Regularity van Kasterlee

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Motorsport Foto’s Regularity van Kasterlee

• Maker
    Discussie
  • Vorige week weer een leuk dagje met de Porsche beleeft tijdens Regularity van Kasterlee.

Enjoy de pics 😀

Attachments:
    • P1080224.JPG
    • 1097697_700438116638589_1235127180_o.jpg
    • Naamloos12.png
    • IMG_0246.JPG
    • 1236699_659935110684809_410130956_n.jpg
    • IMG_1236.JPG
    • 52120_700438719971862_459538291_o.jpg
    • 995182_535637433183188_1167268876_n.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • dat was 17/11/2013 als je naar de datum van het geposte bericht kijkt.
      dit jaar is dat 15 en 16 nov

Attachments:
      • vas_kalender.png

@ Filip : Volgende VAS Regularity is op 17 november in Sint Truiden ?

Klopt die datum ? Op een maandag ?

Ik ben uit de streek en zou zeker eens willen gaan kijken.

[quote=”python” post=141306]Gij smijt hem wel heel graag dwars precies :coolness: :applaus:
          Ge zou haast gaan denken dat er wat aan scheelt dat die niet rechtdoor kan :D[/quote]

Jaja …ik ken dat…..effe wat scheef geparkeerd en dan klik,klik…foto

dit weekend (31/08/2014) de 10de editie van de regularity/short rally RT Titanic vzw: onze forummer nog eens in actie

DSC03169.jpg

DSC03168.jpg

overige foto’s van de ritten deze ochtend: KLIK

Volgende VAS Regularity is op 17 november in Sint Truiden.

Ikzelf doe niet mee, daar ik een 2 daagse rit meedoe.

Ziet er geweldig uit om eens te doen!

[quote=”deepee” post=141343]deed je dan de technische ondersteuning daar Filip ?
                  de piloot van deze P met inschrijving R08 was dat weekend toch Filip Dierckx met co Joni ?[/quote]

Technische ondersteuning is niet echt nodig. We rijden maar 60km klassementsproef.

En inderdaad, de bemanning zijn wij 😀

[quote=”RS” post=141336]Top!
                    Zie ik daar de P van Ruben Maes?

De P precies al goed gewoon :up: maar met die rijstijl, ik zou een helm op mijn koppeke zetten.[/quote]

Is de Porsche van Filip DePlancke met als co José Lareppe.

Wij rijden Regularity aan gemiddelden van 50 km/u waarbij het dragen van een helm verboden is o.w.v. de verzekering.

[quote=”Mushroom” post=141333]Grachten uitkuisen!! :respect2:
                      Hoeveel PK heeft dat spul?[/quote]

Uit de grachten proberen we uit te blijven 😀

Momenteel is hij nog standaard (180pk), maar we zijn ermee bezig :coolness:

[quote=”Funny” post=141291]Het ziet er meer dan een leuk dagje uit ! :applaus:[/quote]

Werd een beetje overschaduwd door het wegvallen van de 1ste versnelling, al vroeg in de wedstrijd.

De korte bochten nemen was moeilijk, daar de motor steeds “dood” viel, maar op de foto’s zie (hoor) je dat niet 😀

Nijg

Goed gezien Jp :applaus: .
                            Nu heb ik het ook opgemerkt . 😳

deed je dan de technische ondersteuning daar Filip ?
                              de piloot van deze P met inschrijving R08 was dat weekend toch Filip Dierckx met co Joni ?

Top!
                                Zie ik daar de P van Ruben Maes?

De P precies al goed gewoon :up: maar met die rijstijl, ik zou een helm op mijn koppeke zetten.

Grachten uitkuisen!! :respect2:
                                  Hoeveel PK heeft dat spul?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.