Re:Geflitst tegen 45 km/h in bebouwde kom

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Re:Geflitst tegen 45 km/h in bebouwde kom

• Maker
    Discussie

• Wim

Is nog een koopje tegenover bij ons hier. 😉

Maar in ieder geval wel zonde, want dat is weer een tank benzine voor je Porsche.

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
      • als Wim gelijk krijgt, mag binnenkort mijn vriendin ook niet meer mee in de auto, die leidt ook enkel maar af… 😉

Dan wordt het dringend tijd dat men roken in de wagen eveneens verbied ❗

bluetooth carkitteke zetten 😉 (oei ik heb dat ook niet in mijn wagen 😆 )

Wim

Maakt net als bij ons niks uit, of je nu een telefoon vasthoud of belt, het boete bedrag is altijd gelijk.
              Zijn hier bij ons nu bezig dat je ook niet meer rijdend een afleidende actie mag uitvoeren, dus ook niet drinken of eten onder het rijden. 🙄
              Het maakt verder niet uit of je in Nederland of België woont, geld moeten ze toch hebben. 💡

Valt nog mee, één van mijn gasten heeft 100€ boete gekregen voor rijden met GSM….

Plumber

daarvoor heb ik me (het zoveelste denk 12 of 13de) BT oortje aangeschaft.
                  maar deze ben ik zeer tevreden over!

de Plantronics 975 met standaard het opbergtasje (waarin een extra batterij zit die je oortje oplaad!)

ik bel veel in de auto en moet slechts om de 2 tot 3 weken mijn oortje opladen daardoor.
                  En eindelijk eentje met geen echo, geen ruis, en goede kwaliteit…. zelfs als ik met raam open rijd (oortje zit bij mij links aan het raam dus) verstaat de andere kant mij zonder ruis of problemen!

je voelt het niet zitten.
                  kost wal 100 euro (zoals de boete) maar ben zo ook al tegen gehouden en moeten betalen 🙁 agent was niet te vermurwen…

Anoniem

Klopt, geen discussie meer.
                    Tja ik weet ook wel dat het niet mag en gevaarlijk kan zijn.
                    Maarja wie doet het nooit een keer he.
                    Zonde van het geld.
                    De staat verdient toch genoeg aan mij denk ik.

Bewijsmateriaal ;-). Wordt volgens mij ook vaak gedaan voor controle van de gordel.

Dus geflitst omdat je aan het bellen was 😯 🙄

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.