HUN voordelen gebruiken tegen een man waardoor deze benadeeld wordt en regelrecht gediscrimineerd is blijkbaar ook normaal .
            Zij kunnen alles met pro deo’s doen en hoeven geen enkel gerechterlijk oordeel te volgen terwijl wij niet één foutje mogen maken of we zijn alles kwijt en wij mogen alles zelf bekostigen (tot nu toe over 30.000€ ) is de normaalste zaak van de wereld .
            Niemand officieels helpt een man daarin en deze moet maar alles zelf oplossen wil hij überhaupt zijn zoon nog zien en liefst op regelmatige gerechterlijke basis (wat mij na 9 gewonnen rechtszaken nog niet lukt . 10e is onderweg ) .
            Een man verliest zijn recht als hij maar van iets beschuldigd wordt ( er hoeft geen enkele reden of bewijs te zijn . Een lucratieve beschuldiging volstaat .deën zijn er dagelijks via het journaal te halen). Hij is schuldig tot hijzelf ervoor kan zorgen dat zijn onschuld bewezen wordt en deze moet dan nog aangenomen worden .
            Een vrouw is onschuldig ondanks hopen bewijzen totdat ze haar schuld willen inzien en dan kan ze nog verder doen . Mishandeling , verwaarlozing , … met harde aantoonbare bewijzen . Who cares . Zoalng het kind niet in aantoonbaar levensgevaar is blijft het bij de moeder . Jaarlijks sterven er meerdere kinderen door deze nonchalante stelling .
            Ik heb hopen officiele diensten ( misschien wel allemaal )afgelopen doch deze staan machteloos (zeggen ze )
            Het kan misschien hard klinken , maar ik kan de straat niet schoon houden zolang ik mijn eigen stoep niet schoon heb kunnen vegen . En dit moet ik helaas helemaal alleen doen (nu al meer dan 4 jaar aan één stuk ) en zeer veel geduld en kassa hebben om hierin te kunnen slagen .
            En ik denk dat elke ouder zijn eigen kind op de eerste plaats stelt voor iemand anders zijn kind .

[quote=”993S”:pimhzek5]

awel, schiet maar wakker,

als ge een rekening opent voor Sandra, dan wil ik daar gerust op storten, en als alle 2400 (of zoiets) leden daar vb 20 euro op storten, dan kan je in naam van het PF een mooi bedrag schenken (maar er is ook een risico dat de een of andere met dat geld gaat lopen zeker ❓ )

[quote=”Kustom creations”:1jk5mviz][quote=”993S”:1jk5mviz]

Ik wil niet cru zijn eh denis, maar dit is niet de juiste uitspraak.
                Denk dat de overheid hier eens serieus moet over nadenken.
                Als bepaalde gemeenten de OCMW schulden kunnen kwijtschelden zonder boe of ba, dan moet de overheid dit ook meer eens kunnen betalen vind ik.
                Altijd zijn er overal tekorten tot de banken ineens in elkaar storten en dan zijn er miljoenen genoeg om die banken toch maar boven water te houden. Mijn inziens heeft de overheid meer dan geld genoeg om ook dit initiatief te helpen.
                Van mij mogen ze, weten we tenminste zeker dat er eens iets goeds gedaan wordt met het belastinggeld.[/quote]

Ik zou erop kunnen reageren maar ga het niet doen.
                Ik voel wel plaatsvervangde schaamte , laat ik het daarbij laten.

ik hoor juist op (voorstukje van) het nieuws : vlaanderen wil helpen,
                  awel, ik ook ❗

voor kinderen (zoals Sandra) en mensen in dezelfde situatie, wil ik gerust wat meer belastingen betalen ❗

(maar ze mogen ook wat minder vragen voor de profiteurs……)

[quote=”993S”:1jp420nm]

Ik wil niet cru zijn eh denis, maar dit is niet de juiste uitspraak.
                    Denk dat de overheid hier eens serieus moet over nadenken.
                    Als bepaalde gemeenten de OCMW schulden kunnen kwijtschelden zonder boe of ba, dan moet de overheid dit ook meer eens kunnen betalen vind ik.
                    Altijd zijn er overal tekorten tot de banken ineens in elkaar storten en dan zijn er miljoenen genoeg om die banken toch maar boven water te houden. Mijn inziens heeft de overheid meer dan geld genoeg om ook dit initiatief te helpen.
                    Van mij mogen ze, weten we tenminste zeker dat er eens iets goeds gedaan wordt met het belastinggeld.

Als de Paypal weer werkt doe ik ook m’n bijdrage!

Amai zeg, als je dat leest… 😕

Was net op het middag nieuws (vtm) weer een reportage.
                        5000 mensen hebben de site bezocht sinds het gisteren op het 19H nieuws was en verschillende mensen hebben aangeboden om acties te ondernemen.
                        Wanneer gaat dit forum wakker schieten ?????

PT

Mijn bijdrage is ook gestort.

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.