REFLECT NR- PLAAT VOORAAN AFGEKEURD OP TC + BANDEN

Home Forum Zeverhoekje REFLECT NR- PLAAT VOORAAN AFGEKEURD OP TC + BANDEN

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Vandaag met de P naar de keuring geweest en met rode kaart buiten gekomen 👿 omdat er een reflecterende nr-plaat op hangt zonder merkteken van erkende leverancier van reproductie nr-platen.
    De nr-plaat is van het zelfde formaat als de originele en is gemaakt door een bedrijf dat stickers maakt.(van 3M)

Waar de P ook nog voor afgekeurd is omdat de snelheidsindex van de banden ‘V’ is en dit “maar tot 240km/uur is”.
    Volgens de mensen van het keuringsstation moet er banden opliggen met snelheidsindex ‘W’ tot 270 km/uur :wtf:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 51)
    • Ik ben enkele maanden geleden naar de keuring gegaan met mijn 997 met kleine zelfklever vooraan. Pas toen ik terug thuis was (en de auto gelukkig positief werd gekeurd) besefte ik dat ik met die kleine klevende nummerplaat was langs gegaan (ik heb een ‘goede’ plaat hier thuis liggen). Ik denk dat ik dus gewoon geluk heb gehad (was in Tienen)…

Yep, incl string!!!!
        Verontrustend, is mij gisteren nog gevraagd geweest :think:

Begin het te snappen want ook de opleg voor 5 maand te late keuring niet moeten betalen!

[quote=”RS” post=168195]Vandaag herinschrijving en keuring doorlopen.
          Nog NOOIT zo vriendelijk behandeld geworden!!! Overal voorrang tot zelfs het stilleggen van de vrachtwagenlijn (stonden er daar een 25tal te wachten) zodat ik er even op kon!
          Groene kaart voor 3 maand…sticker moet door plaat vervangen worden…erkende off plaat dus, lamp rechts iets te hoog blijkbaar ‘laat mijnheer wel eens bijregelen hé,’ zelfs met die bandjes…..

Keuring zelf heeft op en al 15′ in beslag genomen, is eens iets anders![/quote]

Gij had toch ook wel een minirokske aangedaan dan?? kan nie anders!! :drink:

Toch wel!
            Vorig jaar het door de makelaar laten doen. Deze had de herinschrijving per post verstuurd, 1maand en 10 dagen later had ik m’n plaat….
            Nu ben ik afgelopen maandag eigenhandig naar Oostende gefietst en dinsdag lag de plaat thuis!

Verdorie….had het nog wel zo goed geregelt met de verzekering, dat ik de plaat begin mei zou hebben. :bounce:
              Maar goed….ik lees nu dat het geen verschil uitmaakt wanneer je persoonlijk naar de DIV gaat :sleep: :sleep:

ik vermoed van wel.
                :bounce:
                Costa

Ga mij dus ook mogen verwachten aan commentaar op mijn sticker nr.plaat ruzie ruzie ruzie

ik heb mijn nr plaat dinsdag voor het lang weekend besteld voor mijn vrouw haar nieuwe wagen en woensdag morgen was ze al in de garage. Ik mag niet klagen. Alleen, ze waren de wagen ergens kwijt bij Dieteren, ze vonden hem niet meer :happy: .
                    Resultaat, plaat was er voor de wagen, die is pas dinsdag 6/05 aangekomen bij de garage.

Vandaag herinschrijving en keuring doorlopen.
                      Nog NOOIT zo vriendelijk behandeld geworden!!! Overal voorrang tot zelfs het stilleggen van de vrachtwagenlijn (stonden er daar een 25tal te wachten) zodat ik er even op kon!
                      Groene kaart voor 3 maand…sticker moet door plaat vervangen worden…erkende off plaat dus, lamp rechts iets te hoog blijkbaar ‘laat mijnheer wel eens bijregelen hé,’ zelfs met die bandjes…..

[IMG]http://i58.tinypic.com/9jnltl.jpg[/IMG]

Keuring zelf heeft op en al 15′ in beslag genomen, is eens iets anders!

DIVachterstand.jpg

[quote=”Harley G” post=167968]Costa, ik kan mis zijn maar ik heb mij onlangs laten vertellen dat de nrplaten in reliëf moeten zijn omwille van de leesbaarheid door camerasystemen ofzo…..[/quote]

@Harley

Ik denk dat je gelijk hebt hoor.
                          Ik heb zopas bij Carrera motors een plaathouder voor vooraan
                          de bumper te monteren besteld dit kost iets van een 20€ hebben ze mij verteld, om een nr-plaat te kunnen monteren in reliëf.

Costa

Ik ben over 2j gekeurd met een witte voorplaatsticker met zwarte rand en letters, geen enkel probleem… was wel met een ‘oude’ plaat…

het ene jaar ben ik er gladjes door, de keer erop begint diezelfde snotaap te zagen over rolkooi, schroefkit, spoiler, gordels etc… Tis altijd een dubbeltje op zen kant bij de keuring :sleep:

mja die keuringen.
                              ze wouden me ooit afkeuren omdat er het foute merk van banden op stond.
                              op het gelijkvormigheidsattest stond Michelin en ik stond er met uniroyal… gelukkig was er oplettende coördinator die de keurder terecht wees… anders sta je daar schoon met je rood formulier…

[quote=”plumber” post=168061][quote=”993″ post=168048]Waarschijnlijk net zoals jij gedaan hebt zeker????[/quote]
                                Correctie; ik heb nog altijd mijn 997 ook, anders gaat Mushroom nog zeggen dat ik geen Porsche meer heb 😆
                                Ben ik trouwens mee naar de controle geweest 1 maand geleden en geen enkel probleem gehad 😆

Nu, de 997 ga ik waarschijnlijk weg doen en een oudje kopen (964, 993 ???). Dus als er mensen zijn die iets moois weten staan (zonder werk aan) let me know…

Sorry voor het off-topic bericht :engeltje:[/quote]

Mijn reactie was gericht aan G-man…… en omdat ik niet wiklde quoten :engeltje:

@Wes-Rs

Ik bedoel een adapterplaathouder vooraan de bumper,niet eentje om de officiële achteraan vast te hangen

Costa

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 51)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.