REFLECT NR- PLAAT VOORAAN AFGEKEURD OP TC + BANDEN

Home Forum Zeverhoekje REFLECT NR- PLAAT VOORAAN AFGEKEURD OP TC + BANDEN

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Vandaag met de P naar de keuring geweest en met rode kaart buiten gekomen 👿 omdat er een reflecterende nr-plaat op hangt zonder merkteken van erkende leverancier van reproductie nr-platen.
    De nr-plaat is van het zelfde formaat als de originele en is gemaakt door een bedrijf dat stickers maakt.(van 3M)

Waar de P ook nog voor afgekeurd is omdat de snelheidsindex van de banden ‘V’ is en dit “maar tot 240km/uur is”.
    Volgens de mensen van het keuringsstation moet er banden opliggen met snelheidsindex ‘W’ tot 270 km/uur :wtf:

6 reacties aan het bekijken - 46 tot 51 (van in totaal 51)
    • morgen eens gaan informeren of ik ergens aan een nr-plaatsticker geraak die wel
      conform de wetgeving is.

Kwestie van banden , mag ik van een P dealer een set gebruiken met W snelheidsindex om naar de tc te gaan.

Costa

Wij hebben de voorste plaat besteld via webshop inmotiv.be
        Deze link kreeg ik bij mijn bevestiging voor online registratie van de wagen.
        Dan ben je tenminste zeker dat je inorde bent. Voor 16 euro gaan ze mij niet bij mij p..tje hebben, hoor :salut:

Als ze nu eens zo slim waren om bij de officiële plaat ook een duplicaat te steken, ik denk dat dit zo in Nederland gedaan wordt.
          Banden juist het zelfde houd u aan wat de constructeur opgeeft, nooit gezeik.

Die klever bij winterbanden zou trouwens ook in Duitsland wettelijk zijn. Heb ik me laten wijsmaken door een bandenboer. (EDIT: Stoort toch niet, een ietsiepietsie veiligheidsklevertje?!)

Ik ga naar de keuring in februari, dus bijgevolg met winterbanden (tot 240 km/u). Oplossing van de stationchef: een etiket op het dasboard kleven met de vermelding “aandacht max. 240 km/u”.

Groene kaart, probleem opgelost. :mrgreen: Na betaling sticker eraf en :driver:

aja, das voor in het geval dat je snel aan de kust moet zijn en je politie begeleiding krijgt op de E40 voet tot tegen de vloer
                (begeleiding langs achter :mrgreen: )

6 reacties aan het bekijken - 46 tot 51 (van in totaal 51)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.